Hehequote:Op donderdag 14 december 2006 20:25 schreef Eamon het volgende:
mijn vriendin
Is dat leuk? 't Lijkt me helemaal niks namelijk...quote:Op donderdag 14 december 2006 20:35 schreef Repeat het volgende:
een cockring.
Damn. Dat moet een donders leuk feestje zijn geweest.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:35 schreef Repeat het volgende:
ik zal dan wel weer de eerste ontopic reply plaatsen
een cockring.
ja voor mn verjaardag gehad
nee lijkt me ook niks.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Is dat leuk? 't Lijkt me helemaal niks namelijk...
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:43 schreef PabloLopez het volgende:
Hoe zit zo'n cockring er uit?
Volgens mij moet dat dan weer helpen bij het uitstellen van je orgasmequote:Op donderdag 14 december 2006 20:45 schreef Repeat het volgende:
Die diameter is trouwens ook belachelijk klein, dat moet pijn doet
Verzamelaar? Hoezo? Iedereen heeft toch wel zo'n ding achter in het schuurtje staan.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:59 schreef rieski het volgende:
je bent een verzamelaar ipv een puzzelaar?
Je hebt zo`n death metal vibo?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:18 schreef zwartedoos het volgende:
Ik dacht eens ff kijken wat onze fokkertjes allemaal hebben hier, maar niemand reageert serieusNu vertel ik ook niet wat er allemaal in mijn toybox zit
![]()
Open er een topic over.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:18 schreef zwartedoos het volgende:
Ik dacht eens ff kijken wat onze fokkertjes allemaal hebben hier, maar niemand reageert serieusNu vertel ik ook niet wat er allemaal in mijn toybox zit
![]()
Maak er anders een beschrijving vanquote:Op donderdag 14 december 2006 23:32 schreef meisje1981 het volgende:
ik wil ook n pic posten maar t lukt niet![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:25 schreef Eamon het volgende:
mijn vriendin
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef treintje75 het volgende:
om maar eens serieus te reageren:
wij hebben o.a. de volgende spulletjes in huis:
2 x glazen dildo
3 x ander soortige vibrators (o.a. jelly vibrator)
3 x buttplug waarvan 1 opblaasbaar
1 x anaal vibrator
stuk of 5 verschillende cockringen (van rubber, metaal en ander soortig materiaal)
1 x veertje om te plagen
1 x penis pomp
1 x trantra beam massage aparaat
1 x vibra exciter
1 x voorbind dildo
1 x draaloos vibrerend eitje
1 x love swing
2 setjes handboeien (met plushe)
plus nog diverse andere spulletjes.
verder nog diverse soorten massage olie en glijmiddel
yep!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:27 schreef Florian_ het volgende:
die mensen met een voorbinddildo, jullie laten jullie zegmaar in je kont nemen door je chick, net zoals stefan postma zegmaar?
Ja, is best lekker hoor op zijn tijd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:27 schreef Florian_ het volgende:
die mensen met een voorbinddildo, jullie laten jullie zegmaar in je kont nemen door je chick, net zoals stefan postma zegmaar?
Wat in hemelsnaam is t?quote:Op zondag 17 december 2006 22:35 schreef Geqxon het volgende:
En daar stop ik hem dan in.
En voor het ruige werk heb ik deze:
Weet je het zekerquote:Op zondag 17 december 2006 22:15 schreef Wieuw het volgende:
uhm jeetje..genoeg..
verschillende cockringen,
blinddoek,
handboeien,
buttplug,
dildo,
penispomp,
van die vaginaballen,
en dat was t wel denk ik...
wat de neuk zijn "van die vaginaballen"quote:Op zondag 17 december 2006 22:15 schreef Wieuw het volgende:
uhm jeetje..genoeg..
blinddoek,
handboeien,
buttplug,
dildo,
penispomp,
van die vaginaballen,
vriendjes verwennen?quote:Op maandag 18 december 2006 12:34 schreef Mekon het volgende:
[..]
wat de neuk zijn "van die vaginaballen"
en wat moet jij als vrouw met een penispomp en een stel cockringen?
Ja, maar dat is toch de bedoeling van sex? Je zak leegmaken?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:45 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de stofzuiger wel geprobeerd.
Beviel me wel, alleen je moet de zak steeds leegmaken.
Een cockring en penispomp zijn toch niet ontworpen voor genot? Dat zijn toch middelen om een erectie mee te krijgen en in stand te houden? Dat hebben ze mij althans wijsgemaakt eeuwen geleden.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef MissMatch het volgende:
[afbeelding]
De linker, dus. De Tarzan onder de strijkplanken.
Past ie welquote:Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef MissMatch het volgende:
[afbeelding]
Beetje korte ketting, of zie ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:06 schreef Dwan het volgende:
uhhh tja, naast een hele verzameling spannende speelpakjes voor de vrouwelijke slachtoffertjes.
Heb ik ook wat touw en ketting liggen.
Maar uh verder ben ik best normaal en onschuldig alleen soms verander ik even in een beest en moet ze het ontgelde.![]()
[afbeelding]
De ketting er tussen is vrij kort maar dat schijnt voor het meisje juist prettig te zijn zodat ze haar voeten om hoog houd op haar rug. En op z'n hondjes is het precies de goede maat.quote:Op maandag 18 december 2006 23:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Beetje korte ketting, of zie ik het verkeerd?
nou nee niet echt hoor, cockringen zijn ook zeker voor genot..voor de man als voor de vrouw...quote:Op maandag 18 december 2006 15:50 schreef Mekon het volgende:
[..]
Een cockring en penispomp zijn toch niet ontworpen voor genot? Dat zijn toch middelen om een erectie mee te krijgen en in stand te houden? Dat hebben ze mij althans wijsgemaakt eeuwen geleden.
Ehm, nee.. Vastbinden moet wel comfortabel blijven dus NIET koud, niet te strak en het liefst met leer enzo.quote:
Wij ook, wat een flutdingquote:Op maandag 18 december 2006 08:12 schreef Darkwolf het volgende:
En nu ligt er een Pocket Rocket bij mij thuis.
Voor dinnetje enzo.
Alleen... hmmm... we hebben deze denk ik maar 2 keer gebruikt ofzo...![]()
damn!quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:42 schreef Sessy het volgende:
Een dildo, een zweep, handboeien, massageolie, blinddoek idd, een paar meter stevige dikke katoenen touw, veertjes, extreem hoerige schoenen, corsetten, dat soort dingen allemaal. Ohja en niet lachen he? Dinerkaarsen... Ik vind 't keeeei lekker om daar een condoom omheen te doen en dan als dildo te gebruiken in m'n achterwerkje. Ik gooi ze daarna wel alsnog weg...![]()
Sowieso vind ik 't leuk om met kaarsen te spelen, gesmolten kaarsvet lekker laten druppelen of zo. Over wie - mij of hem - maakt me dan niet eens uit, allebei is heel geil.
Wasknijpers, daar heb ik ook nog een hele zak van, van die houten dingen.
Bestellen? Gewoon langs bij Christine le Duc, veel snellerquote:Op maandag 1 januari 2007 23:44 schreef milanbs het volgende:
waar bestellen de dames hun meeste speeltjes
quote:Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef MissMatch het volgende:
[afbeelding]
Moest aan SouthPark denken... IT (een of andere rare vliegmachine gemaakt door mr. garisson)quote:
bij mij zonder die pomp en wat extra vibo`squote:Op zondag 17 december 2006 22:15 schreef Wieuw het volgende:
uhm jeetje..genoeg..
blinddoek,
handboeien,
buttplug,
dildo,
penispomp,
van die vaginaballen,
Precies!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:30 schreef Fabeltjeskrant2001 het volgende:
Mijn vriendin....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |