Dan heb je in topic 502 4 punten gescoordquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb er net naar gekeken en als er geteld zou zijn tot en met 502 zou ik 6 punten hebben. Het gekke is dat als er geteld is tot en met 501 dat ik dan 2 punten zou hebben.![]()
Klopt geen reet van. Ik heb topic 503 geopend en zeker weten de punten van topic 502 verwerkt.
Dat klopt volgens mijn lijstje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je in topic 502 4 punten gescoord
Of ik heb als laatste geteld en toen bij mezelf een telfout gemaakt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
ik zeg toch ook al: er is niet geteld. Er klopt geen hol van. Mensen hebben verzaakt
quote:....is een van de betwiste gebieden in Somalië. Het grenst aan Somaliland, Ethiopië en de rest van de jure Somalië.was oorspronkelijk een Italiaanse kolonie, Italiaans Somaliland geheten, die in 1961 met Brits Somaliland fuseerde tot Somalië.
maar dan met een E natuurlijk. Eritrea.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Iritrea? zegt de Afrika-kenner.
Ik kijk alleen naar het rode gedeelte.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:22 schreef cafca het volgende:
Nee, kijk hoe het eruit ziet, en kijk naar de posts voorafgaand aan mijn vraag....
en Eritrea staat gewoon op de kaart...iets verder naar het noorden![]()
Nee, maar je bent warm..quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:26 schreef SaskiaR het volgende:
Gewoon Punt?
Nee, tuurljik niet, stomme vragen bestaan niet, moeilijke wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:39 schreef barney74 het volgende:
Hoop dat het geen stomme vraag is in AKQ
Bono Estentequote:Op vrijdag 15 december 2006 16:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Boutros Ghali.
Is nooit secretaris-generaal van de Verenigde Naties geweest.. We hebben een scandinavier en eentje uit een wintersportland.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Henry Kissinger?
Welke grap van mij?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Veel diplomaten uit Oostenrijk ken ik niet, alleen Kurt Waldheim. (door zijn Nazi-verleden en de grap van Freek natuurlijk)
Nee van Freek de Jonge.quote:
Al bijna zo'n 18 jaar..quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:52 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee van Freek de Jonge.Sinds wanneer heet jij ook Freek?
RoofingBuner +1quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Veel diplomaten uit Oostenrijk ken ik niet, alleen Kurt Waldheim. (door zijn Nazi-verleden en de grap van Freek natuurlijk)
Er zit weer schot in de zaakquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:34 schreef Supersheep het volgende:
Matt Groening
Homdeck +1quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:04 schreef Homdeck het volgende:
brein, sena, buma stemra
inderdaad. het lijkt er niet eens opquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeker omdat die niet wit was he? Racist!
cafca +1quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:28 schreef cafca het volgende:
hm, d'r zitten toch meer verschilllen in dan ik dacht...
Maar goed: A Night at the Opera dan
Ik dacht dat jij deze wel zou weten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
Ziet er Engels uit qua vormgeving.New Order ?
Of gewoon Bumb da Base ?
Nee, meer uit tong z'n jeugdquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kaiser Chiefs?
Klopt!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:17 schreef erkel het volgende:
Het komt oorspronkelijk uit het Frans geloof ik. De term love is een verbastering van 1 of ander frans woord dus.
Klopt niet, het betekent geen nulquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:36 schreef erkel het volgende:
en dat franse woord betekent dus nul
Ja het is dramatisch. Zal wel een dipje zijn na het hoogtepunt van deel 500quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:56 schreef Etcetera het volgende:
wat gaat het traag hier tegenwoordig
Geen nul dan, verlies, dat betekent het!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Klopt niet, het betekent geen nul
....een 0 heeft wat weg van een ei, vandaar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:26 schreef Berkery het volgende:
L'Oeuf
Dat wist ik ook. Net te laatquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:26 schreef Berkery het volgende:
L'Oeuf
Yep.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
Zijn vader vermoorde hem.
Hehe, die bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:12 schreef Berkery het volgende:
Het gele boekje is de papieren reisplanner van de NS
in welke hoek moeten we het zoeken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:23 schreef wyccie het volgende:
Hmm, misschien wordt dat ook wel zo genoemd. Maar ik bedoel een andere
dat is wat anders dan ik in eerste instantie vondquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Medisch.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:44 schreef WooZ het volgende:
farmacotherapeutisch kompas?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:26 schreef Berkery het volgende:
L'Oeuf
Dat verandert elk jaar blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:47 schreef WooZ het volgende:
Het farmacotherapeutisch kompas heeft wel een oranje/gele kleur.
Bingo. Het inentingen/vaccinatieboekje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:49 schreef Berkery het volgende:
Heeft 't met inentingen te maken?
Ik zat de laatste tijd wat meer in Muziektrivia en Raad je Plaatje voor Dummiesquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent, bedacht me vandaag dat ik je al een hele tijd niet gezien had in de AKQ.
Berk, weet jij deze? Is ook ooit gepost in Muziektrivia.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat zijn de echte voornamen van Dinant Woesthof en Guusje Nederhorst.
volgens mij nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat verandert elk jaar blijkbaar.
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Berk, weet jij deze? Is ook ooit gepost in Muziektrivia.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
volgens mij niet
maar heb ik weer wat geleerd nu, kan ik nu gaan douche, ik had er overigens ook nog nooit van gehoord
2002, toen deed ik nog voor de 2e x eindexamenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is Michael Caine, Berk.
Dat zijn Marco en Barbaraquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:55 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Berk, weet jij deze? Is ook ooit gepost in Muziektrivia.![]()
Berkery +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:27 schreef Berkery het volgende:
Maarten Biesheuvel
Ha, Daf +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Marie-Antoinette
Nope. Er zullen best wel banken zijn die volledig van glas zijn, maar niet in 1919.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat was oklohoma
Volledig van glas?
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
oh 1919
Hoogste gebouw tot dan toen?
Nee, wel door meerdere mensen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
het is door 1 iemand gebouwd?
Nee, echte stenen. Die enkel in Salt Lake City werden gemaakt en dus die bijna 500 mijl moesten afleggen. Tachtigduizend stuks.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Gebouwd van zout?
Ongeveer, ja. Maar hoezo gingen die per trein?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Met de trein?
Whehe, als dat echt zo is, dan zijn ze wel erg slim!quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat gebouw is volledig gebouwd met bakstenen die via de post verstuurd werden, omdat dat goedkoper was dan zelf laten vervoeren
Sjips... Hij weet het...quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat gebouw is volledig gebouwd met bakstenen die via de post verstuurd werden, omdat dat goedkoper was dan zelf laten vervoeren
Hawaii_Tim +1quote:Vernal Utah is the only place in the United States that has a parcel post bank, the only building to be shipped by United States Mail!
In 1916, W.H. Coltharp began construction of a new building which would house the Bank of Vernal and his general merchandise store. He planned this to be the most modern building between Salt Lake City and Denver, and wanted to use textured brick, the nearest source being Salt Lake City. The cost of hauling the 80 thousand bricks to Vernal by wagon freight was four times as much as the bricks were worth. He finally hit upon the idea of sending the bricks by parcel post, where the freight rates were considerably lower. To accomplish this, it was necessary to wrap the bricks individually and package them in 50 pound parcels; which was done. The mail route was over a tortuous 427 miles from Salt Lake to Mack, Colorado by D & R G Railroad, then to Watson on the narrow gauge Uintah Railway, and finally the last 65 miles to Vernal by wagon freight. As a result of this shipment, the US Postal Regulations were revised which limits the number of pounds that can be sent to one consignee in one day.
The Bank of Vernal is now Zions First National Bank and part of it is housed in the original building "Sent by Mail"
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
In welk jaar is john lennon doodgeschoten
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:58 schreef wyccie het volgende:
1980
Inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een Waddeneiland, want daar groeiden ze... weet niet meer zeker welke, maar ik ga voor Terschelling
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:39 schreef Homdeck het volgende:eigenlijk de enige plek in Nederland waar ze op grote schaal groeien.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cranberryquote:Op Terschelling komen uitgebreide velden van de cranberry voor, en de pluk van de bessen is er aan een veenbes-bedrijf verpacht. Ook op Vlieland komen grotere velden voor.
nou ja whatever. terschelling staat bekende om de gerechten enzoquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cranberry
Clay Regazzoni, maar goed genoegquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:48 schreef ChopperMick het volgende:
clay migazzoni of iets dergelijks
Roofingburner +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Adam Ant
in welke song komt deze frase voor?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Stand and deliver.
van adam ant?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:02 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
in welke song komt deze frase voor?
die niet idd. Denk Irish traditional.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
van adam ant?
ik ken alleen goody two shoes
dat zou wel erg makkelijk zijnquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:05 schreef ChopperMick het volgende:
Stand & Deliver?
maar wel correctquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
dat zou wel erg makkelijk zijn![]()
als je de vraag zo stelt is mijn antwoord goed. Maar begrijp wel dat je bedoelt "van een artiest die niet Adam Ant heet"quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:02 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
in welke song komt deze frase voor?
quote:Now some men like a fishin', but some men like the fowlin'
Some men like to hear, to hear the cannonball a-roarin'
But me, I like sleepin', `specially in my Molly's chamber
But here I am in prison, here I am with a ball and chain, yeah
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:24 schreef ChopperMick het volgende:
van Metallica
wat?quote:
ChopperMick +1quote:
Homdeck +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:11 schreef Homdeck het volgende:
napster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |