abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44648970
Zijn jullie allemaal aan het slapen ofzo ???

pussy's
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  vrijdag 22 december 2006 @ 08:06:56 #102
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44649735
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:09 schreef GenesiZ het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Bataleon Evit Twin en/of Goliath?

Ik heb nu een puur freerideboardje en wil er een jibboardje (dominant oid) bij. Nu ben ik alleen bang dat dat beide het uiterste zijn, puur freeride (en ook goed voor piste) en puur jibben. Nu zit ik de kijken naar de Bataleon boardjes en dan komen de Evil Twin en Goliath eruit op het gebied waar ik ze voor wil gebruiken, beetje poeder, veel pisten en vooral veel geklooi. Ik wil er mee leren butteren, jibben en ook een beetje railen.

De Evil twin neigt meer richting het jibben en de Goliath meer naar het piste/poeder gedeelte. Wie kan mij een tip geven ?

(maat 44, 1.80m & 88kg)
Bas heeft er 1
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_44651281
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:17 schreef GenesiZ het volgende:

Waar gaan jullie naartoe? Ik ga de 12e naar Arc 1950
[..]
12e naar Hinterglemm en ik heb er best zin an

"Een verlichte piste in Hinterglemm is dagelijks van 18.00 tot 21.30 uur geopend. Snowboarders kunnen zich uitleven op 12 km snowboardpisten met eigen liften en er is een Eventpark en Funpark met halfpipe."
(nog niet eerder geweest, dus ben benieuwd)

Die Burton film die hier eerder gepost is, is trouwens echt een hele gave film.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_44654550
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 08:06 schreef XL het volgende:

[..]

Bas heeft er 1
ok, thanx. Dan wachten we even op Bas.
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 04:45 schreef beerke het volgende:
Zijn jullie allemaal aan het slapen ofzo ???

pussy's
Ja, moet weer geld verdienen en daar moet je redelijk voor uitgerust zijn
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_44654743
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:14 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

uitgaan is daar niet zo bijzonder vergeleken met Valtho volgens mij, maar ik ga om lekker romantisch te doen met mn dinnetje en lekker boarden .

Als ik ff op internet ga zal ik een live verslag tikken .
Sja ach volgens mij is er in Frankrijk qua uitgaan niks vergeleken met Valtho, als er iig maar een of twee leuke kroegen zijn dan ben ik al tevreden.
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:47:48 #106
87096 pyroxx
Vivat Dionysos
pi_44668668
hier een berichtje uit Österreich!
Ben vanmiddag aangekomen en tis toch wel weer fijn hoor om hier te zijn

Beneden in dal ligt ong 2 cm sneeuw (mini laagje wit dus)
Maar boven zo'n 50 cm, wel voornamelijk kunstsneeuw.
Sinds dinsdag vriest het hier en staan die kanonnen dus dag en nacht aan.

Morgen eerst voorlichting van de skischool en de kleding uitreiking enzo en dan ga ik de (kunst)poeder eens proeven!
  zaterdag 23 december 2006 @ 05:19:43 #107
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_44675367
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:47 schreef pyroxx het volgende:
hier een berichtje uit Österreich!
Ben vanmiddag aangekomen en tis toch wel weer fijn hoor om hier te zijn

Beneden in dal ligt ong 2 cm sneeuw (mini laagje wit dus)
Maar boven zo'n 50 cm, wel voornamelijk kunstsneeuw.
Sinds dinsdag vriest het hier en staan die kanonnen dus dag en nacht aan.

Morgen eerst voorlichting van de skischool en de kleding uitreiking enzo en dan ga ik de (kunst)poeder eens proeven!
in welk gebied zit je?
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:09:50 #108
75736 Gstyles
pi_44677172
OMG wat vet!!!
http://www.youtube.com/watch?v=gnVupEzu59g

op de offciele site van MountainHigh staan ook mooie filmpjes die ik je zeker niet wil onthouden!! -> http://www.mthigh.com
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:53:07 #109
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44677622
quote:
Dat filmpje heb ik op mijn hyves staan
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:54:30 #110
75736 Gstyles
pi_44677638
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:53 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Dat filmpje heb ik op mijn hyves staan
Ja hij staat ook al weer een tijdje op Youtube maar hij is echt zo vet!! Goed idee trouwes, hoe zet je dat op je hyves dan?
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:10:07 #111
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44680055
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:54 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Ja hij staat ook al weer een tijdje op Youtube maar hij is echt zo vet!! Goed idee trouwes, hoe zet je dat op je hyves dan?
bij de "Gadgets" kan je embed code die naast het filmpje staat neerkwakken
  zondag 24 december 2006 @ 11:16:49 #112
71115 Rnej
I walk the line
pi_44701279
allereerst:

Bram! gefeliciteerd man! I knew you could do it! :-D

(ik heb maar een 4 voor schulefahrt )

enne, ik ben dus terug uit oostenrijk
t was kickass, lag genoeg sneeuw.. met GPS unit 84 km/u gemeten (mental :S)

en een dagje met komakie gemeet.. hij was een beetje brak dus erg lang hebben we niet gemeet
maar t was wel lachen...
effe 1x van board geruild (hij op mn T6 en ik op z'n nieuwe Rome Flag...)

nja, eh.. weinig boeiends voor de rest, lekker in gerlos gescheurd enzo
pi_44701679
nog restaurant foto's gemaakt

Genoeg sneeuw dus, das mooi. Nog langs het park geweest?
  zondag 24 december 2006 @ 12:30:23 #114
71115 Rnej
I walk the line
pi_44702956
nope, niet meer naar tux geweest, en geen restaurant fotos geloof ik....

wel in de pow gespeeld (niet echt boeiend veel, maar t was net aan te doen )
  zondag 24 december 2006 @ 14:18:50 #115
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44706610
quote:
Op zondag 24 december 2006 11:16 schreef Rnej het volgende:
allereerst:

t was kickass, lag genoeg sneeuw.. met GPS unit 84 km/u gemeten (mental :S)
Kewl dat je het naar je zin hebt gehad dude. Maar 84 km/h, dat moet op een dikke t6 harder kunnen!! Mits de omstandigheden zich ervoor lenen natuurlijk. Ik heb 3 jaar geleden 80 geklokt op een 159 Santa Cruz Duo en toen zat er nog zo weinig wax onder mijn board dat de sneeuw er onder aan bleef plakken! (maw: ik wilde wel harder maar het kon gewoon niet ) Ik denk serieus dat ik toch wel een aantal maal richting de 100 moet zijn gekomen op bepaalde pistes (bv Fleckalmbahn Kitzbuhel; op een bepaald punt te vergelijken met een vers geasfalteerde 16-baans autobahn). Zou dat graag een keer klokken
  zondag 24 december 2006 @ 14:43:42 #116
71115 Rnej
I walk the line
pi_44707684
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:18 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Kewl dat je het naar je zin hebt gehad dude. Maar 84 km/h, dat moet op een dikke t6 harder kunnen!! Mits de omstandigheden zich ervoor lenen natuurlijk. Ik heb 3 jaar geleden 80 geklokt op een 159 Santa Cruz Duo en toen zat er nog zo weinig wax onder mijn board dat de sneeuw er onder aan bleef plakken! (maw: ik wilde wel harder maar het kon gewoon niet ) Ik denk serieus dat ik toch wel een aantal maal richting de 100 moet zijn gekomen op bepaalde pistes (bv Fleckalmbahn Kitzbuhel; op een bepaald punt te vergelijken met een vers geasfalteerde 16-baans autobahn). Zou dat graag een keer klokken
mmm er waren pistes waar ik harder ben gegaan, maar hadden de gps niet bij

wilden het ook wel enigszins veilig houden

denk dat ik bij mijn anwarterkurs in kaprun wel tegen de 100 heb gehaald... (is een enorm vlak stuk rode piste dat je echt 100 meter moet strepen omdat je daarna een hobbel over moet.. was die week de sport om m elke dag een stukkie eerder te beginnen te strepen)

maargoed, die 84 km/u was de 2e run van de dag, de 1e run van de dag was 75 km/u ...

hoezo? warmrijden?
  zondag 24 december 2006 @ 14:54:12 #117
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44708114
http://www.youtube.com/watch?v=sYaOmX8BNm4

Een van mijn speedtest-runs vanuit de eerste persoon

Best lastig om de camera dan een beetje steady te houden met die snelheden dus het camerawerk stelt niets voor (is ook gewoon met oude digicam gedaan).
  zondag 24 december 2006 @ 14:59:59 #118
71115 Rnej
I walk the line
pi_44708344
whehe nice .. t ziet er daar wel uit als een redelijk goeie omgeving om hard te gaan idd

in hochzillertal waar we vooral zaten was die mogelijkheid er niet zo.. beste piste voor dat soort scheurwerk was relatief druk (alhoewel het bijna uitgestorven was afgelopen week) en er zaten dikke hobbels in.. met 50+ km/u kwam je soms al los... dus dat gaat niet werken als je 100 gaat proberen te toppen...

maar ben wel tevreden, heb immers nog steeds niet genoeg bergdagen om mijn anwarter te mogen halen (26 nu)
pi_44726225
thanks dude,

Ik ga de 30ste weer (naar de vier valleien ), maar eerst ff goed vol eten vandaag en morgen
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:22:03 #120
154880 Bolter
Awesomeness
pi_44746798
Ik ben afgelopen zondagmorgen teruggekomen uit Corbier. Het gebied rondom Corbier was redelijk slecht, eigelijk maar één piste naar beneden. Het gebied voor de rest was wel oké. Heb me iig wel weer vermaakt en kan eerlijk gezegd nu al niet meer wachten. Maat van mij had wel een flinke domper, op de laatste dag z'n arm gebroken.
Hier leeft iedereen nog wel geloof ik hé?
Wel balen voor al die mensen die met kerst daar zaten, sneeuw was alleen maar minder geworden en het was nu 10x zo druk, plus dat je er natuurlijk een stuk meer voor hebt betaald.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_44747006
Shit Le Corbier ligt ook in Sybelles. Dat betekent dat de sneeuw dus slecht is... man als het maar ff één nachtje goed kon sneeuwen dan was de vakantie gered
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:36:18 #122
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44747024
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:22 schreef Bolter het volgende:
Ik ben afgelopen zondagmorgen teruggekomen uit Corbier. Het gebied rondom Corbier was redelijk slecht, eigelijk maar één piste naar beneden. Het gebied voor de rest was wel oké. Heb me iig wel weer vermaakt en kan eerlijk gezegd nu al niet meer wachten. Maat van mij had wel een flinke domper, op de laatste dag z'n arm gebroken.
Hier leeft iedereen nog wel geloof ik hé?
Wel balen voor al die mensen die met kerst daar zaten, sneeuw was alleen maar minder geworden en het was nu 10x zo druk, plus dat je er natuurlijk een stuk meer voor hebt betaald.
Das het risico wat je neemt als je met kerst boekt...

Het komt best vaak voor dat mensen op de laatste dag nog wat breken. Iedereen moe van de hele week sporten en feest vieren plus het voorbereiden op de reis terug, en dan toch nog even een laatste afdaling...

Ik hoorde trouwens dat het in de dolomieten wel ok is met de sneeuw op het moment. Ben daar zowieso wel benieuwd naar, Italie. De alpen zijn daar over het algemeen iets steiler dan in Oostenrijk dus misschien zijn de gebieden wel wat uitdagender. Pyreneen hebben dat nog wat meer. Misschien volgend jaar eens checken.

[ Bericht 0% gewijzigd door 360sjors op 26-12-2006 13:30:38 ]
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:44:32 #123
71115 Rnej
I walk the line
pi_44747149
ik zeg: whistler blackcomb... of japan

:p

anders is vroeg in t seizoen boeken gewoon een risico dat je moet aanvaarden... helaas

gelukkig dat er iig nog te boarden viel... ik ben vorig jaar in corbier geweest en dat was nou ook niet veel soeps toen (alles was open, maar vraag niet hoe de pistes eruit zagen om 3 uur 's middags..)
pi_44750904
terug uit Ischgl... helaas. Redelijke sneeuw, de eerste 2 dagen nog flink off piste kunnen boarden. Daarna was het flink zoeken en hier en daar, na flink hiken, nog een paar afdalingen kunnen maken. De rest vd week vooral veel op de piste geboard, wat flink gaat vervelen. Hoewel strepen, zeker 's middags, nog wel leuk is.

Al met al wel een topweek, hoewel dat ook wel door het super-de-luxe hotel kwam. Boardje is inmiddels al naar Duivesteijn gebracht. Ben benieuwd of ze hem nog een keer op kunnen knappen want hij is echt totaal kapot. Ik heb echt zoveel rotsen geraakt, niet normaal.
  woensdag 27 december 2006 @ 06:52:40 #125
71115 Rnej
I walk the line
pi_44762487
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:18 schreef Kentaro het volgende:
terug uit Ischgl... helaas. Redelijke sneeuw, de eerste 2 dagen nog flink off piste kunnen boarden. Daarna was het flink zoeken en hier en daar, na flink hiken, nog een paar afdalingen kunnen maken. De rest vd week vooral veel op de piste geboard, wat flink gaat vervelen. Hoewel strepen, zeker 's middags, nog wel leuk is.

Al met al wel een topweek, hoewel dat ook wel door het super-de-luxe hotel kwam. Boardje is inmiddels al naar Duivesteijn gebracht. Ben benieuwd of ze hem nog een keer op kunnen knappen want hij is echt totaal kapot. Ik heb echt zoveel rotsen geraakt, niet normaal.
mwoh, zolang de putten niet teveel bij de staalkant zitten en je kant nog intact is... waarom niet?

op een gegeven moment houdt je plankje wel op met glijden na zoveel reparaties...

maar voor mij @ zillertal gold hetzelfde qua sneeuw.. fucking genoten!
  woensdag 27 december 2006 @ 11:58:30 #126
75736 Gstyles
pi_44765044
ik moet nog gaan
  woensdag 27 december 2006 @ 17:51:48 #127
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_44768752
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:18 schreef Kentaro het volgende:

Das waar ook, moet de mijne ook nog eens naar Revert brengen.. Op zoch valt ie wel mee, zeker gezien de belabberde condities waarin ik vorig jaar geboard heb Jaar daarvoor na Pra Loup was het een 'tikkie' erger
Life's like music, get the rhythm..
pi_44770746
Nou jongens de eerste sneeuwvoorspellingen sinds tijden in de alpen zijn een feit... over 3-6 dagen wordt 25cm voorspeld... nu maar hopen dat het klopt dan kan het op het nippertje nog een mooie vakantie worden
pi_44773808
chill, t is bijna zover dan ga ik ook weer naar de sneeuw....

Daarnaast heb ik vandaag een nieuw (tweedehands) plankje gekocht.. Jeenyus 161 Rentall..
Past goed bij mn voeten en in verband met mn buget een leuke aankoop hoop ik.. Nog niet getest, dat komt morgen als ik bij montana (30 meter baan) ff wat sneeuw ga pakken...

Hij is in ieder geval een stukje soepeler als mn frontier, om wat meer te kunnen springen...
pi_44775537
Na in diverse winkels advies te hebben ingewonnen, heb ik mijn keuze laten vallen op het Forum Lander 160m snowboard. Helaas heb ik op internet nog geen echte reviews kunnen vinden. Daarom hoop ik dat er fok-snowboarders zijn die reeds ervaring met dit board hebben, en hun ervaringen willen delen.
Het gaat mij met name om het volgende:
- gedrag/gevoel/controle bij sprongen van enkele meters hoog, zoals de afzet en vooral de landing (Er staat niet voor niets Lander in de naam )
- algeheel gedrag op en rond de piste
  woensdag 27 december 2006 @ 21:43:49 #131
71115 Rnej
I walk the line
pi_44776966
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:25 schreef Bramvanlith het volgende:
chill, t is bijna zover dan ga ik ook weer naar de sneeuw....

Daarnaast heb ik vandaag een nieuw (tweedehands) plankje gekocht.. Jeenyus 161 Rentall..
Past goed bij mn voeten en in verband met mn buget een leuke aankoop hoop ik.. Nog niet getest, dat komt morgen als ik bij montana (30 meter baan) ff wat sneeuw ga pakken...

Hij is in ieder geval een stukje soepeler als mn frontier, om wat meer te kunnen springen...
jeenyus rentall is een tof plankje

schijnt echt een railmonstertje te zijn
  woensdag 27 december 2006 @ 22:08:50 #132
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44777958
Nog ff een tukkie doen en dan vannacht naar Kaprun
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_44778042
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef Rnej het volgende:

[..]

jeenyus rentall is een tof plankje

schijnt echt een railmonstertje te zijn
We zullen zien, hij schijnt ook nog gewoon op de piste te werken :-), dusja morgen maar ff de generale repetitie.... Hij staat vers in de wax, dus ik ben er klaar voor...
pi_44778509
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:00 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Nou jongens de eerste sneeuwvoorspellingen sinds tijden in de alpen zijn een feit... over 3-6 dagen wordt 25cm voorspeld... nu maar hopen dat het klopt dan kan het op het nippertje nog een mooie vakantie worden
dat zou helemaal top zijn.... nog 9 dagen en dan gaan we richting oostenrijk
pi_44779430
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:08 schreef XL het volgende:
Truste en veel plezier daar, dat je maar genoeg sneeuw tegen gaat komen.

In huize-genesiz zijn we deze kerst veilig bezig geweest, ik heb mezelf en me meisie een helm gegeven voor de veiligheid.

Ik heb de Red Hifi + extra audio earpads.

Het vrouwtje heeft de Red Reya en wilde na het horen van de speakerstjes ook deze hebben, dus dat setje moeten we voor haar ook nog even halen.

Nog 10 dagen werken
  donderdag 28 december 2006 @ 03:22:22 #136
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44785611
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:08 schreef XL het volgende:
  donderdag 28 december 2006 @ 03:22:55 #137
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44785614
quote:
pussy's
pi_44787063
Die audio-pads zien er wel hip uit. Ik zat er over te denken om een beanie met audio te kopen, of een helm met audio. Kan natuurlijk ook gewoon van die pads kopen, wat kost zoiets en zit het een beetje aardig onder een willekeurige helm?
pi_44787291
Zien er mooi uit die helmpies ! Alleen zie ik het nut niet in van muziek luisteren tijdens het snowboarden. Ik vind het juist zo lekker om snoeihard over die pisten te gaan en dan is niks lekkerders dan het geluid van je kanten in de sneeuw horen. En in de poeder hetzelfde, het hele wow moment raakt dan weg imo. In de poeder hoor je helemaal niks, alleen je board, je bent helemaal vrij, denkt nergens aan en geniet alleen maar.

Het is zo gezellig om ff een piste te pakken paar minuten boarden daarna ff gaan zitten, beetje kletsen en dan weer verder. En dan moet je elke keer die muziek weer uit doen.

Ik ben gewoon chago omdat het maar niet gaat sneeuwen!!
Fingerspitzgefühl
pi_44787842
Ach, muziek op een goed/normaal volume. Ik wil inderdaad ook wel wat om mij heen kunnen horen en je staat altijd de pan uit te swingen in de liften
  donderdag 28 december 2006 @ 12:04:12 #141
75736 Gstyles
pi_44788860
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:13 schreef Bolter het volgende:
Ach, muziek op een goed/normaal volume. Ik wil inderdaad ook wel wat om mij heen kunnen horen en je staat altijd de pan uit te swingen in de liften
doe ik ook hoor! lekker Ipodje mee en huppekee!
Heb je nog tips voor leuke muziek tijdens het snowboarden?
pi_44789214
Die pads passen enkel in een Red helm waarvan je de earpads eruit kan trekken. Deze klik je er namelijk in met een plastic plaatje. Er zit een knop op voor mute, hiermee zet je de speakers uit voor bijv. in de lift.

De muziek hard opzetten zal inderdaad niet gebeuren. Gewoon een normaal volume als achtergrond muziek. Genoeg om nog om je heen te luisteren maar ook genoeg om lekker los te gaan op lekkere muziek.
pi_44789243
Wat was de schade voor de helm + audiopads?
pi_44789613
helm 109 eur en pads 35 eur. De helm zou er ook zijn incl pads voor 130/135 eur, maar die kon ik nergens vinden. Beide spullen zijn bij duijvenstein gehaald.
pi_44789929
Als je helm inc. pads koopt zijn ze wel verwijderbaar?
pi_44790065
Uhh, ja ik denk het wel. Dat is denk ik gewoon een setje die gemaakt is vanuit de fabriek. Je prikt de pads er 1x in en kunnen altijd blijven zitten. Het stekkertje dat je pad ingaat kun je loshalen (2.5mm jackplug) dus als je geen geluid wilt haal je je kabel eruit.
pi_44790407
Oke thnx, helaas dit jaar ws. niet veel voordeel van volgend jaar maar voor zoiets gaan kijken. Misschien ook qua protectie. Wel wat kut verhalen gehoord van mensen dit jaar. Een jongen die bijvoorbeeld zijn rug heeft gebroken door een flesje wat op in z'n rugzak, ga je toch wel over nadenken. Met wat voor protectie rijden jullie?
pi_44792167
ik met helm, verder heb ik een backprotector maar heel eerlijk doe ik die niet vaak om.
pi_44794694
Ik heb nu enkel een helm. Of ik meer ga aanschaffen weet ik nog niet.
  donderdag 28 december 2006 @ 15:27:01 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_44795027
Alleen met Backprotector.

Helm heb ik wel maar zet ik niet vaak op. Alleen met hele gekke dingen. Hoewel het misschien niet 100% verantwoordelijk is als leraar rij ik bijna nooit met zo'n ding op. het zit niet lekker en ik heb altijd met een muts op gereden.

Anyway, ff een berichtje uit Oostenrijk.

Sneeuw is hier helemaal kut. er ligt bijna alleen maar kunstsneeuw en de ijsplaten komen er zo zwaar doorheen dat ik regelmatig gewoon me kanten er niet in krijg. En dat wil toch wel wat zeggen. (vraag maar aan Rnej )

Met Rnej boarden was wel lachen trouwens. Helaas had ik zo'n kater van de avond ervoor dat het maar bleef bij een aantal runs. Was gewoon te verrot. Wel jammer maar ja. Ik weet nu tenminste van 1 persoon uit dit topic hoe hij rijdt. Gelukkig blijf ik hem nog altijd voor

Anyway, verder wel weer relaxt. Heb al de nodige uren les gegeven. Alleen maar gevorderen prive'tjes. De laagste had 6 weken geboard. Dat is natuurlijk wel vet
Ook nog vorige week de training van de Leraren begeleid. Het doornemen van de progressie van de gevorderde bochten en het trainen op hun eigen kunnen. Voor de leraren die dat nog nodig hebben natuurlijk.

Verder nog wat vrij gereden maar momenteel is er weinig lol aan. Een beetje jibben gaat soms nog wel maar met al die ijsplaten (het is voornamelijk ijs op de piste zelfs) moet je toch voorzichtig zijn met vallen.

Verder verblijf ik in een 3 sterrenhotel dus ik heb niets te klagen in dat opzicht (elke dag ff na het boarden in de jacuzzi is echt chill

Me Rome Flag rijdt ook steeds lekkerder. lekker te jibben en toch nog agressief genoeg om mee te knallen.

Nu wachten op de pow en dan kunnen we pas echt gaan knallen.
De Malolo moet toch een keer uit de kast gehaald worden....

ciao gasten en tot later.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')