abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44612138
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:19 schreef gday het volgende:

Nee.
Niet liegen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 20 december 2006 @ 22:22:18 #202
10710 gday
propria cures
pi_44612171
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is geen tactiek. En als het echt niet zo hoog zat bij jou dan had je het erbij gelaten toen ik in een kerst-bui sorry zei.
Ja, eerst 'sorry' zeggen en vervolgens mij een zeurpiet noemen. Dat werkt constructief.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  woensdag 20 december 2006 @ 22:23:45 #203
10710 gday
propria cures
pi_44612232
Overigens, ik heb een topicreport geplaatst om dit topic iets op te kuisen. Als ik had geweten dat deze onzin zou komen van het feit dat ik DS4 aansprak op zijn 'gedrag', had ik het wel gelaten.

Dus, ik ben weg! (Ja, het zit me zo hoog dat ik zelfs iets anders ga doen wat ik belangrijker vind! Of denkt DS4 nu dat ik nu in een hoekje ga zitten huilen?)
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
pi_44612292
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:22 schreef gday het volgende:

Ja, eerst 'sorry' zeggen en vervolgens mij een zeurpiet noemen. Dat werkt constructief.
De sorry was vanwege het feit dat jij het je kennelijk persoonlijk aantrok. Niet vanwege de kwalificatie die ik je had gegeven, want daar sta ik achter. Als je ziet waar de discussie mee is begonnen dan zal je zelf ook eens af moeten vragen of die opmerking nu echt het waard was om op te reageren. Als het antwoord in jouw beleving "ja" is, dan vrees ik dat je het nog heel druk gaat krijgen op Fok!

Het is maar een mening.
pi_44612442
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:23 schreef gday het volgende:
Overigens, ik heb een topicreport geplaatst om dit topic iets op te kuisen.
Maar verder zit het je niet hoog...
quote:
Als ik had geweten dat deze onzin zou komen van het feit dat ik DS4 aansprak op zijn 'gedrag', had ik het wel gelaten.
Je hebt genoeg kansen gehad om het niet zo ver te laten komen en toen we klaar waren met het eerste deel (dat viel nog mee) vond je het nodig om een andere opmerking aan te grijpen om door te gaan. En dan claim jij nu dat als je geweten had, dan...? Kom op! Dan heb je dus echt een plaat voor je kop.
quote:
Of denkt DS4 nu dat ik nu in een hoekje ga zitten huilen?
Ik sluit het in ieder geval niet uit.
pi_44614459
Slow chat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 21 december 2006 @ 13:33:32 #207
10710 gday
propria cures
pi_44626181
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

De sorry was vanwege het feit dat jij het je kennelijk persoonlijk aantrok. Niet vanwege de kwalificatie die ik je had gegeven, want daar sta ik achter. Als je ziet waar de discussie mee is begonnen dan zal je zelf ook eens af moeten vragen of die opmerking nu echt het waard was om op te reageren. Als het antwoord in jouw beleving "ja" is, dan vrees ik dat je het nog heel druk gaat krijgen op Fok!

Het is maar een mening.
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar verder zit het je niet hoog...
[..]

Je hebt genoeg kansen gehad om het niet zo ver te laten komen en toen we klaar waren met het eerste deel (dat viel nog mee) vond je het nodig om een andere opmerking aan te grijpen om door te gaan. En dan claim jij nu dat als je geweten had, dan...? Kom op! Dan heb je dus echt een plaat voor je kop.
[..]

Ik sluit het in ieder geval niet uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')