Edgar heeft ook nooit gezegt dat hij nooit voor een andere club zal spelen maar bijvoorbeeld vorig jaar had ik het nog met hem over Feyenoord en haar spelers/supporters, geloof me, er kwam weinig tot niks positiefs uit, hij is 2 jaar geleden ook gevraagd voor Feyenoord door Gullit maar hij moest er hard om lachen, en terechtquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Clubliefde bestaat niet meer, ook al hebben ze een aantal jaren geleden gezegd dat ze nooit voor een andere Nederlandse club kunnen spelen dan Ajax. Zelfde verhaal als Reiziger en Kluivert.
Er kan veel veranderen in twee jaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Edgar heeft ook nooit gezegt dat hij nooit voor een andere club zal spelen maar bijvoorbeeld vorig jaar had ik het nog met hem over Feyenoord en haar spelers/supporters, geloof me, er kwam weinig tot niks positiefs uit, hij is 2 jaar geleden ook gevraagd voor Feyenoord door Gullit maar hij moest er hard om lachen, en terecht![]()
Zo'n gevoel dus écht niet, mocht hij bij een andere club dan ajax terecht komen is het AZ, puur vanwege Van Gaal, das een soort van god voor hem, maar zeker niet die club uit Rotterdam thank godquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:54 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Er kan veel veranderen in twee jaar![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:54 schreef RayMania het volgende:
Okay, ik wist niet dat je Davids persoonlijk kende. Gelukkig maar dan. Oh, en we dwalen een beetje af naar Ajax in het Feijenoord topic
.
Alleen werd hij na de wedstrijd nogal onrustig hehequote:Op zaterdag 16 december 2006 18:56 schreef Maikalo het volgende:
[..]
![]()
Blij dat Vlaar terug is. Zorgt toch voor een stuk meer rust in het veld (althans donderdag dan)
http://www.fr4ever.nl/quote:Olaf Lindenbergh in winterstop naar Feyenoord
Datum: 16-12 | Bron: FR4Ever.nl | Snel geld nodig? Klik hier!
Auteur: Montana
Feyenoord was al geruime tijd geïntresseerd in Olaf Lindenbergh, die momenteel voor de club uit onze hoofdstad uitkomt. Vandaag bevestigde een betrouwbare bron binnen Feyenoord aan FR4Ever.nl, dat de middenvelder van ajax in de winterstop, net als wat Angelos Charisteas eerder al deed, vrijwel zeker de overstap naar Feyenoord zal maken.
"Olaf is momenteel één van de beste middenvelders van Nederland. Het is jammer voor hem dat ze bij ajax jongens als Gabri van FC Barcelona rond hebben lopen. Wij zien wel toekomst in deze jongen", aldus onze bron.
Olaf Lindenbergh speelde in zijn carriere onder meer 6 seizoenen voor De Graafschap, 6 seizoenen voor AZ en is nu bezig aan zijn tweede seizoen bij ajax, waar hij wekelijks op de bank mag plaatsnemen.
Lees eens terug aapquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
http://www.fr4ever.nl/
Lijkt me eerlijk gezegd wel een goede voor Feyenoord![]()
![]()
Lindenberg zal wel gehuurd worden neem ik aan. KK bestuur. Het doel was toch om structureel 2x in de 4 jaar CL te spelen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:17 schreef devv05 het volgende:
Gefeliciteerd met weer zo'n topper van ons
Benieuwd wat we er nu weer voor gevangen hebben. We hebben ook nog Rosales en Rosenberg in de aanbieding, hebbe? Krijg je Krohn-Deli er gratis bij.
Wanbeleid he! Daar is niet alleen Jorien schuldig aan, maar ook de scouts, TD etc etcquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet niet hoor maar Lazovic schiet de ene na de andere erin. En die kutgriek niet.
Wimpie Krullenbolquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:25 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wanbeleid he! Daar is niet alleen Jorien schuldig aan, maar ook de scouts, TD etc etc
Ik niet, geef mij maar Tomasson, Buffel, Bona Kalou en Cruzquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:53 schreef Canisfire het volgende:
Ik wil Lazovic ook wel terug eigenlijk.
Tomasson Cruz en Kalou zijn al weer bijna te oud.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:58 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik niet, geef mij maar Tomasson, Buffel, Bona Kalou en Cruz![]()
Lindenbergh is echt wel een versterking. Alleen jammer dat 't een Ajacied is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lindenberg zal wel gehuurd worden neem ik aan. KK bestuur. Het doel was toch om structureel 2x in de 4 jaar CL te spelen?
Nee Rosenberg en Rosales zijn te goed voor Feyenoord. Krohn-Deli mogen ze wel hebben voor 2 miljoen. Gaat Wim Jansen wel mee akkoord.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:17 schreef devv05 het volgende:
Gefeliciteerd met weer zo'n topper van ons
Benieuwd wat we er nu weer voor gevangen hebben. We hebben ook nog Rosales en Rosenberg in de aanbieding, hebbe? Krijg je Krohn-Deli er gratis bij.
Niks mis met Bahia, Greene daarentegen...quote:Op zondag 17 december 2006 13:16 schreef Steve_I. het volgende:
kutopstelling
Buijs op links, bahia er gewoon weer in, greene nu weer eens op rechtsback, geen Hofs, griek en van Hooijdonk samen in de basis....![]()
Vinckenquote:Op zondag 17 december 2006 13:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vincken?!
Greene
Spelen als een stroopkoek en nog steeds een arrogante neuzenbek
Maar dat is al langer bekend van Koemanquote:Op zondag 17 december 2006 14:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij is verhuurd en ook verkocht.
Ik snap het ook niet echt, maar volgens mij kon Vitesse pas 1.5 miljoen betalen in zomer 2007, om een of andere reden. :x
Wat een kutwedstrijd
Koeman die ook niet wou toegeven dat zn tactisch plannetje fout was en dus Pierre maar in de spits liet staan
Greene!quote:Op zondag 17 december 2006 14:49 schreef Malibu-06 het volgende:
Feijenoord had hier moeten winnen met 4-2 ofzo
Bahia
Ook jaquote:
Tsja, bij gebrek aan beter. Al moeten ze hem eens een vaste plek geven.quote:Die rasta speelt al het hele seizoen zwaar KUT, en staat er gewoon iedere week wéér in!
Het wordt inderdaad eens tijd dat Koeman die Leonard de kans geeft...quote:Op zondag 17 december 2006 15:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Greene!
Die rasta speelt al het hele seizoen zwaar KUT, en staat er gewoon iedere week wéér in!
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 15:57 schreef BB-King het volgende:
Het wordt eens tijd dat Koeman die Ali B. de kans geeft
Jij gelooft dat Davids tegen een Ajaxsupporter gaat lopen verkondigen dat hij Feyenoord best een mooie club vindt of wel voor Feyenoord zou kunnen en/of willen spelenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Edgar heeft ook nooit gezegt dat hij nooit voor een andere club zal spelen maar bijvoorbeeld vorig jaar had ik het nog met hem over Feyenoord en haar spelers/supporters, geloof me, er kwam weinig tot niks positiefs uit, hij is 2 jaar geleden ook gevraagd voor Feyenoord door Gullit maar hij moest er hard om lachen, en terecht![]()
Davids zal vast een voorkeur voor Ajax hebben, maar als Feyenoord 'm het dubbele salaris aanbiedt gaat 'ie waarschijnlijk gewoon naar Feyenoord. Het is dus eigenlijk clubliefde onder voorbehoudquote:Op zondag 17 december 2006 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij gelooft dat Davids tegen een Ajaxsupporter gaat lopen verkondigen dat hij Feyenoord best een mooie club vindt of wel voor Feyenoord zou kunnen en/of willen spelen![]()
Niet dat hij welkom was wat de supporters betreft maar dat terzijde.
Ik zie een Oud-Feyenoorder dat ook niet snel doen (van Bronckhorst ofzo), tegenover een Feyenoordsupporter vertellen dat hij zich best zou kunnen voorstellen dat hij voor Ajax zou spelen.
De waarheid is echter anders, échte clubliefde bestaat inderdaad helaas niet meer, allemaal brood voetballers die het geen donder uitmaakt of de club nu Feyenoord, Ajax, Psv of AZ heet, en net zo makkelijk switchen tussen deze (of andere) clubs, maar natuurlijk gaan ze dat niet openlijk verkondigen voordat het zover is, dat is zoiets als je eigen doodvonnis tekenen bij veel supporters geloof ik.
Er is een verschil tussen iets over een club zeggen of de club en de supporters tot aan de grond toe af te brandenquote:Op zondag 17 december 2006 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij gelooft dat Davids tegen een Ajaxsupporter gaat lopen verkondigen dat hij Feyenoord best een mooie club vindt of wel voor Feyenoord zou kunnen en/of willen spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |