Je moet die mensen goed opvangen. Complexen bouwen waar ze in kunnen wonen.
Genoeg ruimte en vlaktes in Nederland die je vol kunt bouwen. Anders ga je gewoon meer hectare toevoegen zodat er 10 miljard mensen in Nederland passen. Heb je ruimte genoeg
![]()
Bouw daar gewoon een wolkenkrabber en zet ze daarin.
Vervolgens heb je geld nodig om ze inkomen te geven.
Dan is het tijd voor een betere economie hier.
Betere economische tijden voorspel ik dus voor 2007
![]()
Sowieso richting de toekomst als er een revolutie komt op veel gebieden met computers en nog meer.
Kennis-economie heb je. Kennis, steeds meer kennis. En hoe meer kennis je hebt, des te beter je kunt organiseren.
Iedere minuut van de dag komt er nieuwe informatie binnen, en dat leidt allemaal tot nieuwe kennis.
Dan is het een zaak dat je goed omgaat met kennis.
Shell wordt dwars gezeten door Rusland en Nigeria.
Ik ken iemand die werkt voor Shell in London. Shell vraagt mensen om in dienst te nemen, ik zou best graag voor shell willen werken en dan even Rusland en Nigeria aanpakken
![]()
Nu even installeren van tv-kaart, ik heb de tv kabel al ingestoken in de poort achter in de computer.
Kijken of het de juiste poort is, een gele poort is het. In de metalen poort pastte hij niet.
Dus dan ga ik even de software installeren van de tv-kaart en daarna alle zenders inscannen.
Kan ik RTL-z kijken vanachter mijn pc en dan de grafieken van de beurs-index opslaan door er een foto van te maken.
Ook de beurs-koersen opslaan.
En dan de grafieken van de AEX bekijken of er een trend inzit.
En dan CNN opzetten.
Ik wil nog een schotel waarmee ik Arabische zenders kan ontvangen, kijken of ze wat te mekkeren hebben op het Westen
![]()
Hoe heet die zender waar ze uitzenden en altijd zeuren over het Westen.
Pet Shop Boys
![]()
Go West, life is easy there
[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-12-2006 13:59:17 (meer hectare in Nederland, meer ruimte.) ]