Nou vooral van de aanstaande feestdagen en een leuke jaarwisselingquote:
Kerst gaat wel lukken, oud en nieuw vind ik niks, jij wel?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou vooral van de aanstaande feestdagen en een leuke jaarwisseling![]()
hier precies andersom, oud & nieuw vind ik nog wel leuk, kerst vind ik geen bal aan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kerst gaat wel lukken, oud en nieuw vind ik niks, jij wel?
Ik heb juist meer met oud&nieuw, maargoed, ieder zijn ding natuurlijkquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kerst gaat wel lukken, oud en nieuw vind ik niks, jij wel?
Moi aussiquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:55 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
hier precies andersom, oud & nieuw vind ik nog wel leuk, kerst vind ik geen bal aan.
Ik niet (nouja alleen siervuurwerk dan)quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Vuurwerkliefhebbers?
Yepquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Vuurwerkliefhebbers?
engerdquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
YepWe hebben alles al in huis
![]()
Jij?
Ik heb een hekel aan vuurwerkquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
YepWe hebben alles al in huis
![]()
Jij?
Precies.quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:02 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
engerd![]()
nah, ben wel blij dat er zulke mensen als jullie zijn, valt er tenminste nog iets te bekijken om 12 uur.
Mijn ouders wonen vlakbij de sterrenwacht in Leiden en gaan het bekijken via een heel hoog dak. Zij kopen ook nooit iets zelf.quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:02 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
engerd![]()
nah, ben wel blij dat er zulke mensen als jullie zijn, valt er tenminste nog iets te bekijken om 12 uur.
Harde ratelbanden nog welquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen vlakbij de sterrenwacht in Leiden en gaan het bekijken via een heel hoog dak. Zij kopen ook nooit iets zelf.
Ik ben zelf een thrillseeker en geniet van harde ratelbandenMaarrrrrr, siervuurwerk vind ik ook prachtig. De geur van vuurwerk...........mmmmmmmmm
![]()
Ik kan me wel bedenken waarom eigenlijk, maar ik ben een uitdager. Beetje roekeloos ook soms.quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vuurwerk![]()
Wel mooi om te zien. Van gróte afstand!
Zit niet te zeiken, Emilequote:
Gohquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan me wel bedenken waarom eigenlijk, maar ik ben een uitdager. Beetje roekeloos ook soms.![]()
Daar moest ik ook aan denken jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken, Emile![]()
Tsjakkaaaaaaa![]()
Geknalquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen vlakbij de sterrenwacht in Leiden en gaan het bekijken via een heel hoog dak. Zij kopen ook nooit iets zelf.
Ik ben zelf een thrillseeker en geniet van harde ratelbandenMaarrrrrr, siervuurwerk vind ik ook prachtig. De geur van vuurwerk...........mmmmmmmmm
![]()
Snap het, hoor maar ik kan mijn verslaving niet onder controle houden. Die geur..........quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:15 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
GeknalZolang je dat maar ver uit m'n buurt doet dan toch, ik kruip echt zo ongeveer onder de bank bij t horen van die pokkedingen
![]()
siervuurwerk vind ik wel mooi om te zien, maar ook daar op een grote afstand. Zijn hier sowieso van ons geloof af, is vuurwerk in huis en nee dat is dus absoluut niet mijn idee![]()
Yep, ik heb nog eens bijna mijn vingers eraf geknald met een strikerquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:16 schreef BONG4002 het volgende:
Vuurwerk is mijn fobie...nouja, de knallers dan (strijkers, rotjes etc.)
Heftigquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, ik heb nog eens bijna mijn vingers eraf geknald met een strikerEn een winkelruit verbrijzeld
![]()
![]()
Ach ja, living on the edge doet dat met jequote:
Spannend leven danquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach ja, living on the edge doet dat met je![]()
En bedankt, ben een stuk geruster op heel dat vuurwerk gedoe nuquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, ik heb nog eens bijna mijn vingers eraf geknald met een strikerEn een winkelruit verbrijzeld
![]()
![]()
Niet mijn muziek, veels te softquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:27 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ff een audio nummertje van me (niet al te beste kwaliteit maar dat komt door de conversie): klik
Te soft wat wil je dán?quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet mijn muziek, veels te softWel mooi in elkaar gezet hoor
![]()
Zonder vuurwerk knal ik ook overal vanaf enzo hoor, dus met mij heb je het hele jaar door lolquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:31 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
En bedankt, ben een stuk geruster op heel dat vuurwerk gedoe numaf mens
Owwwww... maar de rest van het jaar ben ik ook niet zo bang aangelegd, loop niet voor niets vaker met verband / gips als zonderquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zonder vuurwerk knal ik ook overal vanaf enzo hoor, dus met mij heb je het hele jaar door lolIk ben gewoon niet zo bang aangelegd denk ik............doe maar wat
![]()
Mss is dit beterquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet mijn muziek, veels te softWel mooi in elkaar gezet hoor
![]()
Hoihoiquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:39 schreef ThinkTank het volgende:
vuurwerk![]()
3egraads brandwonden, drie operaties, 6 weken hospitaal, huidtransplantatie![]()
That's it, I'm out of herequote:Op zaterdag 16 december 2006 03:39 schreef ThinkTank het volgende:
vuurwerk![]()
3egraads brandwonden, drie operaties, 6 weken hospitaal, huidtransplantatie![]()
Goh Gladys, jij hier?quote:
nee ik ben haar zus maureenquote:
Ik ga toch nog maar niet naar bed, maar bedankt voor je kusje hoorquote:
bongquote:
Godallemachtigquote:Op zaterdag 16 december 2006 03:52 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik ga toch nog maar niet naar bed, maar bedankt voor je kusje hoor![]()
ja hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |