abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44433743
Nou, degelijke zege gisteren. Al voorkeur voor een opponent in de volgende ronde? Alles behalve Werder Bremen, lijkt me.

Trouwens, waarom haalde hij het eigenlijk niet: Het VBL-columnhoekje deel 10 ?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44433767
Eigenlijk ben ik alleen blij met Athene.
Houd van een lijntje.
pi_44434701
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Eigenlijk ben ik alleen blij met Athene.
Net even gekeken en Lissabon is ook aardig te bereizen en redelijk goedkoop. Maar geef mij inderdaad ook maar Athene.
pi_44434713
Ik denk dat Athene wordt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 14 december 2006 @ 19:40:07 #55
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44434861
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:10 schreef DeTolk het volgende:
Werder Bremen.
daar hebben we ook nog wat goed te maken volgens mij
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44434945
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:36 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk dat Athene wordt
Ik hoop het echt. 3 of 4 dagen Athene lijkt me geweldig.
  donderdag 14 december 2006 @ 19:45:33 #57
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_44435052
Zolang we geen Werder Bremen of Benfica treffen, acht ik de volgende ronde zeker haalbaar.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_44437159
Ik vind het positiespel erg dramatisch.
Ze hebben allemaal prima techniek maar heel vaak kunnen de verdedigers hun bal niet kwijt.
De zo bekende driehoekjes ontbreken vaak tussen het middenveld en de verdediging.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_44439310
Zo, dat was een gezellig aovndje Belgie. Zonde van de combi, en ook jammer dat de verhalen over dat restaurant weer zo worden opgeblazen. Het stelde weinig tot niets voor. Kerel voor me wou pissen bij het restaurant, maar die werd door een agent aangesproken dat ze niet naar binnen mochten, dus hij vraagt beleefd waar hij het dan moet doen. Hij werd naar de bosjes verwezen, maar een maat van me was wel al doorgelopen omdat ie de agent niet had gehoord. Wordt ie opeens op de grond gegooid door de politie, zonder aanleiding. Dit gebeurde bij meer mensen, en toen vonden sommige het blijkbaar nogdig om wat kapot te maken, beetje jammer, maar het waren hooguit 3 ruiten en een spiegel. Niet goed te praten, maar het wordt wel overdreven. De wedstrijd zelf niet echt boeiend, lekkere goal van Heitinga, zaadsfeertje bij het thuispubliek, lekker gezang in het uitvak. Prima avondje, nu hopen op Athene, dat lijkt me een mooie voetbalstad.
|X| Honor
|X| Loyalty
|X| Reputation
pi_44439377
Gisteren matige wedstrijd en een prima 0-3; Een typische psv-overwinning zou ik zeggen !
  donderdag 14 december 2006 @ 21:51:15 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44439551
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Gisteren matige wedstrijd en een prima 0-3; Een typische psv-overwinning zou ik zeggen !
Nee dat had je kunnen zeggen als het 0-1 geworden was na één counter.

Neemt niet weg dat het voetbal beter moet!
Gourmetten of steengrillen?
pi_44439655
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee dat had je kunnen zeggen als het 0-1 geworden was na één counter.

Neemt niet weg dat het voetbal beter moet!
Meer een zorg voor in de competitie. In Europa gewoon degelijk voetballen en je niet meer stom laten verrassen.
  donderdag 14 december 2006 @ 21:57:20 #63
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44439729
Ben het met je eens hoor.
In Europa komen vanaf nu toch alleen maar pittige tegenstanders, gewoon op resultaat. Kampioenschap in de competitie is zo goed als verloren, dus willen we Ajaxvoetbal zien.
Gourmetten of steengrillen?
pi_44440509
Iemand nog een linkje naar Heitinga's goal? Kan hem nergens vinden .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44440573
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:19 schreef RayMania het volgende:
Iemand nog een linkje naar Heitinga's goal? Kan hem nergens vinden .
http://download.ajaxgoal.com/index.php?act=view&id=60

Prego
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44440672
Dank je!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44442148
Ik heb net even op een Zulte Waregem forum gekeken, wel leuk.

Ze zijn daar diep onder de indruk van Stam en Babel. Ook zijn ze verontwaardigd en beledigd dat de Ajax-supporters niet meededen met de wave.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44442291
Geef eens een link.
Houd van een lijntje.
pi_44442380
quote:
Op donderdag 14 december 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Geef eens een link.
http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=212.0
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44442413
Heb je ook een username en pw?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44442465
quote:
Op donderdag 14 december 2006 23:08 schreef Black-Death het volgende:
Heb je ook een username en pw?
registreren is zo gedaan.
  donderdag 14 december 2006 @ 23:10:26 #72
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44442474
pi_44442529
Ik ben lui
pi_44442929
Ik heb even wat leuke quotes opgezocht voor de liefhebbers:
quote:
Kvon Vermaelen toch wel een tikkeltje TE arrogant. Maja hij ziet elke dag het voorbeeld van andere hollanders....
quote:
- Wat iedereen een beetje vreesde was een feit: een snelle goal van Ajax haalde het tempo gedeeltelijk uit de match... Teveel respect voor de tegenstander ook denk ik. Heel jammer. Het duurde een kwartier vooraleer we doorhadden dat die van Ajax ook maar 2 benen hebben...
- de sfeer was bij momenten goed en is nooit echt stilgevallen, al was het niet te vergelijken met de match tegen Praag natuurlijk. Toch respect en dank aan iedereen die aan de vlagjes/spandoeken geholpen heeft.Onbegrijpelijk dat die van Ajax niet meedoen met de wave.
quote:
en die supporters...omg ze staan 0-1 voor, wij zetten de wave in en ze doen nie eens mee gvd. als je achter staat kan ik het begrijpen da je nie mee doet, maarja hollanders é.
quote:
Nog ff over Babel van Ajax, wat beer van een kerel toch en nog maar 19 dacht ik, geen wonder dat Minne er bijna niks kon tegen doen.
quote:
Thomas Vermaelen heeft zich echt gedragen volgens het Nederlandse cliché (arrogant en vol capsones) en niet zoals het Vlaams cliché (no nonsens en hardwerkend). Daardoor was het ook niet zo moeilijk om hem gans de match uit te fluiten. Voor mijn part laat die zich naturaliseren want typekes zoals hem hebben we niet nodig in de nationale ploeg. Door voetballers zoals hem stellen de Duivels geen jota meer voor.
quote:
Niks aan te doen, kop omhoog, deze ploeg was geen spek voor onze bek.
Toch wel genoten van een Jaap Stam hoor, man man wat een blok GRANIET.
quote:
Je hebt gelijk dat het een saaie wedstrijd was. SVZW was waarschijnlijk niet in staat om meer te brengen dan gisteren. Ten Cate heeft goed zijn werk gedaan en de angel uit het spel van Zulte Waregem kunnen halen (de snelle omschakeling tussen verdediging en aanval). Mede door een outstanding Jaap Stam.
quote:
babel (wat een speler trouwens!)
quote:
Saaie match misschien, maar toch, klassespelers als Stam,Babbel,Perez,en andere zien wij niet zo vaak bezig,jammer genoeg.
pi_44443027
Wat een haat tegen Vermaelen
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')