AZ kan, maar feyenoord nooitquote:Op zondag 17 december 2006 16:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Davids zal vast een voorkeur voor Ajax hebben, maar als Feyenoord 'm het dubbele salaris aanbiedt gaat 'ie waarschijnlijk gewoon naar Feyenoord. Het is dus eigenlijk clubliefde onder voorbehoud.
Gio, Ebi en Danny gaan echt niet in een neuzen shirt voetballen hoorquote:Op zondag 17 december 2006 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:
De waarheid is echter anders, échte clubliefde bestaat inderdaad helaas niet meer
Drenthe is bijna altijd een van de beste Feyenoordersquote:Op zondag 17 december 2006 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom waren Ron Vlaar en Drenthe de beste Feyenoorders.
Ja dat weet ik, van zijn aanvalsdrang heb ik echt genoten vanmiddag, was ongeveer het enigste leuke in utrecht, en na het eindsingaal jalala ivanhoquote:Op zondag 17 december 2006 17:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Drenthe is bijna altijd een van de beste Feyenoorders
Waarom Van Hooijdonk? Dan kan je nog beter die Griek erin hebben.quote:Op zondag 17 december 2006 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een trieste zooi
Beginnen bij kut koeman, wat is dit voor een rare opstelling, waarom geen hofs en huysegems in de basis, waarom wel kolkkaa en kut griek
wat stond er eigenlijk op dat spandoek?quote:Op zondag 17 december 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Foto's FC Utrecht - Feyenoord staan nu online op www.fr-fotopage.nl
De bovenste foto is wel erg mooi toch![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 18:32 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wat stond er eigenlijk op dat spandoek?
quote:Op zondag 17 december 2006 19:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat een eikel die Vincent, dat ie het wanbeleid steunt
Wel vakerquote:Op zondag 17 december 2006 19:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het verlies van vandaag kan E.Koeman worden aangerekend, punt.
maar buijs was er toen al af geloof ikquote:Op zondag 17 december 2006 19:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:Met 3 verdedigers beginnen waarvan de slechtste in vorm (Bahia) centraal ![]()
Huysegems die de laatste wedstrijden vaak bepalend was op de bank laten ![]()
Met de Twin Towers (Van Hooijdonk en Charisteas) in de basis beginnen ![]()
Hofs buiten de basis laten ![]()
En dan Buijs in blessure tijd die nog eens 2 overtredingen veroorzaakt, wat dus veel tijd kostte. De 2-2 hing nog in de lucht, maar daardoor was die kans dus helemaal weg.
Drenthe was de gevaarlijke aanvaller en die is nota bene linksback.
Van Hooijdonk en Charisteas waren figuranten. Van Hooijdonk kon niet eens een bal normaal terugkoppen.
Enige lichtpuntjes waren Vlaar die inzicht toont in de komende aanvallende dreigingen en daardoor regelmatig de angel uit een aanval van de tegenstander haalde. Drenthe die met vechtlust, snelheid en lef aanvallende impulsen gaf aan de aanval van Feyenoord.![]()
De eerste overtreding zou in de 89e minuut geweest kunnen zijn. Toen kwam er een bord dat er nog 3 min. bijkwamen. Door alle ophef rond die overtreding waren er alweer 2 minuten voorbij. Toen direct daarna in de 91e minuut weer een overtreding, kreeg die rood (onterecht imo) en floot Temmink maar meteen af. 2 Minuten te vroeg dus, door 2 overtredingen van Buijs, die 2-2 hing nog wel in de lucht. Al was het alleen al om dit kut Utrecht supporters te naaien, wat een irritant gefluit zeg tijdens de gehele tweede helft wanneer Feyenoord aan de bal was. Alsof ze een Turkse club waren die een CL duel thuis speelde.quote:Op zondag 17 december 2006 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar buijs was er toen al af geloof ik
en na afloop dan i will survive draaienquote:Op zondag 17 december 2006 19:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De eerste overtreding zou in de 89e minuut geweest kunnen zijn. Toen kwam er een bord dat er nog 3 min. bijkwamen. Door alle ophef rond die overtreding waren er alweer 2 minuten voorbij. Toen direct daarna in de 91e minuut weer een overtreding, kreeg die rood (onterecht imo) en floot Temmink maar meteen af. 2 Minuten te vroeg dus, door 2 overtredingen van Buijs, die 2-2 hing nog wel in de lucht. Al was het alleen al om dit kut Utrecht supporters te naaien, wat een irritant gefluit zeg tijdens de gehele tweede helft wanneer Feyenoord aan de bal was. Alsof ze een Turkse club waren die een CL duel thuis speelde.
Dat is toch het uliteme nummer waar homo's bij uit hun dak gaan.quote:Op zondag 17 december 2006 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
en na afloop dan i will survive draaien![]()
Ik dacht dat er niet meer gezegt hoefde te wordenquote:Op zondag 17 december 2006 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
luinge is een hoerenjong
hij slijmen bij booy, lucius zn schuld, lucuis zn schuldquote:Op zondag 17 december 2006 20:06 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niet meer gezegt hoefde te worden
Kansloos.quote:Op zondag 17 december 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij slijmen bij booy, lucius zn schuld, lucuis zn schuld
Huysegems stond er niet in omdat hij de laatste paar wedstrijden totaal niet meer in het spel voorkomt. Dat is wel een logische keuze. Kolkka dat weer niet, net als Hofs en Greene.quote:Op zondag 17 december 2006 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een trieste zooi
Beginnen bij kut koeman, wat is dit voor een rare opstelling, waarom geen hofs en huysegems in de basis, waarom wel kolkkaa en kut griek
Waarom waren Ron Vlaar en Drenthe de beste Feyenoorders. Waarom is greene zo slecht geworden ?
Waarom zie ik geen strijd, waarom worden we weer bij utrecht compleet overmeesterd.
Utrecht heeft gewoon zeer verdiend met 2-1 gewonnen. Echt een kut dag
Serieus?quote:Op zondag 17 december 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij slijmen bij booy, lucius zn schuld, lucuis zn schuld
Huysegems speelde in de UEFA ook alleen in de eerste helft. Toen Van Hooijdonk in de tweede helft erin kwam leek Charisteas beter te functioneren. Koeman zal dat wel hebben doorzetten. Toch ben ik van mening dat je Huysegems gewoon in de basis moet laten, en vertrouwen geven ook al heeft hij een onzichtbare wedstrijd(en) achter de rug.quote:Op zondag 17 december 2006 20:23 schreef Tomasso het volgende:
Huysegems stond er niet in omdat hij de laatste paar wedstrijden totaal niet meer in het spel voorkomt. Dat is wel een logische keuze. Kolkka dat weer niet, net als Hofs en Greene.
en sparta is de club van zingenquote:Op zondag 17 december 2006 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en na afloop dan i will survive draaien![]()
Theater? Buijs raakt hem gewoonquote:Op zondag 17 december 2006 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Even later knalde Ron Vlaar de 2-1 binnen en leek Danny Buijs een goede kans op 2-2 te krijgen. Hij kwam echter net tekort en door wederom theater van de Utrecht doelman (die wonderbaarlijk nog fit genoeg was om gelijk verhaal te gaan halen bij Buijs) dat hem een gele kaart werd aangesmeerd.
Ben ik het mee eens maar hij had gewoon niet zo moeten inglijden, al had hij zich niet terug getrokken had hij rood gekregenquote:Op zondag 17 december 2006 20:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Je zag duidelijk dat Buijs in hield toen hij zag dat hij het niet meer ging redden.
ben je hier toch vaak te vinden in dit deelquote:Op zondag 17 december 2006 20:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens maar hij had gewoon niet zo moeten inglijden, al had hij zich niet terug getrokken had hij rood gekregen
Bullshit hij ging gewoon voor de bal.quote:Op zondag 17 december 2006 20:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens maar hij had gewoon niet zo moeten inglijden, al had hij zich niet terug getrokken had hij rood gekregen
Mislukte trol Blikiequote:Op zondag 17 december 2006 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bullshit hij ging gewoon voor de bal.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |