Feli Rip!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:45 schreef Ripley het volgende:
Karma is weer okay denk ik
Geld erbij, telefoon van de zaak en "we willen je heel graag houden en door laten groeien"
*trots*![]()
Jups, goed eten dus!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed dat Arnie tevreden met je is, R.
Wel een beetje goed eten dus, om te groeien.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed dat Arnie tevreden met je is, R.
Wel een beetje goed eten dus, om te groeien.
Je maakt je veel te druk!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:00 schreef Ripley het volgende:Dat heb ik heul niet nodig
Al ebn ik in het afgelopen jaar wel ongemerkt een kilo of acht kwijtgeraakt. Zouden ze dat bedoelen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:42 schreef Joene het volgende:
Tof na 6 jaar voor je baas werken , als afscheidscadeau een hand en de woorden bedankt voor je inzet
Ik ben eerst even aan het afkoelen. en daarna pak ik zometeen mijn spullen en dan kan hij mn reet kussen idd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:54 schreef Tally het volgende:
En dus ben jij nu je spullen aan t pakken om vroeger naar huis te gaan J?
Good for youquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben eerst even aan het afkoelen. en daarna pak ik zometeen mijn spullen en dan kan hij mn reet kussen idd.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef GI het volgende:
Is die man ook zes jaar je baas geweest dan ?
Ik had 2 bazen een vrouwelijke en een mannelijke..quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef GI het volgende:
Is die man ook zes jaar je baas geweest dan ?
Wat een eikel, J.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:42 schreef Joene het volgende:
Tof na 6 jaar voor je baas werken , als afscheidscadeau een hand en de woorden bedankt voor je inzet
Zoiets heb ik het intern ook omschreven.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
*telefoon gaat*
Ik kan godverdomme weer niet bij mijn opgeslagen documenten..
Ja M. heeft toch echt een nieuwe er neergezet gister..
JA KAN ME GODVERDOMME NIETS SCHELEN!!! IK WIL MIJN DOCUMENTEN!!!
Ja uhmik doe mn best..
*fileserver opnieuw opstart*
Ja hij doet het weer!
Ja dank jezorg er voor dat het blijft werken..
JA ALS IK SNAP HOE HIJ HEM IN ELKAAR HEB GEZET ZAL IK ER VOOR ZORGEN![]()
Cookies, R.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:22 schreef Sletje het volgende:
Goed dat je weggaat, J
UIO, had dat verhaal niet in 1 zin gekund?![]()
Godverquote:
Laat maar staan JK.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of zal ik mijn reply even editten? zeg het maar hoor.
Schattig hoor.quote:
Ah veel plezier UIO, lemaxcentrum Osdorpquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, tramlijn 1 stopt bijna voor de deur bij Tuincentrum Osdorp en ze zijn zondag open van 10 tot 17 uur.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:42 schreef Joene het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben eerst even aan het afkoelen. en daarna pak ik zometeen mijn spullen en dan kan hij mn reet kussen idd.
En terecht... Tja, mocht je willen... Er is koggie bij het flonder.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:17 schreef Joene het volgende:
EIndgesprek heb ik halverwege november al gehad.
Maar krijg ook nog een corporate interview via de telefoon vanuit de US of A dus zal daar nog even tekeer gaan.
Ik ook niet. Lang verhaalquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Schattig hoor..
Om dit soort dingen heb ik mij nooit aan klonen gewaagd.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:41 schreef Joene het volgende:
De nick is in elk geval okay Rip. Dat is wel zo een dinsdagmorgen nick
Ja, het was een suggestie en daar antwoord ik met ja op zolang mensen niet weten dat ik overal ja op antwoord.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:39 schreef Ripley het volgende:
UIO, ga je echt naar tuincentrum osdorp?
Verleden week kreeg elke 100ste bezoeker een gratis kerstboomquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, het was een suggestie en daar antwoord ik met ja op zolang mensen niet weten dat ik overal ja op antwoord.
Nu heb ik alleen bescherming nodig komende zondag, want ik vrees de vraag: Kunnen we u soms aan een boom helpen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kreeg er dinsdagochtendgevoelens van.,
,
.
Niet bang voor zijn. Dat doen ze alleen als je er eentje gepakt hebt en staat te wachten voor de boom- inpak rij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, het was een suggestie en daar antwoord ik met ja op zolang mensen niet weten dat ik overal ja op antwoord.
Nu heb ik alleen bescherming nodig komende zondag, want ik vrees de vraag: Kunnen we u soms aan een boom helpen?
Oeps!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Op naar de hypotheker.
Moet ik ook nog jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Op naar de hypotheker.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat een slap gedoe hier!
Vooral rustig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed weekend dit.
Mocht je in een creatieve bui zijn: Compilatie cd voor Balkenendequote:Op zaterdag 16 december 2006 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vooral rustig.
Heerlijk.
*note to self: nog wel naar kapper, die Duitse mat kan écht niet meer*
Hm, interessant. Even denken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Mocht je in een creatieve bui zijn: Compilatie cd voor Balkenende![]()
Heyz... al naar het Tuincentrum geweest?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed weekend dit.
Het plan was morgen, maar daar komt iets tussen. Gelukkig heb je geen datum gesuggereerd dus ik kan het nog even uitstellen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:14 schreef n00cL30n het volgende:
Heyz... al naar het Tuincentrum geweest?
Tis dan ook een bout feestquote:Op zondag 17 december 2006 17:03 schreef Jerruh het volgende:
portemonnee gestolen op innercity, teringlijers...
hetfeest an sich was beter dan 2002 2003 en 2004 bij elkaar...quote:Op zondag 17 december 2006 17:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Tis dan ook een bout feest![]()
Balen Jerruh.![]()
Ik ben vrijdag met Il Divo naar The Mansion geweestquote:Op zondag 17 december 2006 17:03 schreef Jerruh het volgende:
Ja hoi , Vakantiequote:
Van het geld in Jerruh's portemonnee?quote:Op maandag 18 december 2006 09:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ben vrijdag met Il Divo naar The Mansion geweest
quote:Op zondag 17 december 2006 17:03 schreef Jerruh het volgende:
Ik bleef volhouden dat mijn kat de kerstboom niets aan vond..quote:Op maandag 18 december 2006 10:52 schreef Armageddon het volgende:
Onze kat zat vanochtend in de kerstboom. Heel relaxed hangende op een tak.
Neuh, die diva's hebben zelf ook wel wat te verteren geloof ik hoorquote:Op maandag 18 december 2006 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Van het geld in Jerruh's portemonnee?
quote:Op maandag 18 december 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo! De lente is weer begonnen..
Hier is het in ieder geval goed toeven op het dak met een sjekkie.quote:
net zo lang niks uitvalt niks aan de hand toch ?quote:Op maandag 18 december 2006 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik bleef volhouden dat mijn kat de kerstboom niets aan vond..
Totdat ik dr gister er in zag hangen![]()
Zie je al vrouwen met jesters op ze biets ?quote:Op maandag 18 december 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik had het net gewoon heel warm in de tram.quote:Op maandag 18 december 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben vandaag niet op ze biets geweest.quote:Op maandag 18 december 2006 12:32 schreef Joene het volgende:
Zie je al vrouwen met jesters op ze biets ?
Ah men!quote:Op maandag 18 december 2006 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben vandaag niet op ze biets geweest.
Komt hier net eenquote:Op maandag 18 december 2006 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het kan niet altijd feest zijn en zulks.
quote:Op maandag 18 december 2006 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Komt hier net eensollicitante
de deur binnen lopen terwijl ik de deur openhield voor een vrouwelijke collega met kinderwagen. Je kunt maar een goede eerste indruk maken.
Wie goed doet, goed ontmoet!quote:Op maandag 18 december 2006 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Komt hier net eensollicitante
de deur binnen lopen terwijl ik de deur openhield voor een vrouwelijke collega met kinderwagen. Je kunt maar een goede eerste indruk maken.
Ik zie de sarcastische ondertoon Rip. Je hoeft je geen zorgen te maken. Ze is geen partij voor jou.quote:Op maandag 18 december 2006 14:11 schreef Ripley het volgende:Nu hopen dat ze aangenomen wordt en dan leven jullie nog lang en gelukkig
![]()
Ja sorry, mensen ik ben een beetje in kerstsfeer
*kerstmanbaard opplakt*quote:Op maandag 18 december 2006 14:11 schreef Ripley het volgende:Nu hopen dat ze aangenomen wordt en dan leven jullie nog lang en gelukkig
![]()
Ja sorry, mensen ik ben een beetje in kerstsfeer
Vandaar een heel subforum, JK. Een heel subforum.quote:Op maandag 18 december 2006 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie goed doet, goed ontmoet!.
Jij ook Nouquepouque.quote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef Nouk het volgende:
JK!. Jij ook vrolijk kerstfeest straks he.
Wel een goede chickmagnet inderdaad.quote:Op maandag 18 december 2006 14:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Vandaar een heel subforum, JK. Een heel subforum.
Jaaaa, samen onder de mistletoe enzo.quote:Op maandag 18 december 2006 14:31 schreef Nouk het volgende:
Ja ook nog steeds. Erg he. Maar wel zo gezellig met de kerstdagen![]()
.
Wij gaan volgend jaar ergens samenwonen. Wat een romantisch idee he?quote:Op maandag 18 december 2006 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaaaa, samen onder de mistletoe enzo.
*zwijmel*.
Wat goed!quote:Op maandag 18 december 2006 14:35 schreef Nouk het volgende:
Wij gaan volgend jaar ergens samenwonen. Wat een romantisch idee he?. Wonen jullie al samen?
Oh, dat wil ik dan binnekort nog horenquote:Op maandag 18 december 2006 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat goed!.
Ik ook zo ongeveer wel.
Is een beetje lastig uit te leggen..
Nou ja, je moet natuurlijk wel al je spullen van plek A naar plek B brengen.quote:Op maandag 18 december 2006 14:42 schreef GI het volgende:
Samenwonen gebeurt je gewoon...
Nee.quote:Op maandag 18 december 2006 14:45 schreef GI het volgende:
Of is dat met een d ?
Ook dat gaat geleidelijk.quote:Op maandag 18 december 2006 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, je moet natuurlijk wel al je spullen van plek A naar plek B brengen.
gewoond?quote:Op maandag 18 december 2006 14:45 schreef GI het volgende:
Of is dat met een d ?
Dan zou je hier dinsdagochtend eens moeten komen, hitsige bende alom.quote:
Pardonquote:Op maandag 18 december 2006 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan zou je hier dinsdagochtend eens moeten komen, hitsige bende alom.
Oja, en het is ook geen reeks..
Das dan vast ZIJN schuld.quote:Op maandag 18 december 2006 14:54 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat ik maar nooit ga samenwonen
Die ene keer proberen was geen succes
barbie en ken in een poppenhuis douwen en dat samenwonen noemen telt nietquote:Op maandag 18 december 2006 14:54 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat ik maar nooit ga samenwonen
Die ene keer proberen was geen succes
quote:Op maandag 18 december 2006 15:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
barbie en ken in een poppenhuis douwen en dat samenwonen noemen telt niet.
Woonde jij samen met iemand wiens onderbroek een intergraal deel van zijn lichaam was?quote:
Hoe weet jij dat die onderbroek integraal onderdeel van zijn lichaam is? Heb je veel in zijn broekje gekeken?quote:Op maandag 18 december 2006 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Woonde jij samen met iemand wiens onderbroek een intergraal deel van zijn lichaam was?
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 18 december 2006 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Woonde jij samen met iemand wiens onderbroek een intergraal deel van zijn lichaam was?
Hoe heette hij nou ook alweer op fok? Ik kom maar niet op z'n naam. Halflang bruin haar enzo.quote:
Marty26. Heet ie nog steeds volgens mijquote:Op maandag 18 december 2006 16:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoe heette hij nou ook alweer op fok? Ik kom maar niet op z'n naam. Halflang bruin haar enzo.
Ohhh ja dat was hemquote:Op maandag 18 december 2006 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Marty26. Heet ie nog steeds volgens mij
En die heeft dus geen integrale onderbroek. Maar wel wat andere overeenkomsten met Ken
Dus als je nog lekkere single mannen in de aanbieding hebt, Nouk, kom maar op!quote:Op maandag 18 december 2006 17:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ohhh ja dat was hem. Steeds met die koptelefoon op z'n hoofd dacht ik.
Ben ik ook weer ff up to date.
Ik ben je zeer erkentelijk, Nouk!quote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef Nouk het volgende:
Ik heb zelf nu toch vrij weinig meer aan die lekkere vrijgezelle kerels dus ik kan nu eigenlijk net zo goed jou d'r blij mee maken natuurlijk. Ik ga ze doorspelen!.
niks tegen architectenvolk he!quote:Op maandag 18 december 2006 18:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat vind je van architectenvolk, R?
Goed bezigquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:39 schreef miss_bleu het volgende:
sow heb na deze week wel 2,5 week vrij alleen al op kunnen nemen aan overuren
Klinkt goed, JKquote:Op maandag 18 december 2006 18:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat vind je van architectenvolk, R?
Neenee, juist niet. Hoor er zelf ook toequote:
hehe geloekieg!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neenee, juist niet. Hoor er zelf ook toe.
Vroeg me alleen af wat R er van vindt.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe geloekieg!
en ripley houdt van architectenvolk want ze houdt van mij.
Dat zijn altijd goede berichten.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik ben nu officieel een half jaar van de tandarts verlost
Ik de hele maand februari!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:59 schreef Nouk het volgende:
Ik heb gewoon t/m eind januari vrij..
Het is echt te mooi om waar te zijn bijna!.
Doe je goed beeb , Australie staat hier ook hoog op het verlanglijstje.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik de hele maand februari!Om naar australie te gaan
![]()
Jaquote:
Wow rip toch ! pas je op enzo !quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
JaIn mijn eentje
Ik krijg overigens een enorm dinsdagochtendgevoel van australische accenten, dus ik ben benieuwd
Howdy Mate!quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:18 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg overigens een enorm dinsdagochtendgevoel van australische accenten, dus ik ben benieuwd
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
JaIn mijn eentje
Jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heeeerlijk joh! wel veel foto's maken en hunks op de foto zetten he?
Dat wordt neucken !quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Het streven is heel bruin te zijn, veel in bikini rond te lopen, veel te zien en veel australiers te ontmoeten![]()
Een maand vrij in Nederland is ook tofquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:48 schreef Nouk het volgende:
Wow wat tof zeg Australie. En dat gewoon een maand. Ik was al blij met m'n maand in Nederland.
Echt heel tof.
Mag ik stiekem in je koffer mee?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik de hele maand februari!Om naar australie te gaan
![]()
Je hebt ze toch wel allemaal geblokkeerd hè?quote:
dat wel, maar rijbewijs en ov zijn gewoon geldigquote:Op woensdag 20 december 2006 12:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel allemaal geblokkeerd hè?
Ah, dat soort passen.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:35 schreef Jerruh het volgende:
dat wel, maar rijbewijs en ov zijn gewoon geldig
dat is helemaal mooi mee genomen gelijk met de auto naar de bus rijden en dan met je ov met de bus een rondje rijden :"Dquote:Op woensdag 20 december 2006 12:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat wel, maar rijbewijs en ov zijn gewoon geldig
Thnaxquote:Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beterschap, n00c.
uhuhquote:Op donderdag 21 december 2006 13:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Staat daar LEF op die blauwe band om het shirtje?
Wat een tof shirt.quote:
Vind je dat serieus die nep isabella look ?quote:
nee peri danquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:13 schreef n00cL30n het volgende:Gefeliciteerd Jerruh!!!!!
Begrijp alleen niet waarom Toetsel heeft gewonnen?
Tja.. Peri snap ik ook niet echt.... Maarja.. zal wel aan mij liggen?quote:
+4 De waarheid! Eensch!quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:09 schreef Nouk het volgende:
Tis gewoon een soort ' Wie heeft de meeste fokfreunden' verkiezing.
Ook goedemorgenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Môggeh, gelukkig Nieuwjaar en zulks.
Pussyquote:Op maandag 1 januari 2007 23:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Beste wensen aan alle oldbies. Ja, ja ik ben al weg.
Doe je goed, J.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:35 schreef Joene het volgende:
wOOt
Vandaag in elk geval niet JK.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe je goed, J.
Geen files meer checken voor joe dus?
Strak in mijn trainingspak Jerruh?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:11 schreef Jerruh het volgende:
de beste wensen iedereen!
ik was net om half vijf pas thuis van werken! heb vanaf 20:00 gisteravond tot net half vier gewerkt....
Stoffert!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb genoten van 139 dagen gelijkwaardigheid.
Insoquote:
Die Danny ja, herejezus wat ben ik moederneukend dankbaar voor zijn grote hart.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Inso! Danny heeft ons gratie gegeven... Grátie! M'n hart klopte, ik werd er warm van. Ik stootte Bupa aan, we waren even vrienden voor het leven. Wij - en FOK. Hoe heb jij het allemaal ervaren? Was het een nare periode, of ben je juist tot léven gekomen?
Oh, en ebola.
Zij aaide over m'n gulpquote:En jij? Ruzie gehad met PDL omdat je met trillende handen onder haar account postte, terwijl je over je gulp aaide?
Omdat er zoveel te lachen valt in dit subforum? Of alleen in dit lichtpuntje in hele, hele donkere dagen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:54 schreef Insomaniac het volgende:
Bloed kruipt waar het niet gaan kan, Stof. Wilde eigenlijk alleen in F&F posten, toch een beetje bijgelezen, XFA erbij en ja, dan opeens zit je weer in ONZ.
Had je het overquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:58 schreef Jerruh het volgende:
wb beiden.
met geile neukerd is alles goed. beetje brak. Nolius vroeg me op Fok!radio waarom IK bijna niet meer op FOK! was... toen zwijmelde ik weer naar inso bij SEX.... en CC op R&P....
ja ach, laat mij ook es de lieve heaumeau uithangenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had je het overmij
?
Ahwaliefffffffff!
Vooruit dan maar. Waar terug te luisteren?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ach, laat mij ook es de lieve heaumeau uithangen.
Verzin eens wat nieuwsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ach, laat mij ook es de lieve heaumeau uithangen.
Nee man, gewoon lekker wegflamen die domme kankernewbies.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Stofje het volgende:
Godver, wat is FOK toch eigenlijk een stom forum.
Er zijn er véél, tegenwoordig. Het valt me mee dat z'n vriendjes 'm nu niet helpen. Het zal de overmacht zijn. Maar over het algemeen... Ieuw.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee man, gewoon lekker wegflamen die domme kankernewbies..
Niet dat het wat uitmaakt, ze snappen het toch niet..
Daarom zijn reeksen ook zo tof, daar blijven ze vaak weg.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er zijn er véél, tegenwoordig. Het valt me mee dat z'n vriendjes 'm nu niet helpen. Het zal de overmacht zijn. Maar over het algemeen... Ieuw.
Gelukkig is dit geen reeks, enkel een zich over meerdere topics uitstrekkende slowchat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:38 schreef Insomaniac het volgende:
Daarom zijn reeksen ook zo tof, daar blijven ze vaak weg.Incrowd
.
*naar tag kijkt*quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig is dit geen reeks, enkel een zich over meerdere topics uitstrekkende slowchat.
BEf was gewoon een slap aftreksel van [@@@]. Daarom ben ik er ook nooit geweest.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:55 schreef Stofje het volgende:
Vroeger zat ik in BeF. Je weet wel, die reeks waarvan ineens de éne na de andere user moderator was. Zaten tamelijk hypocriete types tussen, maar inderdaad: Reeksen zijn vaak wel tof.
ik zat eigenlijk nooit in een kliekjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
BEf was gewoon een slap aftreksel van [@@@]. Daarom ben ik er ook nooit geweest..
Was het tof? Met spitsvondige garpjes en sneren enzo? Of gewoon slowchat?
Het was tof. Chowi is een prachtig wijf, maar ze moet stoppen met modden. Als user is ze spitsvondiger en grappiger. Dat geldt ook voor clumsy_clown, die was bij vlagen onnavolgbaar grappig en tof, maar ook zij is als blauwe gewoon stukken minder geworden. En dat geldt ook voor Misstique (niet grappig, wel tof) en Janetje (idem). Er waren delen van BeF die fantastisch waren, die echt ijzersterk waren. Ik heb het als gebande user nog wel eens gevolgd, maar het was een beetje te klef geworden, alsof BeF in leven gehouden moest worden. Een moetje. Bah.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
BEf was gewoon een slap aftreksel van [@@@]. Daarom ben ik er ook nooit geweest..
Was het tof? Met spitsvondige garpjes en sneren enzo? Of gewoon slowchat?
Chowi heb ik altijd iets geforceerds hebben, Misstique moet wel goed zijn, anders had die snob van een Dago haar niet gekaapt en Janetje was toch een nachtbaggeraar?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was tof. Chowi is een prachtig wijf, maar ze moet stoppen met modden. Als user is ze spitsvondiger en grappiger. Dat geldt ook voor clumsy_clown, die was bij vlagen onnavolgbaar grappig en tof, maar ook zij is als blauwe gewoon stukken minder geworden. En dat geldt ook voor Misstique (niet grappig, wel tof) en Janetje (idem). Er waren delen van BeF die fantastisch waren, die echt ijzersterk waren. Ik heb het als gebande user nog wel eens gevolgd, maar het was een beetje te klef geworden, alsof BeF in leven gehouden moest worden. Een moetje. Bah.
Wij zijn toch een kliekje?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zat eigenlijk nooit in een kliekje. kwam er nooit tussen
.
BeF vond ik ook tamelijk schrijnend eigenlijk.
Ik moest lachen, maar dat ga ik dus écht niet toegeven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nah, nevermind, moest een scheet laten...
Je moest lachen he, geef maar toe!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar dat ga ik dus écht niet toegeven.
Ik overweeg het al een paar uur, morgen eerste werkdag van 2007.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef Stofje het volgende:
Weet je wat ík overweeg!? Ik overweeg het nog maar hè! Maar ik overweeg dus naar bed te gaan. Het zit nog in de eh... overwegingsfase, maar de overweging ís er!
och die komen dan toch in ONZ terecht, worden ff hip, worden dan mod, vinden het dan niet leuk, stoppen of worden uitgekotst en dan hoor je er niks meer over! het verwijdert zichzelf welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:48 schreef Stofje het volgende:
Zo. Slapen. Agenda voor morgen: Ik ben vrij, helemaal vrij, maar moet wél veel doen. We beginnen met FOK i.c.m. Kladblok, om een zo-uitputtend-mogelijk lijstje te maken met irritante kutnewbies. Deze mail ik naar yvonne. En dán... Dán ga ik wat doen. Aan nuttige zaken.
Welterusten.
Dat neem toch way too much time in beslag!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och die komen dan toch in ONZ terecht, worden ff hip, worden dan mod, vinden het dan niet leuk, stoppen of worden uitgekotst en dan hoor je er niks meer over! het verwijdert zichzelf wel.
Geloof me, dit tuig wordt echt nooit hip!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och die komen dan toch in ONZ terecht, worden ff hip, worden dan mod, vinden het dan niet leuk, stoppen of worden uitgekotst en dan hoor je er niks meer over! het verwijdert zichzelf wel.
hip zoals de mensen die ze hip vinden het noemenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geloof me, dit tuig wordt echt nooit hip!
Net zoiets als Goths bedoel je? Iedereen vindt ze treu, maar zelf vinden ze het über?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hip zoals de mensen die ze hip vinden het noemen.
ja?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Net zoiets als Goths bedoel je? Iedereen vindt ze treu, maar zelf vinden ze het über?
Homo'squote:Op woensdag 3 januari 2007 00:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja?
of homos!
iedereen vind ze vies, behalve zij zelf!.
Ik had laatst bloed in een witte rok (quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:37 schreef FlyingFox het volgende:
Iedereen roept ammel andere dingen en ik heb geen geld voor dingen.
't Was een Dickies van 40 eurie, kenkedekenke.
Leugens!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik had laatst bloed in een witte rok () en heb dat er met ossengal uitgekregen. Zout en dat soort sut werkt niet als het er al een week in zit.
Ik ben een lamzak.quote:Waarom heb je het dan verdulleme niet gewoon meteen schoon gemaakt?
Die komt da denk nie meer voro me doen.quote:En waarom heeft PeRi dat niet voor je gedaan?
D'r zijn dingen gebeurd.quote:Waarom heb je anders dat wijf?
Ik hoorde het net op TV. Net als onbereikbaar zijn. GSM's en MSN zijn 2006.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
Roken is trouwens weer helemaal hip in 2007.
Nou, das nu dan weer gewoon JK en z'n mokkel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
Toch geen definitieve dingen he FF, jullie zijn mn lieferlingssetje..
MSN is heel erg 2005. Telefoneren doe je straks met je camera en fotograferen met je GSM. En die laat je alletwee heel hip en recalcitrant thuisliggen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op TV. Net als onbereikbaar zijn. GSM's en MSN zijn 2006.
RIP voor de nabestaanden FF, als ik niet gnmonodinges was zou ik je komen troostneuken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:44 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nou, das nu dan weer gewoon JK en z'n mokkel.
BS zit in Japan, een stage aan het faken. Hehehe, himmel gek die jongequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:46 schreef Insomaniac het volgende:
Over onbereikbaar gesproken, weet jij of BS nog leeft, FF?
De vuige in de steek later. Ik mis hem. Al maanden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:47 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
BS zit in Japan, een stage aan het faken. Hehehe, himmel gek die jonge
Ik heb neukertjes, www.bunnyteens.com, minnaaressen en een halve gieg aan porn, dus da komt goed.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
RIP voor de nabestaanden FF, als ik niet gnmonodinges was zou ik je komen troostneuken.
Shirley! Sloerie uit de sloppen! Ik ben er inderdaad weer! Zou goftedomme tijd worden ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:48 schreef Shirley het volgende:
Insomaniac!!! Lekkere pijpslet, je bent terug!![]()
Zo bén ik!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik heb neukertjes, www.bunnyteens.com, minnaaressen en een halve gieg aan porn, dus da komt goed.
Wel lief aangeboden.
Ik mis hem niet op internet, ik mis hem in mijn leven! De liefde tussen hem en mij is zo puur, zo oprecht, zo intens! Dat gaat ver buiten alle digitale grenzen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:49 schreef FlyingFox het volgende:
Mensen op internet missen is trouwens ook erg 2006, i.
Shirley, hallo?
Aaah.....eindelijk weer ''oud'' volk te vinden! Overal zie ik maar vreemde, nietszeggende nicks met nietszeggende posts...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Shirley! Sloerie uit de sloppen! Ik ben er inderdaad weer! Zou goftedomme tijd worden ook!
Geil he.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:50 schreef FlyingFox het volgende:
Ik zit me hier godverdulleme met twee chicks te fokken nie normaal meer
ik besef t me ineens
Ik dacht eerst dat ik in het verkeerde forum zat, kende niemand! Hier alles goed, alleen wel erg druk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaah.....eindelijk weer ''oud'' volk te vinden! Overal zie ik maar vreemde, nietszeggende nicks met nietszeggende posts...
Alles goed verder?
Ja, maar ik leef ook nog half in 2006. Dus dan mag het.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:49 schreef FlyingFox het volgende:
Mensen op internet missen is trouwens ook erg 2006, i.
Shirley, hallo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |