Daar baal ik ook behoorlijk van. Kon me ook niet weerhouden om te kijken wat er vanmiddag gebeurd was. Zal minder spannend worden om te kijken vanavond, maar wil de meester wel even in actie zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:00 schreef Jnk18 het volgende:
Ronnie
Straks maar eens kijken om 19:45, jmmr dat ze het niet live uitzonden op eurosport.
Idd jmmr dat ik toenstraks al de uitslag keek mja ik wil deze match wel zien, lijkt me wel een leukequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:19 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Daar baal ik ook behoorlijk van. Kon me ook niet weerhouden om te kijken wat er vanmiddag gebeurd was. Zal minder spannend worden om te kijken vanavond, maar wil de meester wel even in actie zien.
Morgen de finale tegen Walden, je zou bijna denken dat dit Ronnie's 3de opeenvolgde ranking titel gaat worden.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:20 schreef Mikkie het volgende:
Alleen op Eurosport hè...op BBC zie ik niks staan.
Klopt, maar ik had het over de sessie die deze ochtend gespeeld is. Als je het live wil volgen moet je dat via een livestream doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:15 schreef Mikkie het volgende:
Waar kijken jullie? Op Eurosport is toch pas vanavond een uitzending?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Klopt alhoewel hij soms iets teveel lult.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:37 schreef Off-ShoRe het volgende:
Die Belgische commentator op Eurosport is top btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Klopt alhoewel hij soms iets teveel lult.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Echt niet! Wat een onnozelaar zeg. Ben blij het volgende tournooi ook door BBC uitgezonden wordt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:37 schreef Off-ShoRe het volgende:
Die Belgische commentator op Eurosport is top btw.
Ach echt slecht is hij niet, maar hij heeft wel een co-commentator nodig. Die Belgische snooker speler, Bjorn Haneveer, vind ik echt een goede commentator, maar volgens mij zit hij er alleen bij het WK.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:03 schreef skyrebel het volgende:
Echt niet! Wat een onnozelaar zeg. Ben blij het volgende tournooi ook door BBC uitgezonden wordt.
Toernooi begint 8 nov en word door Eurosport uitgezondenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:24 schreef Hanneke12345 het volgende:
Wanneer begint dat toernooi dan, en is dat ook op Eurosport/BBC?
Heeft hij iets gewonnen? Ik heb het niet gevolgd.quote:
Nope, laatste tournooi heeft hij niet meegedaan. Deze is trouwens gewonnen door Neil Robertson afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 17 november 2008 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft hij iets gewonnen? Ik heb het niet gevolgd.
Jammer dat hij niet meedeed. Maar Neil Robertsen speelde wel erg goed hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 13:19 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Nope, laatste tournooi heeft hij niet meegedaan. Deze is trouwens gewonnen door Neil Robertson afgelopen zaterdag.
Bedankt.quote:Op maandag 17 november 2008 13:19 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Nope, laatste tournooi heeft hij niet meegedaan. Deze is trouwens gewonnen door Neil Robertson afgelopen zaterdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |