Ik sliep even, dat doe ik soms.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:44 schreef GenesiZ het volgende:
Dat is ook een mogelijkheid ja. Rene kunnen we ook niet bashen, want die zit in het restaurant ergens op de piste en waar is Kentaro en XL ??
Ja? vage shitquote:
Dat ligt in Kaprun al op Langwiedquote:
Hou jij je nou maar bezig met dat mailtjequote:Op dinsdag 19 december 2006 09:27 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Bijna goed! Ik hield me op het moment dat je het berichtje schreef bezig met de auctoritas van het corpus civilus (voltooid in 534) van keizer Justinianus, dat werd herontdekt in de vroege middeleeuwen, rond 1070. Deze ontdekking heeft geleid tot de vroeg-scholastieke beweging en de (eerste) reinessancebeweging van het vervallen europa in de twaalfde eeuw.
wanneer?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:10 schreef EnactedChaos het volgende:
Wij weten nog steeds niet waar we heen moeten gaan...
Iemand een tip voor de beste sneeuw? (Zwitserland/Oostenrijk/Frankrijk/Italie)
Zaterdag gaan we weg, dus vandaag moeten we het wel een beetje wetenquote:
Een overdaad aan sneeuw ligt nergens. Dus gletschergebieden lijken het beste. Saas Fee schijnt dan goed te zijn, of Grindelwald misschien in Zwitserland. Of Laax... al die Zwitserse gebieden ken ik eigenlijk niet, maar het zijn namen die je veel hoort. Kaprun in Oostenrijk, daar ga ik 28dec. zelf naartoe. Volledig besneeuwde gebieden liggen volgens mij op dit moment alleen in Italie, maar die sneeuw zal ook wel erg karig zijn. In snowboardmagazine stond een enthousiast verhaal over Bardonnechia.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:17 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zaterdag gaan we weg, dus vandaag moeten we het wel een beetje weten
Saas Fee was t idee maar wellicht is er een gebied dat nog meer/betere sneeuw heeft. Aprica (Italie) ligt ook veel maar of dat gebied wat is? Lijkt me erg klein ook. Misschien weet hier iemand iets?
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:23 schreef XL het volgende:
[..]
Een overdaad aan sneeuw ligt nergens. Dus gletschergebieden lijken het beste. Saas Fee schijnt dan goed te zijn, of Grindelwald misschien in Zwitserland. Of Laax... al die Zwitserse gebieden ken ik eigenlijk niet, maar het zijn namen die je veel hoort. Kaprun in Oostenrijk, daar ga ik 28dec. zelf naartoe. Volledig besneeuwde gebieden liggen volgens mij op dit moment alleen in Italie, maar die sneeuw zal ook wel erg karig zijn. In snowboardmagazine stond een enthousiast verhaal over Bardonnechia.
Je zit natuurlijk erg vroeg in het seizoen.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:36 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Thanks
Saas Fee schijnt het meest sneeuwzekere gebied van Zwitserland te zijn. En Italie is natuurlijk weer een stukje verder rijden maar goed, als je toch al op weg bent...
Maar het is gewoon zonde als je op wintersport gaat en je hebt klote sneeuwVandaar dat we altijd wachten tot het laatste moment maar dit jaar is het gewoon niet veel op het moment
Ik zal er een foto van gaan maken met schoen en gemonteerd op een board dan is het inderdaad wel iets duidelijker.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:43 schreef XL het volgende:
Wat is het eigenlijk, aluminium?
De highback ziet er wat bescheiden uit? Kun je er eens een foto van maken met een schoen erin. Ik ben wel benieuwd. Die binding is er volgens mij ook in het blauw, ik 2 boards met een blauwe topsheet en maar 1 paar bindingen![]()
Ja, maar nog nooit problemen gehad met sneeuw hoor. Maar dat is ook het voordeel als je niet vroeg boekt natuurlijk. Dan ga je gewoon naar daar waar er sneeuw ligtquote:Op woensdag 20 december 2006 14:39 schreef XL het volgende:
[..]
Je zit natuurlijk erg vroeg in het seizoen.
Kniebeschermers is een keuze. Polsbeschermers kleeft een risico aan. Als die dingen te stijf zijn en je vangt een val met je polsen op, dan moet die kracht ergens naartoe. Dat is standaard de elleboog, of zelfs de schouder. Blessures daar zijn veel lastiger dan polsblessures. De beste remedie is goed leren vallen en daarbij ontzie je dus je polsen. Qua bescherming heb je mijn inziens het meeste aan een helm en daarna aan een rugbeschermer.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, maar nog nooit problemen gehad met sneeuw hoor. Maar dat is ook het voordeel als je niet vroeg boekt natuurlijk. Dan ga je gewoon naar daar waar er sneeuw ligt![]()
edit: is het eigenlijk aan te raden pols- en kniebeschermers te gebruiken tijdens het snowboarden? Ik doe geen rare dingen, snowboard pas 2 jaar... Voor mn gevoel is het niet echt nodig (nooit gebruikt iig) maar iemand die voor het eerst gaat snowboarden neemt dat allemaal mee, verstandig?
Een stuitbeschermer is ook een pré als je nog wel eens een valletje maakt.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:33 schreef XL het volgende:
[..]
Kniebeschermers is een keuze. Polsbeschermers kleeft een risico aan. Als die dingen te stijf zijn en je vangt een val met je polsen op, dan moet die kracht ergens naartoe. Dat is standaard de elleboog, of zelfs de schouder. Blessures daar zijn veel lastiger dan polsblessures. De beste remedie is goed leren vallen en daarbij ontzie je dus je polsen. Qua bescherming heb je mijn inziens het meeste aan een helm en daarna aan een rugbeschermer.
Dan zou ik lekker voor de normale custom gaan.quote:Op zondag 17 december 2006 17:03 schreef poiuy het volgende:
[..]
Ik ben niet goed.. Kom lekker naar beneden.. Maar techniek kan nog veeeeeel beter.. Neem dit jaar wel weer 4 ochtendjes les..
Of je neemt je PSP mee zoals ik. Mooie plaatjes (voor als je s avonds niets te doen hebtquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:19 schreef GenesiZ het volgende:
Een Ipod video is ¤ 289 voor de 30Gb versie en ¤ 399 voor de 80Gb versie. De 30gb zou ruim voldoende zijn voor muziek en filmpjes, maar heeft een klein scherm en kun je voor de rest niet veel mee doen.
Dit is de goedkoopste notebook op mijn werk (geen spam) en kost wel een stuk meer. Voordeel is een groter scherm en je kunt er meer mee. Nadeel is alleen de accuduur, die is max 1.5/2 uur en dus niet geschikt voor in de bus, tenzij je daar tegenwoordig 12v aansluitingen hebt.
[..]
Hell yeah![]()
Stevige server, die komt hard naar beneden!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef GenesiZ het volgende:
Via Burton kun je nu de film For right of wrong downloaden.
De directe link naar de hoge kwaliteit is http://content.burton.com/movie/FROW_640x360_865mb.zip LET OP: 850Mb groot
De kleinere versies kun je hier vinden: http://www.burton.com/movie/
Bij mij is hij nu bezig met downloaden, ben benieuwd
Euj, toevallig, ga ik volgende week ook heen! Wij beginnen ons nu ook beetje zorgen te maken over de sneeuw, zou wel een domper zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:37 schreef LordOfTheBoard het volgende:
knip
Ik zag dat een van die gasten die board in die film ook les geeft op een skischool in Kaprun. Zou wel aardig zijn als ik hem als leraar kreegquote:Op donderdag 21 december 2006 13:33 schreef pyroxx het volgende:
Aanradertje is ook de film 'lubedence' van Pirate movie productions.
Gewoon kicke productie en supergave muziek erbij (foute duitste gangstarap enzo met wat rare electro )
En die dronken gothicpiraat boarder is gewoon cool:D
St. Sorlin d'Arvesquote:Op donderdag 21 december 2006 14:05 schreef Aernoud het volgende:
[..]
Euj, toevallig, ga ik volgende week ook heen! Wij beginnen ons nu ook beetje zorgen te maken over de sneeuw, zou wel een domper zijn.
Waar zit jij?
Ik vertrek morgen ook naar St Jean darvesquote:Op donderdag 21 december 2006 15:33 schreef Aernoud het volgende:
Ja, en zeker na kerst. Was er vorig jaar mét kerst, toen was t gelukkig nog wel te doen. Gebied is afwisseld genoeg iig (m.i., weet wat jouw level is), maarja dat geldt natuurlijk alleen incl. sneeuwNouja, gelukkig kan er nog wel vanalles gebeuren! Wij zitten nu in st Jean (vorig jaar in corbier).
die films, vooral het 2e gedeelte, 1e is beetje veel geklets van die plotsj, is zeker de moeite waard. Heb met Tonrino 2006 wel gekeken, maar zo zie je t toch van andere kant, met echt mooie beelden!
Ik leef met je mee. Ik ga ook pas 12 januari. Nog een paar weekjes!!quote:Op donderdag 21 december 2006 16:09 schreef shilizous_88 het volgende:
Wat gaan trouwens die laatste weken langzaam... Ik ben al sinds de laatste wintersportvakantie bezig met de komende en als afleiding tussendoor regelmatig indoor aan het boarden, maar ik droom er de laatste tijd bijna elke nacht van:
"Die heerlijke eerste meters van je allereerste afdaling"
en ik ga pas 12 Januari.....
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:09 schreef shilizous_88 het volgende:
Wat gaan trouwens die laatste weken langzaam... Ik ben al sinds de laatste wintersportvakantie bezig met de komende en als afleiding tussendoor regelmatig indoor aan het boarden, maar ik droom er de laatste tijd bijna elke nacht van:
"Die heerlijke eerste meters van je allereerste afdaling"
en ik ga pas 12 Januari.....
Waar gaan jullie naartoe? Ik ga de 12e naar Arc 1950quote:Op donderdag 21 december 2006 19:56 schreef niksweerd het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Ik ga ook pas 12 januari. Nog een paar weekjes!!
Zo voorbij.
Idd, een blonde kip op een board die over een busje moest slidenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:08 schreef Gstyles het volgende:
Op MTV zojuist Made:snowboarder leuke aflevering!
Kaprun / Zell am Seequote:Op donderdag 21 december 2006 20:17 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
[..]
Waar gaan jullie naartoe? Ik ga de 12e naar Arc 1950![]()
[..]
Idd, een blonde kip op een board die over een busje moest sliden
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:50 schreef linebear het volgende:
nog 2 weekjes wachten....
net enorm geile moonboots gekocht
uitgaan is daar niet zo bijzonder vergeleken met Valtho volgens mij, maar ik ga om lekker romantisch te doen met mn dinnetje en lekker boardenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Als een van jullie kans ziet ergens deze week een updateje te plaatsen over de sneeuwcondities zou dat heel mooi zijn.
Weten jullie trouwens hoe het met uitgaan gesteld is in Sorlin d'Arves en uberhaubt het gebied Les Sybelles? Ik ben nog op zoek naar een leuke kroeg voor oudejaarsaovnd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |