Feli Rip!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:45 schreef Ripley het volgende:
Karma is weer okay denk ik
Geld erbij, telefoon van de zaak en "we willen je heel graag houden en door laten groeien"
*trots*![]()
Jups, goed eten dus!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed dat Arnie tevreden met je is, R.
Wel een beetje goed eten dus, om te groeien.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed dat Arnie tevreden met je is, R.
Wel een beetje goed eten dus, om te groeien.
Je maakt je veel te druk!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:00 schreef Ripley het volgende:Dat heb ik heul niet nodig
Al ebn ik in het afgelopen jaar wel ongemerkt een kilo of acht kwijtgeraakt. Zouden ze dat bedoelen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:42 schreef Joene het volgende:
Tof na 6 jaar voor je baas werken , als afscheidscadeau een hand en de woorden bedankt voor je inzet
Ik ben eerst even aan het afkoelen. en daarna pak ik zometeen mijn spullen en dan kan hij mn reet kussen idd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:54 schreef Tally het volgende:
En dus ben jij nu je spullen aan t pakken om vroeger naar huis te gaan J?
Good for youquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben eerst even aan het afkoelen. en daarna pak ik zometeen mijn spullen en dan kan hij mn reet kussen idd.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef GI het volgende:
Is die man ook zes jaar je baas geweest dan ?
Ik had 2 bazen een vrouwelijke en een mannelijke..quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef GI het volgende:
Is die man ook zes jaar je baas geweest dan ?
Wat een eikel, J.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:42 schreef Joene het volgende:
Tof na 6 jaar voor je baas werken , als afscheidscadeau een hand en de woorden bedankt voor je inzet
Zoiets heb ik het intern ook omschreven.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
*telefoon gaat*
Ik kan godverdomme weer niet bij mijn opgeslagen documenten..
Ja M. heeft toch echt een nieuwe er neergezet gister..
JA KAN ME GODVERDOMME NIETS SCHELEN!!! IK WIL MIJN DOCUMENTEN!!!
Ja uhmik doe mn best..
*fileserver opnieuw opstart*
Ja hij doet het weer!
Ja dank jezorg er voor dat het blijft werken..
JA ALS IK SNAP HOE HIJ HEM IN ELKAAR HEB GEZET ZAL IK ER VOOR ZORGEN![]()
Cookies, R.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:22 schreef Sletje het volgende:
Goed dat je weggaat, J
UIO, had dat verhaal niet in 1 zin gekund?![]()
Godverquote:
Laat maar staan JK.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of zal ik mijn reply even editten? zeg het maar hoor.
Schattig hoor.quote:
Ah veel plezier UIO, lemaxcentrum Osdorpquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, tramlijn 1 stopt bijna voor de deur bij Tuincentrum Osdorp en ze zijn zondag open van 10 tot 17 uur.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:42 schreef Joene het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben eerst even aan het afkoelen. en daarna pak ik zometeen mijn spullen en dan kan hij mn reet kussen idd.
En terecht... Tja, mocht je willen... Er is koggie bij het flonder.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:17 schreef Joene het volgende:
EIndgesprek heb ik halverwege november al gehad.
Maar krijg ook nog een corporate interview via de telefoon vanuit de US of A dus zal daar nog even tekeer gaan.
Ik ook niet. Lang verhaalquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Schattig hoor..
Om dit soort dingen heb ik mij nooit aan klonen gewaagd.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:41 schreef Joene het volgende:
De nick is in elk geval okay Rip. Dat is wel zo een dinsdagmorgen nick
Ja, het was een suggestie en daar antwoord ik met ja op zolang mensen niet weten dat ik overal ja op antwoord.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:39 schreef Ripley het volgende:
UIO, ga je echt naar tuincentrum osdorp?
Verleden week kreeg elke 100ste bezoeker een gratis kerstboomquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, het was een suggestie en daar antwoord ik met ja op zolang mensen niet weten dat ik overal ja op antwoord.
Nu heb ik alleen bescherming nodig komende zondag, want ik vrees de vraag: Kunnen we u soms aan een boom helpen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kreeg er dinsdagochtendgevoelens van.,
,
.
Niet bang voor zijn. Dat doen ze alleen als je er eentje gepakt hebt en staat te wachten voor de boom- inpak rij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, het was een suggestie en daar antwoord ik met ja op zolang mensen niet weten dat ik overal ja op antwoord.
Nu heb ik alleen bescherming nodig komende zondag, want ik vrees de vraag: Kunnen we u soms aan een boom helpen?
Oeps!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Op naar de hypotheker.
Moet ik ook nog jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Op naar de hypotheker.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat een slap gedoe hier!
Vooral rustig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed weekend dit.
Mocht je in een creatieve bui zijn: Compilatie cd voor Balkenendequote:Op zaterdag 16 december 2006 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vooral rustig.
Heerlijk.
*note to self: nog wel naar kapper, die Duitse mat kan écht niet meer*
Hm, interessant. Even denken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Mocht je in een creatieve bui zijn: Compilatie cd voor Balkenende![]()
Heyz... al naar het Tuincentrum geweest?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed weekend dit.
Het plan was morgen, maar daar komt iets tussen. Gelukkig heb je geen datum gesuggereerd dus ik kan het nog even uitstellen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:14 schreef n00cL30n het volgende:
Heyz... al naar het Tuincentrum geweest?
Tis dan ook een bout feestquote:Op zondag 17 december 2006 17:03 schreef Jerruh het volgende:
portemonnee gestolen op innercity, teringlijers...
hetfeest an sich was beter dan 2002 2003 en 2004 bij elkaar...quote:Op zondag 17 december 2006 17:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Tis dan ook een bout feest![]()
Balen Jerruh.![]()
Ik ben vrijdag met Il Divo naar The Mansion geweestquote:Op zondag 17 december 2006 17:03 schreef Jerruh het volgende:
Ja hoi , Vakantiequote:
Van het geld in Jerruh's portemonnee?quote:Op maandag 18 december 2006 09:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ben vrijdag met Il Divo naar The Mansion geweest
quote:Op zondag 17 december 2006 17:03 schreef Jerruh het volgende:
Ik bleef volhouden dat mijn kat de kerstboom niets aan vond..quote:Op maandag 18 december 2006 10:52 schreef Armageddon het volgende:
Onze kat zat vanochtend in de kerstboom. Heel relaxed hangende op een tak.
Neuh, die diva's hebben zelf ook wel wat te verteren geloof ik hoorquote:Op maandag 18 december 2006 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Van het geld in Jerruh's portemonnee?
quote:Op maandag 18 december 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo! De lente is weer begonnen..
Hier is het in ieder geval goed toeven op het dak met een sjekkie.quote:
net zo lang niks uitvalt niks aan de hand toch ?quote:Op maandag 18 december 2006 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik bleef volhouden dat mijn kat de kerstboom niets aan vond..
Totdat ik dr gister er in zag hangen![]()
Zie je al vrouwen met jesters op ze biets ?quote:Op maandag 18 december 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik had het net gewoon heel warm in de tram.quote:Op maandag 18 december 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben vandaag niet op ze biets geweest.quote:Op maandag 18 december 2006 12:32 schreef Joene het volgende:
Zie je al vrouwen met jesters op ze biets ?
Ah men!quote:Op maandag 18 december 2006 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben vandaag niet op ze biets geweest.
Komt hier net eenquote:Op maandag 18 december 2006 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het kan niet altijd feest zijn en zulks.
quote:Op maandag 18 december 2006 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Komt hier net eensollicitante
de deur binnen lopen terwijl ik de deur openhield voor een vrouwelijke collega met kinderwagen. Je kunt maar een goede eerste indruk maken.
Wie goed doet, goed ontmoet!quote:Op maandag 18 december 2006 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Komt hier net eensollicitante
de deur binnen lopen terwijl ik de deur openhield voor een vrouwelijke collega met kinderwagen. Je kunt maar een goede eerste indruk maken.
Ik zie de sarcastische ondertoon Rip. Je hoeft je geen zorgen te maken. Ze is geen partij voor jou.quote:Op maandag 18 december 2006 14:11 schreef Ripley het volgende:Nu hopen dat ze aangenomen wordt en dan leven jullie nog lang en gelukkig
![]()
Ja sorry, mensen ik ben een beetje in kerstsfeer
*kerstmanbaard opplakt*quote:Op maandag 18 december 2006 14:11 schreef Ripley het volgende:Nu hopen dat ze aangenomen wordt en dan leven jullie nog lang en gelukkig
![]()
Ja sorry, mensen ik ben een beetje in kerstsfeer
Vandaar een heel subforum, JK. Een heel subforum.quote:Op maandag 18 december 2006 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie goed doet, goed ontmoet!.
Jij ook Nouquepouque.quote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef Nouk het volgende:
JK!. Jij ook vrolijk kerstfeest straks he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |