De vragensteller van de laatste vraag. (Was jij dat niet?)quote:Op donderdag 14 december 2006 15:58 schreef sativa het volgende:
Wie en aan wie?
Ik had al een punt gegeven aan Wooz.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vragensteller van de laatste vraag. (Was jij dat niet?)
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Waar is Jayhawk als je hem nodig hebt.
Jullie worden warmer.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:15 schreef RoofingBurner het volgende:
zeg ik lekker 100 meter.
Jeejquote:
112,32quote:Op donderdag 14 december 2006 16:21 schreef Gripper het volgende:
Verdorie ja, net te laat. hij is trouwens 112 m en 30 centimeter hoog
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat is onze Ernst Hirsh Balin.
punt moet ook ff in bold, ik weet niet of erkel al geteld heeft?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:00 schreef sativa het volgende:
[..]
Ik had al een punt gegeven aan Wooz.
Overigens is het verstandig pagina 1 van dit topic te lezen..en dan vooral de eerste post (OP)quote:
Ah..de site zal wel even down zijn. Later nog eens proberenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:28 schreef Gripper het volgende:
Ik zag de niet-editten regel staan ja, sorry. Zal het niet meer doen.![]()
Eisbär is niet te luisteren, IE kan de pagina niet vinden.
Hirsch Ballin is van het CDAquote:Op donderdag 14 december 2006 16:23 schreef WooZ het volgende:
die interrim minister van de vvd, hirsch ballin?
toen ik dat typte dacht ik dat eigenlijk alquote:Op donderdag 14 december 2006 16:29 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hirsch Ballin is van het CDA
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:31 schreef dartfanaat het volgende:
Heino
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Wijlen Robert Long?
Nope. Wel een zangerquote:Op donderdag 14 december 2006 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
Arne Jansen?
Was Arnie treffers dan een bandlid van cuby and the blizzards?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Het moet overigens zijn 'was' Arnie Treffers, want hij is er ook niet meer.
HINT: Jan Rietman
Nee, en Jan Rietman volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Was Arnie treffers dan een bandlid van cuby and the blizzards?
Nee, dat was Herman Brood.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Was Arnie treffers dan een bandlid van cuby and the blizzards?
Alhoewel Jan Rietman wél in een bandje samen met Brood heeft gezeten. Maar Jan Rietman en Arnie Treffers hebben samen in een hele bekende band gezeten.quote:
Juist dartfanaat +1quote:Op donderdag 14 december 2006 17:02 schreef dartfanaat het volgende:
Ach, hoe heten ze nu. Ik weet het wel, maar kom niet op de naam............
Hehe.......Zanger Long tall Ernie & the Shakers
Werk ik zo bijquote:Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Erkel, kan je de punten nog even bijwerken?
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:22 schreef geenaam het volgende:
LL cool J. Gister ook toevallig Mindhunters gezien?
Dat is Daniël Boissevanquote:Op donderdag 14 december 2006 17:30 schreef Nesle het volgende:
Die nu Herman Brood speelt.
Echte naam weet ik niet
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jaques Cousteau?
Een bathyscaaf is een onderzeeër voor extreme diepte, het ding heette trieste, en de marianentrog is de diepste trog ter wereld: een barst in de aardkorst, die in dit geval toevallig in de grote oceaan ligt. Hij is ongeveer 11.000 meter diep, en daarmee het diepste punt op aarde.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:45 schreef geenaam het volgende:
Oké, ik snap ongeveer de eerste 5 woorden van de vraag
Ja, maar van mij moet je niet verwachten dat ik weet wat het isquote:Op donderdag 14 december 2006 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Een bathyscaaf is gewoon een onderzeeermodel gebaseerd op ontwerpen van DaVinci..meer niet
Ik weet het ook alleen maar omdat ik Suske en Wiske heb gelezenquote:Op donderdag 14 december 2006 17:51 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, maar van mij moet je niet verwachten dat ik weet wat het isBen niet zo heel slim..
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen maar omdat ik Suske en Wiske heb gelezen
Nee strips.quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:28 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
krijg ik dan ook een link zodat jullie hem kunnen oploaden?
is maar een paar jaar oud hoor.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij ken ik de groep wel..maar het is echte foute jaren 80 muziek..
Serieus? Dan zijn ze te laat geborenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:39 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
is maar een paar jaar oud hoor.
Ik was al aan het kijkenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand helpen?
Cryptogrammen 2
Idd een mooi nummerquote:Op donderdag 14 december 2006 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
4-hero - Les Fleurs. Gave muziek
Mis je nou een paar woorden?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:06 schreef WooZ het volgende:
ze hingen hun eigen vlag aan de buitenkant zodat iedereen hem kon zien, alleen toen was ie na toen ze weer boven kwamen
Had niets met geluk te maken, dat deden bakkers altijd.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:43 schreef Nesle het volgende:
Dan had je gewoon geluk, had je er 1 extra.
Voor een zelfbenoemd amuzikaal iemand valt me dit heel erg mee!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
3/4
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:10 schreef Schorpioen het volgende:
Voor een zelfbenoemd amuzikaal iemand valt me dit heel erg mee!
Die jaquote:Op donderdag 14 december 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ciska Dresselhuys, de hoofdredactrice van Opzij.
Met zo'n hoofd zou ik ook feministe zijn...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Met zo'n hoofd zou ik ook feministe zijn...
Ik zat de hele tijd te denken aan Russelstein, Resselsteinquote:Op donderdag 14 december 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Yep! Die van Den Haag is de bekendste. De treinen moeten dus weer achteruitrijden.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:41 schreef dartfanaat het volgende:
Een station waar je moet omkeren? Waar je dus niet verder kunt?
quote:Telephone exchanges click while there's nobody there
The martians could land in the carpark and no one would care
Close-circuit cameras in department stores shoot the same video every day
And the stars of these films neither die nor get killed
Just survive constant action replay
quote:Post office clerks put up signs saying position closed
And secretaries turn off typewriters and put on their coats
Janitors padlock the gates
For security guards to patrol
And bachelors phone up their friends for a drink
While the married ones turn on a chat show
Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen. Veel muziek moet je per toeval ontdekken, ik heb dit nummer ook bij toeval ontdekt. Dit is je kans om het nummer alsnog te leren kennen!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:36 schreef dartfanaat het volgende:
Moet ik me schamen als ik zeg het lied niet te kennen, de uitvoerders trouwens ook niet......
Klopt!quote:Op donderdag 14 december 2006 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
omervoor te zorgen dat je aan een wettelijk minimum voldeedt?
Doe eens een linkje naar jhouw fotquote:Op vrijdag 15 december 2006 04:45 schreef Jojoortje het volgende:
[Userverkiezingen] Mister & Miss Fok 2006!!
Je moet wat vaker op Fok! komen!![]()
Wel stemmen he!?
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:36 schreef dartfanaat het volgende:
Moet ik me schamen als ik zeg het lied niet te kennen, de uitvoerders trouwens ook niet......
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:36 schreef dartfanaat het volgende:
Flitspaal +1quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:22 schreef Flitspaal het volgende:
20
quote:Een dodecaëder is een ruimtelijk figuur met 12 vijfhoekige vlakken, 20 hoekpunten en 30 ribben. Het is een van de vijf regelmatige veelvlakken in drie dimensies (ook platonische lichamen genoemd).
quote:And I’m telling this story
In a faraway scene
Sipping down raki
And reading maynard keynes
And I’m thinking about home and all that means
quote:There's a man I meet walks up our street
He's a worker for the council
Has been twenty years
And he takes no lip off nobody
And litter off the gutter
Puts it in a bag
And never seems to mutter
And he packs his lunch in a sunblest bag
The children call him bogie
He never lets on
But I know 'cause he once told me
He let me know a secret about the money in his kitty
He's gonna buy a dinghy
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef Etcetera het volgende:
het is een engelse club, dat weet ik zeker
nottingham fc ofzo?
quote:
Er zijn momenteel in de Premier League twee clubs die niet uit Londen komen en geen verwijzing hebben naar hun stad.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:53 schreef cafca het volgende:
Ik kan best veel engelse clubs aan een stad koppelen (Leeds United, Machesten United, Ipswich Town), maar alle clubs zonder plaats in de naam die ik kan bedenken komen uit Londen...
In 1982 wonnen ze de Europa Cup 1 finale in Rotterdam van Bayern Munchen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:14 schreef cafca het volgende:
Tja, zo goed ben ik niet (meer) thuis in the Premier League. Maar het zal vast een ojaatje worden...
Dank jequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:35 schreef Homdeck het volgende:
aston villa
Bijna goed (een van de drie is fout)quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:06 schreef SaskiaR het volgende:
Adel, burgers en boeren?
adel, geestelijken en boeren inderdaadquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:09 schreef SaskiaR het volgende:
kerkelijke stand ipv burgers dan?
quote:Een isolaat of geïsoleerde taal is een taal waarvan met geen enkele andere taal een 'genetische' verwantschap kan worden aangetoond en die dus bij geen enkele taalfamilie kan worden ingedeeld.
Het bekendste en tevens enige Europese voorbeeld is
quote:Voor ongeveer 1.700.000 mensen isde moedertaal. Zeker is dat
de oudste nog levende taal in Europa is. Naar alle waarschijnlijkheid is de taal 3500 jaar oud, daarmee ouder dan het oud-Grieks.
SaskiaR +1quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:47 schreef SaskiaR het volgende:
baskisch dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |