posten op forum.esta.nl doet het meestal ook wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 04:09 schreef Libris het volgende:
Gebruik enters, geef van te voren aan waar je OP over gaat, zodat geinteresseerden het kunnen lezen en niet geinterresseerden het kunnen skippen. geen spelfouten en duidelijke structuur.
Ik ben wel nieuwsgierig geworden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 04:53 schreef tinoz het volgende:
het is een bloed serieus onderwerp dus een beetje respect graag
*Respect*quote:Op vrijdag 15 december 2006 04:53 schreef tinoz het volgende:
het is een bloed serieus onderwerp dus een beetje respect graag
het is nogal persoonlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 04:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig geworden.
Post maar dat verhaal van je! [afbeelding]
Het gaat volgens mij over verandering in de psychiatrie, niet ?quote:
Leestekens helpen ook wel trouwens. Beetje korte zinnen bouwen, hoofdletters aan het begin van elke zin...etc. Als je je eerdere openingsposts leest vind je ze zelf dan nog leesbaar? Ik vind ze niet te volgen namelijk. En let op je spelling en waar je de spaties legt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 04:04 schreef tinoz het volgende:
hallo net zei iemand dat grote verhalen niet gepost hoeven te worden omdat ze toch neit gelezen worden , vooral niet als ze vol met spelfouten zitten maar ik wil toch graag mijn ei kwijt . hoe kan ik mijn verhaal kwijt zonder dat mensen ingaan op kleine details van ee nsamenvatting om vervolgens het hele topic te verpesen waardoor ik mijn doel niet behaal : verandering in de psychiatrie ?
pesies!quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:29 schreef TR08 het volgende:
[..]
Leestekens helpen ook wel trouwens. Beetje korte zinnen bouwen, hoofdletters aan het begin van elke zin...etc. Als je je eerdere openingsposts leest vind je ze zelf dan nog leesbaar? Ik vind ze niet te volgen namelijk. En let op je spelling en waar je de spaties legt.
Kortom: Leer van het gezeik dat je over je heen krijgt en doe iets aan je schrijfstijl. Als je een goed verhaal hebt dat een beetje degelijk geschreven is wordt het best wel gelezen hoorMensen lezen ook hele boeken uit dus een beetje netjes geschreven OP moet een eitje zijn
Ik vind voor iemand met jouw schrijfstijl en zo'n onleesbare homepage (doe iets aan die kleuren! donkergroen op zwart is niet te zien) het doel "verandering brengen in de psychiatrie" wel erg hoog gegrepen trouwens.
Als je slordig schrijft gaan mensen denken dat je dom bent. Als je taalgebruik netjes is word je meteen voor veel intelligenter aangezien. Ik weet niet hoe slim jij jezelf vindt maar je kunt je dus een stuk serieuzer laten nemen als je wat meer aandacht aan je schrijfstijl besteedt. Dat helpt misschien ook bij de psychologen die jouw verhalen nu niet willen lezen.
Veel mensen "zeuren" nu tegen je: Misschien ligt het probleem bij jou ipv bij degene die zeurt?
Een index achter een OP? Wil je soms ook een inhoudsopgave vooraf en een verklarende woordenlijst achteraf?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:03 schreef ijsbrand-simon het volgende:
goede index achteraan zetten
Nou vooral bij begrijpend schrijven zou wat meer aandacht geen kwaad kunnenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:23 schreef het.ismij het volgende:
ik stem voor=> beter opletten bij begrijpend lezen op school.
Begin dan met iets als hierboven te typen als:quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:42 schreef tinoz het volgende:
ik wil mijzelf niet voorschut zetten
Gefeliciteerd! Je eerste hoofdletter!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:56 schreef tinoz het volgende:
*onleesbaarheidsknip*
wacht tot Clumsy er is
hier zit het grootste probleem dusquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:56 schreef tinoz het volgende:
gebrijpbaar
In je OP vraag je toch tips om van een topic een zo goed mogelijk lopend topic te maken? Dus ja, ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef tinoz het volgende:
gaat het me daar om dan dan ? :/
Euh nee?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:06 schreef tinoz het volgende:
zeg ik nou net niet dat ik hem verbeterd heb dan ? :/
Dat heb ik net gedaan, maar ik twijfel of ik hem wel neer ga zetten omdat ik echt geen stomme reacties wil. Het is een deel van mijn privé-leven en mensen hebben mij gezegd dat ik dat niet op internet moet neerzetten. Ik ben alleen nog in tweestrijd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:56 schreef tinoz het volgende:
heb ik net gedaan maar ik twijfel of ik hem wel ga neer zetten omdat ik echt geen stomme reacties wil het is wel een deel van mijn privee leven en mensen hbeben mij gezegt dat ik die niet op internet moet zetten maar ik ben nog in tweestrijd .
moet ik mijn verhaal nou gewoon doen en de reacties voor lief nemen ?
of moet ik het niet posten en met mijn probleem blijven zitten ?
ik ben ee nschool verlater en ook al is dat neit goed te praten krijg je van mij gewoon geen foutlooze topic die wel begrijpbaaris en ik dnek dat ik hem alleen maar post als mensen die zeuren over dat soort zaken en die me belachelijk willen maken van de topic geweerd worden omdat ik daar gewoon geen behoefte aan heb ik denk dat ik wacht tot Clumsy er is
Te laat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:42 schreef tinoz het volgende:
ik wil mijzelf niet voorschut zetten
En ik bedoelde dus eigenlijk dat je dat ook met je andere posts even aandacht moet besteden aan je schrijfstijl.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:56 schreef tinoz het volgende:
heb ik net gedaan maar bla bla bla bla bla bla bla bla bla......
aangepastquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef MissMatch het volgende:
Tweestrijd was dan weer wel goed geschreven door tinoz.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |