Yep, ik heb nog eens bijna mijn vingers eraf geknald met een strikerquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:16 schreef BONG4002 het volgende:
Vuurwerk is mijn fobie...nouja, de knallers dan (strijkers, rotjes etc.)
Heftigquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, ik heb nog eens bijna mijn vingers eraf geknald met een strikerEn een winkelruit verbrijzeld
![]()
![]()
Ach ja, living on the edge doet dat met jequote:
Spannend leven danquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach ja, living on the edge doet dat met je![]()
En bedankt, ben een stuk geruster op heel dat vuurwerk gedoe nuquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, ik heb nog eens bijna mijn vingers eraf geknald met een strikerEn een winkelruit verbrijzeld
![]()
![]()
Niet mijn muziek, veels te softquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:27 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ff een audio nummertje van me (niet al te beste kwaliteit maar dat komt door de conversie): klik
Te soft wat wil je dán?quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet mijn muziek, veels te softWel mooi in elkaar gezet hoor
![]()
Zonder vuurwerk knal ik ook overal vanaf enzo hoor, dus met mij heb je het hele jaar door lolquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:31 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
En bedankt, ben een stuk geruster op heel dat vuurwerk gedoe numaf mens
Owwwww... maar de rest van het jaar ben ik ook niet zo bang aangelegd, loop niet voor niets vaker met verband / gips als zonderquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zonder vuurwerk knal ik ook overal vanaf enzo hoor, dus met mij heb je het hele jaar door lolIk ben gewoon niet zo bang aangelegd denk ik............doe maar wat
![]()
Mss is dit beterquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet mijn muziek, veels te softWel mooi in elkaar gezet hoor
![]()
Hoihoiquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:39 schreef ThinkTank het volgende:
vuurwerk![]()
3egraads brandwonden, drie operaties, 6 weken hospitaal, huidtransplantatie![]()
That's it, I'm out of herequote:Op zaterdag 16 december 2006 03:39 schreef ThinkTank het volgende:
vuurwerk![]()
3egraads brandwonden, drie operaties, 6 weken hospitaal, huidtransplantatie![]()
Goh Gladys, jij hier?quote:
nee ik ben haar zus maureenquote:
Ik ga toch nog maar niet naar bed, maar bedankt voor je kusje hoorquote:
bongquote:
Godallemachtigquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:52 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik ga toch nog maar niet naar bed, maar bedankt voor je kusje hoor![]()
ja hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |