Inderdaad. Ik heb een paar jaar geleden gedroomd dat er een UFO in het water achter mijn ouders' huis landde en dat we gered moesten worden door een jongen van mijn oude korfbalvereniging en de inspecteur van 21 Jumpstreet. Ik denk niet dat het voorspellend isquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:04 schreef Aventura het volgende:
Maar het is niet zo gek wat je hebt gedroomd. Ik droom ook weleens over personen die ergens vanuit de diepste krochten van mijn brein blijkbaar als herinnering verborgen zitten. Het gaat dan denk ik niet om de persoon zelf en eigenschappen die hij of zij heeft, maar om een gezicht dat je op een droompersonage projecteert. Waarom je brein dat doet, geen idee.
quote:
Nee, ik heb al bijna een jaar niks meer van hem gelezen. En van zijn zoon al helemaal niks, ook nooit contact gehad of dat soort dingen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Weet je zeker dat je gisteren niet een post hebt gelezen van die user?
Een mens kan in zijn dromen de meest uiteenlopende zaken aan elkaar koppelen.
Bijvoorbeeld: Centraal dromen topic: Deel 3
post de namen hier maar gewoonquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:24 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee, ik heb al bijna een jaar niks meer van hem gelezen. En van zijn zoon al helemaal niks, ook nooit contact gehad of dat soort dingen.
Maar je weet dus wel dat zijn zoon ook een user is?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:24 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee, ik heb al bijna een jaar niks meer van hem gelezen. En van zijn zoon al helemaal niks, ook nooit contact gehad of dat soort dingen.
Ja zo zou je het wel kunnen zeggen, het was ook maar effe en ik kon zijn gezicht ook niet zien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Je zegt dat je hem ooit op een afstand hebt gezien, was dat op een meet ofzo dan?
Ja lach maar, damn you womanquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:48 schreef yvonne het volgende:
En Paul Verhoeven is knap mên!
Waarbij ik uiteraard niet wil zeggen etc
Nou ik ben zelf niet zo bezig met het paranormale, ben vrij nuchter en zoek overal een verklaring voor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef Angst het volgende:
dude als ik jou verhaal lees, ik ben zelf niet zo'n fan van parnomale dingen enzo, maar als jij er zo over droomt en blijkbaar ook vaak nachtermerries hebt etc. is het misschien zinnig op een paraforum te komen. Misschien sluit het aan bij je....
is immers net als een psycholoog ook een manier om dingen te accepteren etc.
Nee helemaal niet, de manier waarop hij praat enzo komt ie over als een oprechte en zachtaardige man.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Voel jij hem, op wat voor manier dan ook, als een bedreiging?
misschen is dit topic wel de uiting van het portaal ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, de manier waarop hij praat enzo komt ie over als een oprechte en zachtaardige man.
Nee totaal geen bedreiging, vind het vreemd dat ie in mijn droom vraagt om een portaal open te maken omdat ie rust wilt.
Dat was mijn gedachtte dus ook, omdat het allemaal ook zo freaking echt leek.quote:
ik roep maarquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf niet zo bezig met het paranormale, ben vrij nuchter en zoek overal een verklaring voor.
Wat ik wel lekker vind is wierook, maar dat is meer omdat bepaalde geuren mij rust geven. En met mijn oosterse vechtsport beter kon mediteren.
Nou ja in dit geval 2 personen, zijn zoon was erbij om hem te steunen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Inderdaad heel vreemd![]()
Je hoort weleens dat mensen gaan dromen over personen die ze in het (verre) verleden op de een of andere manier, misschien indirect, als bedreiging zagen.
Meestal zijn dat dan dromen waar ze "boven" die persoon staan of dat die personen juist bij hen hulp komen vragen.
Nee ik had ook liever gedroomd over Adriana Lima.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:48 schreef yvonne het volgende:
En Paul Verhoeven is knap mên!
Waarbij ik uiteraard niet wil zeggen etc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |