quote:Op donderdag 21 december 2006 16:09 schreef shilizous_88 het volgende:
Wat gaan trouwens die laatste weken langzaam... Ik ben al sinds de laatste wintersportvakantie bezig met de komende en als afleiding tussendoor regelmatig indoor aan het boarden, maar ik droom er de laatste tijd bijna elke nacht van:
"Die heerlijke eerste meters van je allereerste afdaling"
en ik ga pas 12 Januari.....
Waar gaan jullie naartoe? Ik ga de 12e naar Arc 1950quote:Op donderdag 21 december 2006 19:56 schreef niksweerd het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Ik ga ook pas 12 januari. Nog een paar weekjes!!
Zo voorbij.
Idd, een blonde kip op een board die over een busje moest slidenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:08 schreef Gstyles het volgende:
Op MTV zojuist Made:snowboarder leuke aflevering!
Kaprun / Zell am Seequote:Op donderdag 21 december 2006 20:17 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
[..]
Waar gaan jullie naartoe? Ik ga de 12e naar Arc 1950![]()
[..]
Idd, een blonde kip op een board die over een busje moest sliden
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:50 schreef linebear het volgende:
nog 2 weekjes wachten....
net enorm geile moonboots gekocht
uitgaan is daar niet zo bijzonder vergeleken met Valtho volgens mij, maar ik ga om lekker romantisch te doen met mn dinnetje en lekker boardenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Als een van jullie kans ziet ergens deze week een updateje te plaatsen over de sneeuwcondities zou dat heel mooi zijn.
Weten jullie trouwens hoe het met uitgaan gesteld is in Sorlin d'Arves en uberhaubt het gebied Les Sybelles? Ik ben nog op zoek naar een leuke kroeg voor oudejaarsaovnd
Bas heeft er 1quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:09 schreef GenesiZ het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Bataleon Evit Twin en/of Goliath?
Ik heb nu een puur freerideboardje en wil er een jibboardje (dominant oid) bij. Nu ben ik alleen bang dat dat beide het uiterste zijn, puur freeride (en ook goed voor piste) en puur jibben. Nu zit ik de kijken naar de Bataleon boardjes en dan komen de Evil Twin en Goliath eruit op het gebied waar ik ze voor wil gebruiken, beetje poeder, veel pisten en vooral veel geklooi. Ik wil er mee leren butteren, jibben en ook een beetje railen.
De Evil twin neigt meer richting het jibben en de Goliath meer naar het piste/poeder gedeelte. Wie kan mij een tip geven ?
(maat 44, 1.80m & 88kg)
12e naar Hinterglemm en ik heb er best zin anquote:Op donderdag 21 december 2006 20:17 schreef GenesiZ het volgende:
Waar gaan jullie naartoe? Ik ga de 12e naar Arc 1950![]()
[..]
ok, thanx. Dan wachten we even op Bas.quote:
Ja, moet weer geld verdienen en daar moet je redelijk voor uitgerust zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 04:45 schreef beerke het volgende:
Zijn jullie allemaal aan het slapen ofzo ???
pussy's![]()
Sja ach volgens mij is er in Frankrijk qua uitgaan niks vergeleken met Valtho, als er iig maar een of twee leuke kroegen zijn dan ben ik al tevreden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:14 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
uitgaan is daar niet zo bijzonder vergeleken met Valtho volgens mij, maar ik ga om lekker romantisch te doen met mn dinnetje en lekker boarden.
Als ik ff op internet ga zal ik een live verslag tikken.
in welk gebied zit je?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:47 schreef pyroxx het volgende:
hier een berichtje uit Österreich!![]()
Ben vanmiddag aangekomen en tis toch wel weer fijn hoor om hier te zijn![]()
Beneden in dal ligt ong 2 cm sneeuw (mini laagje wit dus)
Maar boven zo'n 50 cm, wel voornamelijk kunstsneeuw.
Sinds dinsdag vriest het hier en staan die kanonnen dus dag en nacht aan.
Morgen eerst voorlichting van de skischool en de kleding uitreiking enzo en dan ga ik de (kunst)poeder eens proeven!![]()
Dat filmpje heb ik op mijnquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:09 schreef Gstyles het volgende:
OMG wat vet!!!
http://www.youtube.com/watch?v=gnVupEzu59g
Ja hij staat ook al weer een tijdje op Youtube maar hij is echt zo vet!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:53 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik op mijnhyves
staan
bij de "Gadgets" kan je embed code die naast het filmpje staat neerkwakkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:54 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ja hij staat ook al weer een tijdje op Youtube maar hij is echt zo vet!!Goed idee trouwes, hoe zet je dat op je hyves dan?
Kewl dat je het naar je zin hebt gehad dude. Maar 84 km/h, dat moet op een dikke t6 harder kunnen!! Mits de omstandigheden zich ervoor lenen natuurlijk. Ik heb 3 jaar geleden 80 geklokt op een 159 Santa Cruz Duo en toen zat er nog zo weinig wax onder mijn board dat de sneeuw er onder aan bleef plakken! (maw: ik wilde wel harder maar het kon gewoon nietquote:Op zondag 24 december 2006 11:16 schreef Rnej het volgende:
allereerst:
t was kickass, lag genoeg sneeuw.. met GPS unit 84 km/u gemeten (mental :S)
mmm er waren pistes waar ik harder ben gegaan, maar hadden de gps niet bijquote:Op zondag 24 december 2006 14:18 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Kewl dat je het naar je zin hebt gehad dude. Maar 84 km/h, dat moet op een dikke t6 harder kunnen!! Mits de omstandigheden zich ervoor lenen natuurlijk. Ik heb 3 jaar geleden 80 geklokt op een 159 Santa Cruz Duo en toen zat er nog zo weinig wax onder mijn board dat de sneeuw er onder aan bleef plakken! (maw: ik wilde wel harder maar het kon gewoon niet) Ik denk serieus dat ik toch wel een aantal maal richting de 100 moet zijn gekomen op bepaalde pistes (bv Fleckalmbahn Kitzbuhel; op een bepaald punt te vergelijken met een vers geasfalteerde 16-baans autobahn). Zou dat graag een keer klokken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |