Sorry.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:41 schreef Messenga het volgende:
BiMeWet, kuis je taalgebruik eens een beetje.
doe jij ictquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Zo'n ding is in 5 minuten gemaakt hoor.
Neuh, ik bid nooit voor voetbal. Er zijn belangrijkere zaken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:19 schreef BiMeWet het volgende:
Sinds fucking editten op het moment niet werkt:
Hey david, zonder je te fucken ofzo: als jij in de kerk zit: bid je dan ook dat ajax wint?
Volgens die commercial van Talpa niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Neuh, ik bid nooit voor voetbal. Er zijn belangrijkere zaken.![]()
Sorryquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:20 schreef Vakkie_W het volgende:
Tief op met al die msn plaatjes en offtopic shit
Gaat niet zo lekker dan met bidden momenteel, is de verbinding kapot ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Neuh, ik bid nooit voor voetbal. Er zijn belangrijkere zaken.![]()
Ik heb geen idee wat je bedoelt. Maar als je het hierover wilt hebben, kan je dat beter in mijn fotoboek doen ofzo, aangezien het hier vreselijk offtopic gaat anders.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gaat niet zo lekker dan met bidden momenteel, is de verbinding kapot ?
Nee was geintje..quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt. Maar als je het hierover wilt hebben, kan je dat beter in mijn fotoboek doen ofzo, aangezien het hier vreselijk offtopic gaat anders.
Ik ben natuurlijk van de partijquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee was geintje..
Wie gaat er zondag allemaal mee naar utrecht
Kloon??quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:26 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Sorry
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Komop, je bent niet nieuw hiero. Geloof daar geen reet van.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kloon??![]()
Lul niet zo als een biotechneut
Je zit dus thuisvak ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:35 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk van de partijZit er over te denken een vriend mee te nemen.
Altijd als hij er is, wint feyenoord. Serieus. al 28 wedstrijden op rij. En daar zaten niet de minste onder (bijv. vorig jaar ajax thuis), dus het is niet zo dat ik alleen RKC achtige wedstrijden met hem afloop.
Hij is een talisman.
CC van managerquote:
Mwah weet niet, voor vorig jaar sinds 99 gewonnen toen ofzo achter elkaarquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
CC van manager. Moet lukken denk ik zo. (die gaat nl. niet, moet werken)
Oh kut, ook voor utrechters geen extra kaartaankoopquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah weet niet, voor vorig jaar sinds 99 gewonnen toen ofzo achter elkaar
maar ik vrees nog
euh je had al een kaart voor utrecht-feyenoord in het feyenoord vak ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:44 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Oh kut, ook voor utrechters geen extra kaartaankoopzie ik net op hun site.
Nou, dan ga ik lekker in uitvak zitten, waar ik ook eigenlijk gewoon thuishoorNiet voor niets alweer zoveel jaar een seizoenskaart.
Maargoed, Utrecht is altijd een club die me goed bij 't hart gelegen heeft, is de club die ik eigenlijk 't meest waardeer naast Feyenoord. Daarom vind ik 't opzich niet erg ff tussen wat van die gasten te gaan zitten.
Spartanen een hekel aan vanwege hun arrogantie de laatste jaren, en excelsior ken ik eigenlijk niet zo erg. Hoewel bruins natuurlijk een goed maatje van me is, maar de club zelf zegt me niet zoveel.
Volgens mij verloren we trouwens in 2002 uit tegen Utrecht, of vergis ik me nou?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kloon??![]()
Lul niet zo als een biotechneut! Wat heeft klonen nou met voetbal te maken![]()
Ben er niet bijquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee was geintje..
ik ga naar Utrechtquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee was geintje..
Veel plezier (anderlecht is toch dat vlaamse jodenclubje?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
netjes
ik ga er vandoor ga nu naar anderlecht-bergen en dan bijna gelijk door naar de kuip
Niet boeiend voor jou bedoel je! Volgens mij is 80% van de Feyenoord Fokkers hiero van plan om naar Engeland te gaan...quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:40 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee, maar 3 pagina's over wie er een kaartje heeft is niet zo boeiend voor de andere mensen.
omfgquote:Olaf Lindenbergh in winterstop naar Feyenoord
Feyenoord was al geruime tijd geïntresseerd in Olaf Lindenbergh, die momenteel voor de club uit onze hoofdstad uitkomt. Vandaag bevestigde een betrouwbare bron binnen Feyenoord aan FR4Ever.nl, dat de middenvelder van ajax in de winterstop, net als wat Angelos Charisteas eerder al deed, vrijwel zeker de overstap naar Feyenoord zal maken.
"Olaf is momenteel één van de beste middenvelders van Nederland. Het is jammer voor hem dat ze bij ajax jongens als Gabri van FC Barcelona rond hebben lopen. Wij zien wel toekomst in deze jongen", aldus onze bron.
Olaf Lindenbergh speelde in zijn carriere onder meer 6 seizoenen voor De Graafschap, 6 seizoenen voor AZ en is nu bezig aan zijn tweede seizoen bij ajax, waar hij wekelijks op de bank mag plaatsnemen.
Ik geloof het gewoon nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
omfg![]()
![]()
beters worden er tegen psv en sparta wat acties geregeld ofzo.
ik eigenlijk ook niet, maar ik kan ook haast nog niet geloven dat harry souflaki bijna wekelijks bij ons in de basis staatquote:
Whahahahaquote:Olaf Lindenbergh in winterstop naar Feyenoord
omgquote:
Minstens 3 miljoenquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
![]()
Dat zou TE grappig zijn..
Ik hoop het niet, maar hoorde het gerucht gisteren ook van een maat van mequote:Op zaterdag 16 december 2006 17:55 schreef denthemen het volgende:
Ik zat net op Feyenoord forums te kijken, maar zijn er nou serieus denken dat Davids naar Feyenoord zal gaan?
Haal dan Boateng ofzo, maar niemand heeft gewoon door dat het onacceptabel is dat er allemaal neuzen en ex-neuzen spelen nu.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:41 schreef venomsnake het volgende:
Haal dan Seedorf er ook gelijk maar bij..![]()
Davids zal nooit, maar dan ook echt nóóit naar Feyenoord gaan!quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar hoorde het gerucht gisteren ook van een maat van me
Clubliefde bestaat niet meer, ook al hebben ze een aantal jaren geleden gezegd dat ze nooit voor een andere Nederlandse club kunnen spelen dan Ajax. Zelfde verhaal als Reiziger en Kluivert.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Davids zal nooit, maar dan ook echt nóóit naar Feyenoord gaan!
Die jongen heeft net zo'n hekel aan Feyenoord als dat ik heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |