Niet liegen.quote:
Ja, eerst 'sorry' zeggen en vervolgens mij een zeurpiet noemen. Dat werkt constructief.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is geen tactiek. En als het echt niet zo hoog zat bij jou dan had je het erbij gelaten toen ik in een kerst-bui sorry zei.
De sorry was vanwege het feit dat jij het je kennelijk persoonlijk aantrok. Niet vanwege de kwalificatie die ik je had gegeven, want daar sta ik achter. Als je ziet waar de discussie mee is begonnen dan zal je zelf ook eens af moeten vragen of die opmerking nu echt het waard was om op te reageren. Als het antwoord in jouw beleving "ja" is, dan vrees ik dat je het nog heel druk gaat krijgen op Fok!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:22 schreef gday het volgende:
Ja, eerst 'sorry' zeggen en vervolgens mij een zeurpiet noemen. Dat werkt constructief.
Maar verder zit het je niet hoog...quote:Op woensdag 20 december 2006 22:23 schreef gday het volgende:
Overigens, ik heb een topicreport geplaatst om dit topic iets op te kuisen.![]()
Je hebt genoeg kansen gehad om het niet zo ver te laten komen en toen we klaar waren met het eerste deel (dat viel nog mee) vond je het nodig om een andere opmerking aan te grijpen om door te gaan. En dan claim jij nu dat als je geweten had, dan...? Kom op! Dan heb je dus echt een plaat voor je kop.quote:Als ik had geweten dat deze onzin zou komen van het feit dat ik DS4 aansprak op zijn 'gedrag', had ik het wel gelaten.
Ik sluit het in ieder geval niet uit.quote:Of denkt DS4 nu dat ik nu in een hoekje ga zitten huilen?
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
De sorry was vanwege het feit dat jij het je kennelijk persoonlijk aantrok. Niet vanwege de kwalificatie die ik je had gegeven, want daar sta ik achter. Als je ziet waar de discussie mee is begonnen dan zal je zelf ook eens af moeten vragen of die opmerking nu echt het waard was om op te reageren. Als het antwoord in jouw beleving "ja" is, dan vrees ik dat je het nog heel druk gaat krijgen op Fok!
Het is maar een mening.
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar verder zit het je niet hoog...
[..]
Je hebt genoeg kansen gehad om het niet zo ver te laten komen en toen we klaar waren met het eerste deel (dat viel nog mee) vond je het nodig om een andere opmerking aan te grijpen om door te gaan. En dan claim jij nu dat als je geweten had, dan...? Kom op! Dan heb je dus echt een plaat voor je kop.
[..]
Ik sluit het in ieder geval niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |