Ik vind 1 en 4 erg mooiquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:30 schreef Esto het volgende:
Ik vind 't ook maar lastig hoorHeb er een paar uitgezocht die ik wel mooi vind...
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
Volgens mij verstuurt ze ontvangstbevestigingen als ze je foto heeft gekregenquote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Schanulleke het volgende:
An, mag ik uit het feit dat er nog geen foto van mij in het topic is verschenen concluderen dat je mijn inzending nog niet ontvangen hebt? (gisteren gestuurd).
Ik heb hem niet gehad, stuur nog maar een keer idd.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Schanulleke het volgende:
An, mag ik uit het feit dat er nog geen foto van mij in het topic is verschenen concluderen dat je mijn inzending nog niet ontvangen hebt? (gisteren gestuurd).
En wordt er eigenlijk nog een beetje reclame gemaakt voor de beste van 2006 westrijd op de frontpage etc? Dat heeft vorig jaar best wat nieuwe Fot bezoekers opgeleverd meende ik.
dat moet je niet horen, dat moet je coördineren.quote:Op woensdag 20 december 2006 07:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gehad, stuur nog maar een keer idd.
Reclame is niet aan mij, maar aan PR. Ik heb ook nog niets gehoord over een eventuele prijs!
Ow maar ik stuur hem niet inquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Welkom terug ElizabethRPLaatje is kanshebber..
Waarom stuur je hem niet in?quote:
Mooie foto's zegquote:Op donderdag 21 december 2006 00:08 schreef Bramvo het volgende:
Ben ff weg geweest maar vind het wel heel cool om mee te doen, kan alleen absoluut niet kiezen..
Sorry als de link niet mag maar ik weet ff geen andere weg.. Ik denk zelf aan de volgenden :
- De straaljager met FOT-ers
- Voorbij razende trein
- Zwart-wit portret bij Eindhoven Ballooning
- De spin in Goedereede
- En de rest waar ik ook verliefd op ben..
Persoonlijke selectie 2006
Ben benieuwd wat jullie vinden..
Bedantk, Bram.
De foto van de Flying BMX is wel een leuke kanshebber..quote:Op donderdag 21 december 2006 11:47 schreef Matness het volgende:
heeft iemand nog een mening over mijn foto's, of kan ik maar beter stoppen met nadenken over meedoen..?
Ik vind de tweede het mooiste: mooi weergegeven van het paard op de voorgrond.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:47 schreef Matness het volgende:
heeft iemand nog een mening over mijn foto's, of kan ik maar beter stoppen met nadenken over meedoen..?
Het is het dak van het opera gebouw in Sydney. Ik weet nog niet of ik wel ergens tussen twijfel...of dat ik alleen/überhaubt twijfel om deze in te sturen...mocht ik twijfelen zal het allicht tussen foto's uit dit topic zijn: [Showcase] Australiequote:Op donderdag 21 december 2006 13:42 schreef ..zapper het volgende:
@Matness, nummer vier vind ik erg mooi
@ForrestX, ik hou wel van abstract, maar wat is het? En tussen welke twijfel je dan?
voor de duidelijkheid:quote:Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Elefes het volgende:
Dan zou ik voor #7 of #8 gaan, ForrestXDie zijn nog mooier dan die die je hier hebt gepost.
Ik ga met VV mee. Hij is fijnquote:Op donderdag 21 december 2006 14:28 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik zou zonder enige twijfel voor #8 gaan
Ik vind het een hele aparte foto, en zeker geen 13 in een dozijn. Vind ze allebei mooi, zou denk ik zelf toch voor 7 gaan, maar 8 eerder aan de muur hangen... Moeilijkquote:Op donderdag 21 december 2006 14:09 schreef ForrestX het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid:
[[url=http://static.flickr.com/88/247680432_067a313f71.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://static.flickr.com/93/247679674_85218762f3.jpg]afbeelding][/url]
#7: leek mij zo'n 13 in een dozijn lucht...als mensen daar anders over denken onderschat ik blijkbaar mijn eigen foto
#8: was ook een optie ja...
nou..bij deze dus toch drie foto's waar ik dan tussen twijfel![]()
exact mijn dilema...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het een hele aparte foto, en zeker geen 13 in een dozijn. Vind ze allebei mooi, zou denk ik zelf toch voor 7 gaan, maar 8 eerder aan de muur hangen... Moeilijk.
ik vind m juist wel tof zo, met al die wolkenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef pirke het volgende:
Op zich een hele leuke foto, alleen die horizon had iets hoger of iets lager gemogen van mij.
Lekkere kleuren man!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:06 schreef ForrestX het volgende:
nog een nieuwe optie die eigenlijk bij mij na afdrukken pas echt opviel.. op papier is ie echt lekker..veel contrast, mooie blauwe lucht...![]()
[[url=http://farm1.static.flickr.com/129/329221359_8829bfa291.jpg]afbeelding][/url]
Ik kom niet vaak op dit deel van het forum, maar vind fotografie erg geweldig. Van een hoop fotos springt deze eruit voor mij! Simpele kleuren mooi effect van dat karretje. Superfoto tha_erik!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze in te sturen:
[afbeelding]
Nou, nog 1x dan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:01 schreef Bramvo het volgende:
Snakelady --> Zo vaak je wil!
Thnxquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:16 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak op dit deel van het forum, maar vind fotografie erg geweldig. Van een hoop fotos springt deze eruit voor mij! Simpele kleuren mooi effect van dat karretje. Superfoto tha_erik!
afbeelding
Snap het ook wel hoor, je maakt mooie foto's, mag je met recht trots op zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:40 schreef Bramvo het volgende:
Hehe.. vind het gewoon leuk om mijn fotos onder de aandacht te brengen. Zal er beter op letten.(Let op, niet commercieel! Heb wel wat google addsense maar da's experimenteel..)
Hele fijne fotoquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:50 schreef martijn877 het volgende:
Ik heb mijn schapenfoto ingestuurd
[afbeelding]
ik denk dat je hebt gestemd op de bodyscapes wedstrijd?quote:Op zondag 24 december 2006 01:56 schreef pirke het volgende:
Zo, net gestemd, maar wat was het moeilijk om er 5 uit te kiezen! Ik wil zoveel mensen punten geven voor de mooie en goede prestatie die ze geleverd hebben, maar ik mag maar 5 namen noemen....
Tja, ik heb ook nog wel wat te leren denk ik, vanaf volgende wedstrijd doe ik ook voortaan mee!
ehm, ja, ehm, verkeerd topic?quote:Op zondag 24 december 2006 06:43 schreef Matness het volgende:
[..]
ik denk dat je hebt gestemd op de bodyscapes wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |