abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:50:32 #176
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44578441
Wow snoopy, wat geweldig van jullie zeg! Ik ben ook trots op je
Lekker douchen!
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:51:47 #177
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44578471
Jelief, ik geloof je gelijk. Ik ben gewoon aan het zoeken naar een reden waarom Brent zo veel huilt. Vandaag en gisteren heb ik minder koffie gedronken dan dat ik normaal doe en het lijkt een beetje te werken... De krampjes zijn er helaas nog steeds maar hij huilt niet meer de hele dag. Voor de krampjes en voor zijn voorkeurshouding gaan we morgen naar een osteopaat. Ik hoop dat dat succesvol is
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:29:18 #178
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44579710
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:43 schreef Neuk het volgende:
Weet iemand misschien of koffie van slechte invloed kan zijn op bv-babies?
Op mijn cb werd gisteren toevallig gezegd dat de baby er krampjes van kán krijgen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44580232
Mijn kraamhulp zei ook dat koffie last kon veroorzaken. Net als koolzuurhoudende dranken.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:01:06 #180
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44580883
Ben er weer.

Snoopy, you rule!!! Super voor en van je!

PV, fijn dat de LK morgen bij je langs kan komen. Hopelijk kan ze je van goed advies dienen, zodat het voeden eindelijk weer leuk wordt!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44590026
Dat minder groeien lijkt me niet raar PV. Door die verstopping en de viermaandendip speelt misschien ook mee. Als je eens in de maand gaat, zit de 'dip' er deze keer in. Wel een erg fijne reactie van het CB. Succes met de LK straks.
Wij merken het overigens niet aan Anna als ze weinig groeit, luiers, actief zijn enz. zeggen niets, dat is altijd goed.

Snoopy, je bent een held echt supergoed
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 20 december 2006 @ 09:58:39 #182
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44590939
Snoopy Ik vind je echt een held!

neuk, Saskia had last van de caffeine in koffie. Toen ik overschakelde op caffeine-vrij (en caffeine-vrije cola ook meteen maar) had ze minder last van de krampjes.

PV, succes bij de LK!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 20 december 2006 @ 13:17:37 #183
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44596208
snoopy wat super

hier zijn we in 8 dagen 175 gram aangekomen. En ze had een volle luier en moest nog drinken. Dus ik en de CB-arts waren heel trots.
pi_44596319
Ben je nu niet bang dat het terug gaat lopen chacama, nu je ook kv geeft? Of wil je dat weer af gaan bouwen?

Anna was vorige week 160 gram aangekomen. Wij helemaal trots dat tegen een tante (ex-verloskundige) vertellen. "Ja, en nu moet je eigenlijk naar de 200 of 220 gram per week."
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_44596496
Yppy wat een onzin! dat is zeg maar het maximale dat ze aan moet komen, en dan nog eigen lijntje enzo hè
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 20 december 2006 @ 13:28:42 #186
3011 E.T.
pi_44596558
200/220 per week is een kilo per maand.. zijn maar weinig babies die dat langere tijd hebben.

zo lang ze boven die 90gram per week zit, is het allemaal prima!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44596643
Ik maak me er verde ook geen zorgen over, vind het alleen vervelend. Van die kleine, tussendoor-ontmoedigingen. Wel positief is hoe het op mijn werk gaat. Mijn werkzaamheden komen lichtelijk in de problemen, maar de reacties van collega's en bezoekers zijn positief. De hele buurt weet dat ik zit te kolven (gordijnen dicht, poster 'niet storen' op de deur).
*OUD heilige*
pi_44597895
Bleh, ik ben kotsziek, zere tepels (ben niet ongesteld maar volgens mij is dit die kleaute-hormonendip die ik nog ken van de vorige twee wat ongi+bv betreft. Melkproductie is dus bagger en ik barf alle venkelthee er zo weer uit tot nu toe.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 20 december 2006 @ 14:19:36 #189
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44598065
Mwana, maar voor de rest gaat alles goed.

Die ubergevoelige tepels heb ik trouwens rond mijn eisprong en niet bij de menstruatie. En Cas loopt dan idd ook zo te miemelen met drinken. Gek hè, dus niet tijdens de menstruatie maar met mijn eisprong. Ineens viel het kwartje bij mij deze ronde en verdomd 2 weken later ongesteld.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_44598706
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:19 schreef dutchie het volgende:
Mwana, maar voor de rest gaat alles goed.
Jweeel. Ik hou nu al 15 minuten een droog toastje binnen!
quote:
Die ubergevoelige tepels heb ik trouwens rond mijn eisprong en niet bij de menstruatie. En Cas loopt dan idd ook zo te miemelen met drinken. Gek hè, dus niet tijdens de menstruatie maar met mijn eisprong. Ineens viel het kwartje bij mij deze ronde en verdomd 2 weken later ongesteld.
Gek he? Volgens mij heeft elke bv-mama van die fratsen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 20 december 2006 @ 14:59:51 #191
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44599179
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:58 schreef E.T. het volgende:
neuk, Saskia had last van de caffeine in koffie. Toen ik overschakelde op caffeine-vrij (en caffeine-vrije cola ook meteen maar) had ze minder last van de krampjes.
Ik probeer het nu bij 3-4 kleine kopjes koffie per dag te houden en geen espresso's e.d. ( ik was echt heel erg met koffie en bijproducten!) te nemen. Ofwel ik neem 3 kopjes en met uitzondering nog een cappo
Cola e.a. koolzuurhoudende dranken stonden al op mijn lijstje en die drink ik dus helemaal niet meer.
Om eerlijk te zijn, ik zou bijna zeggen dat ik verschil merk na 2-3 dagen. Brent slaapt meer en huilt minder.

(had ik het maar eerder geweten... )

Mwana beterschapjes!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44600561
LK komt zo hierheen. Ben benieuwd.... en stiekem een beetje zenuwappig.
  woensdag 20 december 2006 @ 15:59:50 #193
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44600874
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:20 schreef YPPY het volgende:
Ben je nu niet bang dat het terug gaat lopen chacama, nu je ook kv geeft? Of wil je dat weer af gaan bouwen?

Anna was vorige week 160 gram aangekomen. Wij helemaal trots dat tegen een tante (ex-verloskundige) vertellen. "Ja, en nu moet je eigenlijk naar de 200 of 220 gram per week."
Nee, maak ik me eigenlijk niet zo heel veel zorgen om. Ik kolf als ze haar flesje krijgt. En ook als ze eventueel de nacht doorslaapt (gisteren dus niet) dan kolf ik ook nog. Ik meet een beetje aan de hand van de ochtenden of ze voldoende binnenkrijgt. Als ze 's ochtends gewoon om de 3 tot 4 uur komt dan gaat het goed, maar komt ze sneller, dan voer ik even een productieverhogend schema in en dan leg ik om de 2 uur aan of eerder als ze eerder komt. Tot nu toe gaat dit goed. Ik denk overigens wel dat ik de avondfles meer BV ga laten worden en misschien uiteindelijk wel helemaal weer BV. Maar wel nog steeds met de fles. Want 10 minuten kolven is toch nog steeds korter dan 20 minuten voeden en 30 minuten rechtop houden. Dat mag de papa dan doen .

160 gram is toch kei goed Yppy, jammer dat je tante daar niet positief op kon reageren.
  woensdag 20 december 2006 @ 17:14:07 #194
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44603115
Yppy, lekker laten lullen.
PV, wat zei ze?
Chaca, check je PM.
En Dutsj, ben je nu bezig met afbouwen? Hoe gaat het?
  woensdag 20 december 2006 @ 17:17:49 #195
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44603225
Yppy, fijn dat het op je werk positief ontvangen wordt!

Mwana, beterschap.

Neuk, wat fijn dat het lijkt te werken, minder caffeïne.

PV, wat heeft de LK verteld? Heb je er iets aan gehad?

Ik heb vandaag flink geshopt en 6 (voedings) truitjes gescoord (waaronder 3 van de markt, Moonah, hoop niet dat ik jouw mosgroene nu heb, was de laatste!)
En ik heb bij de Bijenkorf gevoed, ging prima! (totdat meneer zijn broek-rug-rompertje ed volpoepte en ik bij de Bijenkorf niet kon verschonen en bij de HEMA wel maar de lift stuk was dus maar in een hoekje in de wagen....!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 20 december 2006 @ 17:22:36 #196
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44603338
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:17 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb vandaag flink geshopt en 6 (voedings) truitjes gescoord (waaronder 3 van de markt, Moonah, hoop niet dat ik jouw mosgroene nu heb, was de laatste!)
Ja, wél dus. Ik zal je nog eens een tip geven.
quote:
En ik heb bij de Bijenkorf gevoed, ging prima! (totdat meneer zijn broek-rug-rompertje ed volpoepte en ik bij de Bijenkorf niet kon verschonen en bij de HEMA wel maar de lift stuk was dus maar in een hoekje in de wagen....!)
Ja irri van die lift. Is al weken zo. Ik moest vandaag boven zijn bij de Hema, en toen hebben de dames van de vleeswaren op Thies gepast.
Vond ik wel spannend!
  woensdag 20 december 2006 @ 17:50:50 #197
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44604143
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:22 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja, wél dus. Ik zal je nog eens een tip geven.
[..]
Echt! En ik was nog wel zo laat op de markt, ik dacht, die is vast al geweest! En ik dacht, ik neem hem toch mee, mocht het zo zijn dat ik idd eerder ben, dan kan Moonah hem hebben. Ik heb daarna nog bij de Hennes en Sting flink gekocht dus voldoende nu. Ik neem hem mee naar de meeting voor je.
quote:
Ja irri van die lift. Is al weken zo. Ik moest vandaag boven zijn bij de Hema, en toen hebben de dames van de vleeswaren op Thies gepast.
Vond ik wel spannend!
Gelukkig was ik met een vriendin, die kon bij de bijenkorf ook als afscherming dienen tijdens het voeden!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44604963
De LK is dus geweest en verwachtte een beetje dat die verstopte boel misschien geëscaleerd was. Maar dat was dus niet zo. Ze was tevreden over wat ze zag en zei dat ik het heel goed had gedaan en dat ik veel weet. 'Petje af'., zei ze. *glim*
Ze heeft naar het tongriempje gekeken en zei dat die idd wat korter is en dat het hem dus ietsje meer moeite kost. Waarschijnlijk viel hij mede daarom steeds in slaap in het begin, omdat het vermoeiend was. Maar ze zei ook dat hij het zelf goed heeft opgelost. Hij hapt namelijk heel snel, geen grote happen, hij compenseert met zijn kaken. Hij maakt een soort bakje van zijn tong, ipv dat hij hem tuit. De meeste baby's kunnen hun tong verder uitsteken dan hij. Verder is hij snel afgeleid, dus ze raadde voor het voeden een rustige omgeving met weinig licht aan.
Het aanleggen gaat volgens haar goed. En de rugbyhouding gaat waarschijnlijk het beste in kleermakerszit op het bed, omdat hij zich zo strekt. Ze raadde aan om vaker switchen. Link-rechts-links-rechts etc. Dit om de aandacht van hem erbij te houden en tsr te stimuleren. Ook meemasseren zodat het er beter uitkomt en hij niet zo hard hoeft te werken.
Ook was ze het met me eens dat we beter weer over kunnen gaan naar 6 á 7 voedingen per dag.

*glim* Ik heb het goed gedaan van het weekend... leuk om dat te horen van een deskundige.
pi_44605015
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*glim* Ik heb het goed gedaan van het weekend... leuk om dat te horen van een deskundige.
En daar mag je zeker trots op zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door owlet op 20-12-2006 18:47:36 ]
  woensdag 20 december 2006 @ 20:19:04 #200
3011 E.T.
pi_44607692
fijn PV!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')