tentamenvervalsing is datquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:16 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Die van de VGT zou er wel voor de VGT op moeten staan, dat is om te "oefenen".
Het SOOS publiceert ook oude tentamens van vorig jaar, om te oefenen voor de toets.
Dus ja, die staan gepubliceerd voor het tentamen.
De antwoorden van de opdrachten en samenvattingen van de blokken staan op een site van een studente, die die antwoorden en samenvattingen weer van andere mensen gekregen heeft. "Even Haasnoot erbij pakken" is zeg maar best wel een veel gehoorde term tijdens werkgroepen. (Ze heet Haasnoot van achteren
).
wtfquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:39 schreef Nuna het volgende:
Hmm, gisteren toch maar meegelopen met een co-assistent ipv verpleegkundige. Er was toch niets meer te doen voor mij, maandverband verwisselen kan ik nu wel
.
Aangezien je volgens mij een vrouw bent, mag ik toch wel hopen dat je dat inmiddels op jouw leeftijd wel kanquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:39 schreef Nuna het volgende:
Hmm, gisteren toch maar meegelopen met een co-assistent ipv verpleegkundige. Er was toch niets meer te doen voor mij, maandverband verwisselen kan ik nu wel
.
De SOOS is onafhankelijk van de uni hequote:Op zaterdag 16 december 2006 15:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
tentamenvervalsing is dat
Bij een vgt gaat het er juist om wat je weet, wat je geleerd hebt in de afgelopen ja(a)r(en), dat moet je helemaal niet voorbereiden... En dan gaat juist bij julie de uni dat stimuleren, wat een zooitje zeg
ah studentenorganisatie. Dan kun je ze idd niks verwijtenquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:16 schreef fee-tje het volgende:
[..]
De SOOS is onafhankelijk van de uni he. SOOS is een studentenorganisatie, die reageert op verzoeken van studenten. Er was bijv al jaren een handel in kopiėren van oude tentamens, en dan kun je als studentenorganisatie beter de meest recente publiceren dan mensen laten oefenen met oude tentamens uit 1998
. Er zijn blijkbaar ook mensen die willen oefenen voor een VGT, dus reageert het SOOS daarop
.
Ik snap uberhaupt niet dat mensen kunnen zakken voor een VGT, tis niet alsof die eisen nou zo onredelijk hoog liggen ofzo.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:03 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Aangezien je volgens mij een vrouw bent, mag ik toch wel hopen dat je dat inmiddels op jouw leeftijd wel kan
doorsturen voor foto'tje ivm eventuele ingezakte wervel ofzo? Nouja, je kan iig die foto altijd maken, zie je vanzelf wel wat eruit komtquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:34 schreef gohan16 het volgende:
Man 63 jr komt met rugpijn.. Pijn is in loop van maanden erger geworden, nu ook aanhoudend in rust. Lasegue negatief. Geen bijzonderheden in vg, slechts hoest door roken.
Wat is het beleid van de HA. Is aanvullend onderzoek geindiceerd? Moet hij deze pt. doorsturen? zo ja, naar wie.
De patient moet hoesten (door roken, hoe weten ze dat?), zou ook iets met longen kunnen zijn. Longonsteking (old mans friend) kan ook rugpijn geven. Verschillende kankers (botmeta's door longkanker?) ook. Ook hiervoor kun je een x-th maken. Ik zou niet weten wat het meest logische in dit geval isquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
doorsturen voor foto'tje ivm eventuele ingezakte wervel ofzo? Nouja, je kan iig die foto altijd maken, zie je vanzelf wel wat eruit komt![]()
Haha, die kom ik wel eens tegen als ik wat Googlequote:Op vrijdag 15 december 2006 18:16 schreef fee-tje het volgende:
[..]
De antwoorden van de opdrachten en samenvattingen van de blokken staan op een site van een studente, die die antwoorden en samenvattingen weer van andere mensen gekregen heeft. "Even Haasnoot erbij pakken" is zeg maar best wel een veel gehoorde term tijdens werkgroepen. (Ze heet Haasnoot van achteren
).
Je hebt het wel goed. Longcarcinoom met botmetastase. Ik weet zelf ook niet in hoeverre je een X-Lumbaal-cervicaal doet. In geval van niet-specifieke rugpijn, verhoogt dit de morbiditeit. Gezien de alarmsymptomen, zou ik wel een X-lum-cerv. doen. Hier zul je waarschijnlijk een proces zien, evt. boterosie. Bij een man zou ik een X-thorax doen. Bij een vrouw ook een mammogram gedaan kunnen worden.quote:Op zondag 17 december 2006 10:27 schreef ralfie het volgende:
[..]
De patient moet hoesten (door roken, hoe weten ze dat?), zou ook iets met longen kunnen zijn. Longonsteking (old mans friend) kan ook rugpijn geven. Verschillende kankers (botmeta's door longkanker?) ook. Ook hiervoor kun je een x-th maken. Ik zou niet weten wat het meest logische in dit geval is
Oh, 08:40, dat klinkt wel als de tijd voor een meeloopspreekuurquote:
Jazeker.quote:Op maandag 18 december 2006 13:42 schreef gohan16 het volgende:
Btw: hebben jullie een reclamebord in Leiden van dit topic. Leiden is echt veel te veel vertegenwoordigd.![]()
Ik zal de situatie schetsen:quote:Op maandag 18 december 2006 13:48 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Oh, 08:40, dat klinkt wel als de tijd voor een meeloopspreekuur![]()
Welke afdeling?![]()
zou het? lijkt me sterk eerlijk gezegd...quote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef intoxicated het volgende:
Ha, dan moet de GGD je letterlijk komen halen, er komt geen SEH-arts aangelopen, al zak je in de entreehal in mekaar...
Zou kunnen hoor, maar dat zijn dan "Amerikaanse" taferelen waar wij hier met ons sociale gedoe zo van walgen...quote:Op maandag 18 december 2006 14:49 schreef intoxicated het volgende:
Aldus onze WG-docent bij het blok Trauma![]()
Dat blok is echt leuk, ga jij geweldig vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |