quote:
Op vrijdag 15 december 2006 04:04 schreef tinoz het volgende:hallo net zei iemand dat grote verhalen niet gepost hoeven te worden omdat ze toch neit gelezen worden , vooral niet als ze vol met spelfouten zitten maar ik wil toch graag mijn ei kwijt . hoe kan ik mijn verhaal kwijt zonder dat mensen ingaan op kleine details van ee nsamenvatting om vervolgens het hele topic te verpesen waardoor ik mijn doel niet behaal : verandering in de psychiatrie ?
Leestekens helpen ook wel trouwens. Beetje korte zinnen bouwen, hoofdletters aan het begin van elke zin...etc. Als je je eerdere openingsposts leest vind je ze zelf dan nog leesbaar? Ik vind ze niet te volgen namelijk. En let op je spelling en waar je de spaties legt.
Kortom: Leer van het gezeik dat je over je heen krijgt en doe iets aan je schrijfstijl. Als je een goed verhaal hebt dat een beetje degelijk geschreven is wordt het best wel gelezen hoor
![]()
Mensen lezen ook hele boeken uit dus een beetje netjes geschreven OP moet een eitje zijn
![]()
Ik vind voor iemand met jouw schrijfstijl en zo'n onleesbare homepage (doe iets aan die kleuren! donkergroen op zwart is niet te zien) het doel "verandering brengen in de psychiatrie" wel erg hoog gegrepen trouwens.
Als je slordig schrijft gaan mensen denken dat je dom bent. Als je taalgebruik netjes is word je meteen voor veel intelligenter aangezien. Ik weet niet hoe slim jij jezelf vindt maar je kunt je dus een stuk serieuzer laten nemen als je wat meer aandacht aan je schrijfstijl besteedt. Dat helpt misschien ook bij de psychologen die jouw verhalen nu niet willen lezen.
Veel mensen "zeuren" nu tegen je: Misschien ligt het probleem bij jou ipv bij degene die zeurt?
[ Bericht 38% gewijzigd door TR08 op 15-12-2006 08:51:35 ]