Hieruit volgt logischerwijs dat alles jouw schuld is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Autodidact het volgende:
Als we meer joden hadden overgehouden
Altijd weer dat politiek correcte cultuurrelativisme. Weet je, van types als jij gaat ons land kapot!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef jogy het volgende:
Nee, de crisis, wereldwijd gezien is gekomen omdat olie zo verdomd belangrijk is gemaakt. Daar hebben de moslims weinig meer mee te maken dan dat ze per ongeluk op een bel olie zitten en iedereen zich er tegenaan bemoeit.
In Nederland is er niet echt een schuldige aan te wijzen, de mensen die naar nederland kwamen hebben nooit de taal geleerd en de Overheid vond dat wel best. Schuld aan beide kanten dus. En Nederland had een NSB-partij in de tweede wereldoorlog maakt dat nou meteen het hele nederlandse volk fout in de oorlog? Vreemde redenering hou je erop na.
Ik sta graag met een moker tegen kortzichtige gassies als jij te rammen inderdaad. Figuurlijk gezien dan he.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Altijd weer dat politiek correcte cultuurrelativisme. Weet je, van types als jij gaat ons land kapot!
Aha! Alweer niet de moslims dus, die het land naar de vernieling helpen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Altijd weer dat politiek correcte cultuurrelativisme. Weet je, van types als jij gaat ons land kapot!
Misschien kan Israel ons een paar joden lenen, schijnen er nogal wat te wonen daar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Autodidact het volgende:
Ik weet dat dit nogal stellig is, maar deze crisis rond Verdonk komt in de kern neer op een immigratievraagstuk. In de jaren '60 en '70 kwamen de moslims met bakken naar ons land, zodat we nu allerlei immigratiemaatregelen moeten treffen om het een beetje in de hand te houden. Laten we wel wezen: als de moslims niet naar Nederland waren gekomen hadden we niet zo streng kunnen zijn. Eigenlijk zijn ze halve fascisten, omdat er nu zelfs sprake is van schrijnende gevallen die soms uitgezet worden. Als ik moslim was en nog steeds in Nederland woonde zou ik me diep schamen voor wat we hebben aangericht.
Moslims hadden trouwens een eigen SS-divisie en er circuleert een plaatje op internet van Hamasleden die een soort van Hitlergroet uitbrengen.
Als we meer joden hadden overgehouden (dat is: als de moslims de ss niet hadden gesteund), was er nog een beetje religieus evenwicht en konden de joden moslims een beetje begeleiden om je als religieuze minderheid te gedragen.
Ik moet zeggen, mijn woon-werk-verkeer is er hard op vooruit gegaan sinds ik weet welke moslim zelf verantwoordelijk is voor het weer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:32 schreef knowall het volgende:
Verder heeft TS natuurlijk wel gelijk, alles is namelijk de schuld van de moslims, laat daar geen misverstand over bestaan.
Nee, niet waar. Het is de schuld van links. Want Hitler was ook links.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:32 schreef knowall het volgende:
Als reactie op de TT: http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=154241
Verder heeft TS natuurlijk wel gelijk, alles is namelijk de schuld van de moslims, laat daar geen misverstand over bestaan.
Jup, alles is de schuld van die moslims. De economie die in de plee ligt, het feit dat niemand nog veilig over straat kan lopen, de zeespiegel die stijgt, dat mijn wc verstopt is, dat de ziektekostenverzekering zo hoog is en dat mijn fietsketting kraakt als ik in de 4de versnelling zit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:32 schreef knowall het volgende:
Als reactie op de TT: http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=154241
Uhm ... op wiens verzoek kwamen de gastarbeiders toentertijd ook weer hier?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Autodidact het volgende:
Laten we wel wezen: als de moslims niet naar Nederland waren gekomen hadden we niet zo streng kunnen zijn.
True. En het suikerfeest is ook weer elk jaar een bron van frustratie voor mensen met suikerziekte trouwens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:36 schreef sigme het volgende:
Overigens, als de moslims niet Verdonk echt vér over het randje van gevaarlijke krankzinnigheid gedreven hadden was het in Den Haag ook nooit zo uit de hand gelopen, deze week.
Als we bejaarden een spuitje geven dan hadden we geen oplossing voor de vergrijzing hoeven zoeken. Met zo'n redenatie schieten we dus niets op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Autodidact het volgende:
Laten we wel wezen: als de moslims niet naar Nederland waren gekomen hadden we niet zo streng kunnen zijn.
Luister, je wil niet weten wat ik jaarlijks moet doorstaan tijdens het grote schapeslachtfeest. Daar kunnen die diabetici nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:38 schreef jogy het volgende:
[..]
True. En het suikerfeest is ook weer elk jaar een bron van frustratie voor mensen met suikerziekte trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |