Zelfs al zou ik er mijn leven mee kunnen redden nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:19 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ook niet juichen voor Feyenoord he![]()
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik er mijn leven mee kunnen redden niet
Dan klap je toch gewoon een beetje mee en lach je een beetje mee , anders val je wel door de mandquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik er mijn leven mee kunnen redden niet
Hehe inderdaadquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Rolstoelers doen ze niks hoor.
Wel als ik hem ziequote:Op vrijdag 15 december 2006 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Rolstoelers doen ze niks hoor.
Aan de telefoon was je zachtaardiger toen je wou weten of Lindenbergh zou komenquote:
Komt diequote:Op vrijdag 15 december 2006 17:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Aan de telefoon was je zachtaardiger toen je wou weten of Lindenbergh zou komen![]()
quote:De clubleiding van Excelsior zou graag zien dat Luigi Bruins in de toekomst de overstap maakt naar Feyenoord. Dit heeft algemeen directeur Simon Kelder gezegd tegenover het Algemeen Dagblad.
Bruins geldt dit seizoen als een van de revelaties in de Eredivisie. De technische middenvelder is in korte tijd uitgegroeid tot een vaste basisspeler bij Excelsior en trok al de aandacht van Ajax en Feyenoord.
Kelder zou Bruins graag bij Feyenoord zien. "We zullen ons best doen Bruins in het eerste van Feyenoord te krijgen," aldus de directeur. "Dat we hopen dat hij naar de Kuip gaat lijkt me duidelijk, maar hij moet zelf wel willen."
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en wat over mij en anderlecht zeggen![]()
doe toch maarquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:30 schreef denthemen het volgende:
zal wel niet gaan juichen voor Tottenham
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Spurs uit! Dat is nog eens een leuk wedstrijd. Ga maar es kijken wat de opties zijn, hoorde al maatjes die voor 80 euro heen en terug waren met twee overnachtingen in London!
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Spurs uit! Dat is nog eens een leuk wedstrijd. Ga maar es kijken wat de opties zijn, hoorde al maatjes die voor 80 euro heen en terug waren met twee overnachtingen in London!
Hier nog éénquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:39 schreef Vakkie_W het volgende:
Hopelijk maak ik kans op een kaartje met mijn Silvercard! Dat zal wel met de slaapzak voor de deur van de sigarenboer slapen worden !
net zoveel als silvercard geloof ik, anders heeft die Europese clubcard geen nut natuulijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:01 schreef Vakkie_W het volgende:
Een vriend van me wil ook super graag mee. Alleen hij heeft alleen een clubkaart. Met een Europeese clubkaart zal je wel niet veel kans maken ofwel?
wat heeft dat hier mee te maken dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eerst zei je toch er wat van dat ik anderlecht een leuke club vond ?
ben benieuwd hoe je neef aan een scc komt van de spursquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat heeft dat hier mee te maken dan?
moet je trouwens zelf weten hoor
hij is half Nederlander, half Engelsman, woont er al z'n hele levenquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe je neef aan een scc komt van de spurs
nee, moet dat?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Ook nog iets over de wedstrijd te melden jongens?
Nee, maar 3 pagina's over wie er een kaartje heeft is niet zo boeiend voor de andere mensen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:39 schreef ruud_fr het volgende:
nee, moet dat?
quote:Ghaly verheugt zich op weerzien met Feyenoord
vrijdag 15-12-2006-
bron: Feyenoord
Voor Spurs-speler Hossam Ghaly was de UEFA Cup-loting van vrijdag een prachtig verjaardagscadeau.
De vandaag 25 jaar geworden Egyptenaar ziet enorm uit naar een weerzien met zijn oude Rotterdamse club. ‘Ik vind het geweldig om terug te keren naar Rotterdam, mijn oude ploeggenoten te zien en weer te spelen voor de beste supporters van Nederland.’
Voor Hossam Ghaly was er geen mooiere loting denkbaar dan tegen Feyenoord. De Egyptenaar heeft zijn draai inmiddels gevonden in Londen en kijkt er naar uit om tegen Feyenoord in de basis te starten. Ghaly heeft niet het gevoel dat hij zich bij die gelegenheid zal moeten gaan bewijzen. ‘Nee, waarom? Ik heb alleen maar goede gevoelens bij Feyenoord. Ik vind het gewoon heel erg leuk om straks weer in De Kuip en in Rotterdam te spelen. Ik had het enorm naar mijn zin in die stad en heb er nog steeds veel vrienden. En de supporters hebben me altijd gesteund, dus ik vind het erg leuk ze weer te zien.’
Tottenham Hotspur is ook wat Ghaly betreft favoriet. ‘Eerlijk gezegd wel. We zijn momenteel in prima vorm en hebben een stabiele ploeg gekregen. Feyenoord heeft met het vertrek van Kuyt en Kalou gewoon kwaliteit ingeleverd. Toch blijft het gewoon een goede ploeg. Wij zullen heel geconcentreerd moeten spelen om van Feyenoord te winnen.’
vraag - en - aanbod ....quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:12 schreef Vakkie_W het volgende:
GVD man! Opeens zijn de ticketprijzen van Ryanair en Easyjet torenhoog geworden![]()
Fijn, een 13e man !quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:20 schreef ruud_fr het volgende:
Ghaly verheugt zich op weerzien met Feyenoord
vrijdag 15-12-2006-
bron: Feyenoord
Voor Spurs-speler Hossam Ghaly was de UEFA Cup-loting van vrijdag een prachtig verjaardagscadeau.
De vandaag 25 jaar geworden Egyptenaar ziet enorm uit naar een weerzien met zijn oude Rotterdamse club. ‘Ik vind het geweldig om terug te keren naar Rotterdam, mijn oude ploeggenoten te zien en weer te spelen voor de beste supporters van Nederland.’
Voor Hossam Ghaly was er geen mooiere loting denkbaar dan tegen Feyenoord. De Egyptenaar heeft zijn draai inmiddels gevonden in Londen en kijkt er naar uit om tegen Feyenoord in de basis te starten. Ghaly heeft niet het gevoel dat hij zich bij die gelegenheid zal moeten gaan bewijzen. ‘Nee, waarom? Ik heb alleen maar goede gevoelens bij Feyenoord. Ik vind het gewoon heel erg leuk om straks weer in De Kuip en in Rotterdam te spelen. Ik had het enorm naar mijn zin in die stad en heb er nog steeds veel vrienden. En de supporters hebben me altijd gesteund, dus ik vind het erg leuk ze weer te zien.’
Tottenham Hotspur is ook wat Ghaly betreft favoriet. ‘Eerlijk gezegd wel. We zijn momenteel in prima vorm en hebben een stabiele ploeg gekregen. Feyenoord heeft met het vertrek van Kuyt en Kalou gewoon kwaliteit ingeleverd. Toch blijft het gewoon een goede ploeg. Wij zullen heel geconcentreerd moeten spelen om van Feyenoord te winnen.’
Fuck you Ranja_Ranjaquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het IQ van de Feyenoord supporter zit in de TT verwerkt.
Het feit dat je toch in ons topic komt terwijl je blijkbaar al aan de TT kan inschatten wat het niveau volgens jou is, zegt ook genoeg over jouw intelligentie. Die ligt dan nog lager.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het IQ van de Feyenoord supporter zit in de TT verwerkt.
Wie denk jij dat je bentquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Fuck you Ranja_Ranja
wie denk je dat je bent
Nogmaals, met z'n reactie toon je je IQ aan. Zelf ben ik niet eens voor Ajax, en gelijk de link leggen met spelers van Ajax is wederom erg zwak. Soms vraag ik me af waarom zulke josti's niet uitgezet kunnen worden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Het feit dat je toch in ons topic komt terwijl je blijkbaar al aan de TT kan inschatten wat het niveau volgens jou is, zegt ook genoeg over jouw intelligentie. Die ligt dan nog lager.
Ga nu maar weer bij je neuzenvriendjes spelen. Ga maar kusjes uitdelen, net als stam bij sneijder steeds doet.
ga lekker heroes kijkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Oja, nul - vier. Alstu.
Nee, jij bent intelligent met je MBO ICT studiequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nogmaals, met z'n reactie toon je je IQ aan. Zelf ben ik niet eens voor Ajax, en gelijk de link leggen met spelers van Ajax is wederom erg zwak. Soms vraag ik me af waarom zulke josti's niet uitgezet kunnen worden.
en de vergelijking dat die heroes kijkt maakt het compleetquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nee, jij bent intelligent met je MBO ICT studie. Ga nu maar weer met je knikkers spelen, dan ga ik even mn studie geneeskunde en bio-informatica afmaken.
![]()
Trouwens: grappig dat bijna alle topics in je MyAT in VBL (zeg 90%) ajax-gerelateerd zijn. Ontkenningsfase?
Daarnaast is het uberhaupt ongelofelijk triest om op mij te gaan kankeren terwijl je me niet kent. In zo'n beetje, nee, in ALLE intelligentie-tests zal ik jou ondersteboven lopen. Om maar niet eens te beginnen over het nietszeggende van een IQ test.
En daarnaast: wat voor rasjosti moet jij wel niet zijn als je uberhaupt gaat lopen sarren en kloten in een Feyenoord-topic zonder reden?
Ga nu maar weer jongens-knuffelen, engerd. Je bent namelijk net zo'n zeikerd als een nicht, daarom de vergelijking stam-sneijder.
Edit: En het feit dat je écht nichterig bent, blijkt wel uit het feit dat JvdH precies hetzelfde denkt: "homo".
Jep, duidelijk een bruinwerkert.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en de vergelijking dat die heroes kijkt maakt het compleet
hij is homo
Haha, jarenlang op voetbal gezeten, alleen mn rug en mn knieen hebben het begeven. En ja, ik liep ook te kankeren, te schelden, te vloeken. Speelde 9 van de 10 keer in Rotterdam Zuid bij al die hersenlose idioten die alleen op vechten uitwaren en van een uitkering leven. Totdat er ik op een goeie dag die ramdebielen uit Smitshoek mn knie door vieren schopte. En ja het deed pijn en ja ik kan er om lachen. Maar alsjeblieft ga maar weer zondag naar het stadion toe en scheld die scheids maar weer uit voor kankerhomo. Nee, gooi het liefst een batterij tegen zn kop, zal hm leren. En ik heb nieteens 10 posts hier, klopt. Auf wieder, kben terug naar digquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:17 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Jep, duidelijk een bruinwerkert.
Waarom komt zo'n trieste DIG-liefhebber uberhaupt in VBL? Hij heeft misschien 10 posts totaal in VBL, gaat hier een beetje lopen ouwehoeren alsof hij uberhaupt recht van spreken heeft.:{.
We hoeven ons er in ieder geval niet voor te schamen als we er uit vliegen. Tenzij de manier waaropquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:30 schreef Keltie het volgende:
Tottenham
Waarschijnlijk laatste ronde voor Feijenoord, maar wel een machtige loting..
Nou jongen, wat heb ik een medelijdenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Haha, jarenlang op voetbal gezeten, alleen mn rug en mn knieen hebben het begeven. En ja, ik liep ook te kankeren, te schelden, te vloeken. Speelde 9 van de 10 keer in Rotterdam Zuid bij al die hersenlose idioten die alleen op vechten uitwaren en van een uitkering leven. Totdat er ik op een goeie dag die ramdebielen uit Smitshoek mn knie door vieren schopte. En ja het deed pijn en ja ik kan er om lachen. Maar alsjeblieft ga maar weer zondag naar het stadion toe en scheld die scheids maar weer uit voor kankerhomo. Nee, gooi het liefst een batterij tegen zn kop, zal hm leren. En ik heb nieteens 10 posts hier, klopt. Auf wieder, kben terug naar dig![]()
We komen er wel doorheen. Onze jongens tonen de laatste tijd veerkracht en steeds meer strijd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:30 schreef Keltie het volgende:
Tottenham
Waarschijnlijk laatste ronde voor Feijenoord, maar wel een machtige loting..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |