Die moet ik ook hebbenquote:Op maandag 18 december 2006 11:35 schreef Radjesh het volgende:
Morgen de leren handschoenen halen , met de sjaal![]()
Die zag ik ook staan in de Metro, hoe kom ik daar aan? Want dat is toch met die special gift actie?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:20 schreef parselmouth het volgende:
Leuke trui de 22e voor mannen!
[afbeelding]
Komt in verschillende kleuren overigens.
Sommige dingen kunnen online besteld worden dacht ik, anderen weer niet.quote:Op maandag 18 december 2006 18:45 schreef Matr het volgende:
Die gift of the day dingen moet je die in de winkel halen of kan je die ook online bestellen?
Het staat je echt super! Goeie koopquote:
Of om 0:00 uur heel snel bestellen bij de H&M shop online of om 9u voor de winkel staan in de hoop dat ze 'm daar hebbenquote:Op maandag 18 december 2006 16:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die zag ik ook staan in de Metro, hoe kom ik daar aan? Want dat is toch met die special gift actie?
Echt....ik kom om in de H&M fleece dekentjes....maar ik heb dan ook al jaaaaaren kerstpakketten ervaring.quote:Op zondag 17 december 2006 20:51 schreef parselmouth het volgende:
Ohh wat hebben we een leuk kerstpakket gehad
Een superluxe picknicktas, met plaid, 4 borden, 4 bestekssets, 4 bekers met voetje, een thermosjasje voor een fles drinken en een zakmes er in. Echt heel geslaagd voor komende zomer, lekker eten op het strand
Thanks!quote:Op maandag 18 december 2006 18:55 schreef Mikani het volgende:
[..]
Het staat je echt super! Goeie koop.
Die is best cool. Ik heb zoiets in het groen, blauw, bruin gekocht bij de WE: echt puik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:20 schreef parselmouth het volgende:
Leuke trui de 22e voor mannen!
[afbeelding]
Komt in verschillende kleuren overigens.
die jas is echt super coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |