abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44460165
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:04 schreef Aventura het volgende:
Maar het is niet zo gek wat je hebt gedroomd. Ik droom ook weleens over personen die ergens vanuit de diepste krochten van mijn brein blijkbaar als herinnering verborgen zitten. Het gaat dan denk ik niet om de persoon zelf en eigenschappen die hij of zij heeft, maar om een gezicht dat je op een droompersonage projecteert. Waarom je brein dat doet, geen idee.
Inderdaad. Ik heb een paar jaar geleden gedroomd dat er een UFO in het water achter mijn ouders' huis landde en dat we gered moesten worden door een jongen van mijn oude korfbalvereniging en de inspecteur van 21 Jumpstreet. Ik denk niet dat het voorspellend is
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_44460186
Weet je zeker dat je gisteren niet een post hebt gelezen van die user?

Een mens kan in zijn dromen de meest uiteenlopende zaken aan elkaar koppelen.

Bijvoorbeeld: Centraal dromen topic: Deel 3
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_44460286
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:47 schreef Matness het volgende:

[..]

gmta
indeed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:24:35 #29
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_44460776
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Weet je zeker dat je gisteren niet een post hebt gelezen van die user?

Een mens kan in zijn dromen de meest uiteenlopende zaken aan elkaar koppelen.

Bijvoorbeeld: Centraal dromen topic: Deel 3
Nee, ik heb al bijna een jaar niks meer van hem gelezen. En van zijn zoon al helemaal niks, ook nooit contact gehad of dat soort dingen.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_44461157
Waarom weten er nou opeens zoveel mensen over wie jij gedroomd hebt. Dat vraag ik me echt af
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44461200
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:24 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Nee, ik heb al bijna een jaar niks meer van hem gelezen. En van zijn zoon al helemaal niks, ook nooit contact gehad of dat soort dingen.
post de namen hier maar gewoon

Is het daadwerkelijk zo dat iemand je bezocht heeft, dan heeft diegene je toch juist uitgenodigd en zal het hem weinig uitmaken.. heeft die peroson je niet bezocht.. zal hij je waarschijnljk voor gek verklaren en is er ook geen man overboord

ik vind het wel en vaag verhaal.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44461263
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:24 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Maar je weet dus wel dat zijn zoon ook een user is?
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:38:04 #33
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_44461317
dude als ik jou verhaal lees, ik ben zelf niet zo'n fan van parnomale dingen enzo, maar als jij er zo over droomt en blijkbaar ook vaak nachtermerries hebt etc. is het misschien zinnig op een paraforum te komen. Misschien sluit het aan bij je....
is immers net als een psycholoog ook een manier om dingen te accepteren etc.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_44461404
Je zegt dat je hem ooit op een afstand hebt gezien, was dat op een meet ofzo dan?

Of ken je misschien users die nu wel contact met hem hebben?

[ Bericht 30% gewijzigd door Lilith-Wicca op 15-12-2006 16:46:01 ]
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:45:02 #35
124655 DarkManta
pi_44461542
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Je zegt dat je hem ooit op een afstand hebt gezien, was dat op een meet ofzo dan?
Ja zo zou je het wel kunnen zeggen, het was ook maar effe en ik kon zijn gezicht ook niet zien.
Misschien kan ik zijn naam wel zeggen ik heb namelijk geen privé dingen geuit of zo.

Johan en zijn zoon, Iteejer inderdaad.

Ooit heb ik eens een keer een foto van hem gezien op een meet-topic en that`s it.

We hebben nooit met elkaar gesproken of wat dan ook, daarom vind ik het ook zo vreemd allemaal.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  Admin vrijdag 15 december 2006 @ 16:45:50 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44461570
!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:46:47 #37
124655 DarkManta
pi_44461605
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:45 schreef yvonne het volgende:
!
Ja lach maar, damn you woman
pi_44461666
Voel jij hem, op wat voor manier dan ook, als een bedreiging?
  Admin vrijdag 15 december 2006 @ 16:48:53 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44461686
En Paul Verhoeven is knap mên!
Waarbij ik uiteraard niet wil zeggen etc
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_44461729
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:48 schreef yvonne het volgende:
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:50:37 #41
124655 DarkManta
pi_44461743
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef Angst het volgende:
dude als ik jou verhaal lees, ik ben zelf niet zo'n fan van parnomale dingen enzo, maar als jij er zo over droomt en blijkbaar ook vaak nachtermerries hebt etc. is het misschien zinnig op een paraforum te komen. Misschien sluit het aan bij je....
is immers net als een psycholoog ook een manier om dingen te accepteren etc.
Nou ik ben zelf niet zo bezig met het paranormale, ben vrij nuchter en zoek overal een verklaring voor.
Wat ik wel lekker vind is wierook, maar dat is meer omdat bepaalde geuren mij rust geven. En met mijn oosterse vechtsport beter kon mediteren.
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:53:44 #42
124655 DarkManta
pi_44461862
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Voel jij hem, op wat voor manier dan ook, als een bedreiging?
Nee helemaal niet, de manier waarop hij praat enzo komt ie over als een oprechte en zachtaardige man.
Nee totaal geen bedreiging, vind het vreemd dat ie in mijn droom vraagt om een portaal open te maken omdat ie rust wilt.
pi_44462040
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:53 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Nee helemaal niet, de manier waarop hij praat enzo komt ie over als een oprechte en zachtaardige man.
Nee totaal geen bedreiging, vind het vreemd dat ie in mijn droom vraagt om een portaal open te maken omdat ie rust wilt.
misschen is dit topic wel de uiting van het portaal ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44462063
bizar bizar....
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:03:12 #45
124655 DarkManta
pi_44462121
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:00 schreef Mirage het volgende:
bizar bizar....
Dat was mijn gedachtte dus ook, omdat het allemaal ook zo freaking echt leek.
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:07:28 #46
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_44462214
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Nou ik ben zelf niet zo bezig met het paranormale, ben vrij nuchter en zoek overal een verklaring voor.
Wat ik wel lekker vind is wierook, maar dat is meer omdat bepaalde geuren mij rust geven. En met mijn oosterse vechtsport beter kon mediteren.
ik roep maar
als het speelt in je hoofd toch een beetje speelt is het soms prettig om er over te lezen
speelt het niet in je hoofd dan lekker neit doen natuurlijk
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_44462221
Inderdaad heel vreemd

Je hoort weleens dat mensen gaan dromen over personen die ze in het (verre) verleden op de een of andere manier, misschien indirect, als bedreiging zagen.
Meestal zijn dat dan dromen waar ze "boven" die persoon staan of dat die personen juist bij hen hulp komen vragen.
pi_44462303
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:16:55 #49
124655 DarkManta
pi_44462430
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Inderdaad heel vreemd

Je hoort weleens dat mensen gaan dromen over personen die ze in het (verre) verleden op de een of andere manier, misschien indirect, als bedreiging zagen.
Meestal zijn dat dan dromen waar ze "boven" die persoon staan of dat die personen juist bij hen hulp komen vragen.
Nou ja in dit geval 2 personen, zijn zoon was erbij om hem te steunen.
Ik probeer er ook verder niet dieper op in te gaan.
Maar dat ik het effe kwijt kan en kan lezen wat andere mensen er over denken is dan wel weer goed.
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:18:21 #50
124655 DarkManta
pi_44462462
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:48 schreef yvonne het volgende:
Nee ik had ook liever gedroomd over Adriana Lima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')