Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dat scheelt.
Edit: Op dit moment 6000 Eutjes per maand.
[..]
Klinkt idd onwaarschijnlijk, maar ik quote slechts.quote:
Het schijnt zo dat Vasco da Gama een maas in de wet heeft weten te vinden, zodat ze Romario kunnen aantrekken. Die is nog vaker van club veranderd dan dat hij onderbroeken verwisseld.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:36 schreef EdPowers het volgende:
Mascherano en Tevez KUNNEN niet weg vanwege de FIFA-reglementen dat je voor max 2 clubs in een jaar mag spelen.
Hij wil gewoon die 1000e d'r in schietenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het schijnt zo dat Vasco da Gama een maas in de wet heeft weten te vinden, zodat ze Romario kunnen aantrekken. Die is nog vaker van club veranderd dan dat hij onderbroeken verwisseld.
Dat weet ik, maar volgens de regels zou hij dus ook niet van club mogen verwisselen, alleen vasco heeft daar schijnbaar wat op gevonden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:47 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hij wil gewoon die 1000e d'r in schieten
However, national associations are able to apply to Fifa for a dispensation - potentially opening the way for Mascherano to end his frustrating stay at Upton Park.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar volgens de regels zou hij dus ook niet van club mogen verwisselen, alleen vasco heeft daar schijnbaar wat op gevonden.
Dat zou een goede zet zijn van PSV, en een hele domme van Marseille.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:11 schreef AminBen het volgende:
Michael Ball <---> Taiwo
Denk dat het qua salaris ook niet zoveel scheelt..
Als ik het nu lees lijkt het alsof ik dat voorstel ja, maar dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:54 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat zou een goede zet zijn van PSV, en een hele domme van Marseille.
Bron?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef koningdavid het volgende:
Fulham zou een bod geaccepteerd hebben voor Collins John. Volgens sommigen is het bod van Chelsea.
Wat moet Chelsea met John?![]()
Oh. Jammer voor PSV dan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:24 schreef AminBen het volgende:
[..]
Als ik het nu lees lijkt het alsof ik dat voorstel ja, maar dat bedoelde ik niet![]()
Ik wilde het salaris van Ball en Taiwo vergelijken, waarbij het mij lijkt dat het salaris van Taiwo niet een erg groot probleem voor PSV zou moeten zijn.
Lijkt mij ook wat waarschijnlijker ja...quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:23 schreef BobRooney het volgende:
Chelsea lijkt me sterk...volgens mij gaat het gewoon om Watford.
quote:'Volop concrete Italiaanse interesse in Grygera'
4/1/2007 21:43
Zdenek Grygera's toekomst lijkt in Italië te liggen. De Tsjechische verdediger van Ajax, wiens contract komende zomer afloopt, is volgens RTV Noord-Holland in onderhandeling met een aantal Italiaanse clubs.
Juventus is daar één van. Maar van een akkoord met Juve, waar in de Italiaanse pers van wordt gerept, is volgens zijn zaakwaarnemer geen sprake.
Grygera is bezig aan zijn vierde seizoen bij Ajax. De 26-jarige international (48 caps) werd gehaald als rechtsback, maar maakte op die plek weinig indruk. In het centrum vergaat het hem beter.
Ajax-coach Henk ten Cate gaf toe zich vergist te hebben in Grygera en noemde hem fantastisch. De vleiende woorden overtuigden Grygera niet. Hij gaf aan zijn contract niet te verlengen.
Grygera denkt in Italië, waar wél waardering is voor echte verdedigers zoals hij, beter tot zijn recht te komen. De afgelopen jaren werden veel clubs met hem in verband gebracht. Met zijn transfervrije status lijkt de Serie A nu dichtbij.
Wat vind jij van die Belhadj, methodmich?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Nadir Belhadj van Sedan naar Ajax
Jullie konden de transfersom gewoon niet ophoesten...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:03 schreef rubbereend het volgende:
PSV heeft hem ook een tijd gevolgd maar niet als versterking beoordeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |