Hehequote:Op donderdag 14 december 2006 20:25 schreef Eamon het volgende:
mijn vriendin
Is dat leuk? 't Lijkt me helemaal niks namelijk...quote:Op donderdag 14 december 2006 20:35 schreef Repeat het volgende:
een cockring.
Damn. Dat moet een donders leuk feestje zijn geweest.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:35 schreef Repeat het volgende:
ik zal dan wel weer de eerste ontopic reply plaatsen
een cockring.
ja voor mn verjaardag gehad
nee lijkt me ook niks.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Is dat leuk? 't Lijkt me helemaal niks namelijk...
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:43 schreef PabloLopez het volgende:
Hoe zit zo'n cockring er uit?
Volgens mij moet dat dan weer helpen bij het uitstellen van je orgasmequote:Op donderdag 14 december 2006 20:45 schreef Repeat het volgende:
Die diameter is trouwens ook belachelijk klein, dat moet pijn doet
Verzamelaar? Hoezo? Iedereen heeft toch wel zo'n ding achter in het schuurtje staan.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:59 schreef rieski het volgende:
je bent een verzamelaar ipv een puzzelaar?
Je hebt zo`n death metal vibo?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:18 schreef zwartedoos het volgende:
Ik dacht eens ff kijken wat onze fokkertjes allemaal hebben hier, maar niemand reageert serieusNu vertel ik ook niet wat er allemaal in mijn toybox zit
![]()
Open er een topic over.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:18 schreef zwartedoos het volgende:
Ik dacht eens ff kijken wat onze fokkertjes allemaal hebben hier, maar niemand reageert serieusNu vertel ik ook niet wat er allemaal in mijn toybox zit
![]()
Maak er anders een beschrijving vanquote:Op donderdag 14 december 2006 23:32 schreef meisje1981 het volgende:
ik wil ook n pic posten maar t lukt niet![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:25 schreef Eamon het volgende:
mijn vriendin
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef treintje75 het volgende:
om maar eens serieus te reageren:
wij hebben o.a. de volgende spulletjes in huis:
2 x glazen dildo
3 x ander soortige vibrators (o.a. jelly vibrator)
3 x buttplug waarvan 1 opblaasbaar
1 x anaal vibrator
stuk of 5 verschillende cockringen (van rubber, metaal en ander soortig materiaal)
1 x veertje om te plagen
1 x penis pomp
1 x trantra beam massage aparaat
1 x vibra exciter
1 x voorbind dildo
1 x draaloos vibrerend eitje
1 x love swing
2 setjes handboeien (met plushe)
plus nog diverse andere spulletjes.
verder nog diverse soorten massage olie en glijmiddel
yep!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:27 schreef Florian_ het volgende:
die mensen met een voorbinddildo, jullie laten jullie zegmaar in je kont nemen door je chick, net zoals stefan postma zegmaar?
Ja, is best lekker hoor op zijn tijd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:27 schreef Florian_ het volgende:
die mensen met een voorbinddildo, jullie laten jullie zegmaar in je kont nemen door je chick, net zoals stefan postma zegmaar?
Wat in hemelsnaam is t?quote:Op zondag 17 december 2006 22:35 schreef Geqxon het volgende:
En daar stop ik hem dan in.
En voor het ruige werk heb ik deze:
Weet je het zekerquote:Op zondag 17 december 2006 22:15 schreef Wieuw het volgende:
uhm jeetje..genoeg..
verschillende cockringen,
blinddoek,
handboeien,
buttplug,
dildo,
penispomp,
van die vaginaballen,
en dat was t wel denk ik...
|
Forum Opties | |
---|---|