Ik heb even wat leuke quotes opgezocht voor de liefhebbers:
quote:
Kvon Vermaelen toch wel een tikkeltje TE arrogant. Maja hij ziet elke dag het voorbeeld van andere hollanders....
quote:
- Wat iedereen een beetje vreesde was een feit: een snelle goal van Ajax haalde het tempo gedeeltelijk uit de match... Teveel respect voor de tegenstander ook denk ik. Heel jammer. Het duurde een kwartier vooraleer we doorhadden dat die van Ajax ook maar 2 benen hebben...
- de sfeer was bij momenten goed en is nooit echt stilgevallen, al was het niet te vergelijken met de match tegen Praag natuurlijk. Toch respect en dank aan iedereen die aan de vlagjes/spandoeken geholpen heeft.Onbegrijpelijk dat die van Ajax niet meedoen met de wave.
quote:
en die supporters...omg ze staan 0-1 voor, wij zetten de wave in en ze doen nie eens mee gvd. als je achter staat kan ik het begrijpen da je nie mee doet, maarja hollanders é.
quote:
Nog ff over Babel van Ajax, wat beer van een kerel toch en nog maar 19 dacht ik, geen wonder dat Minne er bijna niks kon tegen doen.
quote:
Thomas Vermaelen heeft zich echt gedragen volgens het Nederlandse cliché (arrogant en vol capsones) en niet zoals het Vlaams cliché (no nonsens en hardwerkend). Daardoor was het ook niet zo moeilijk om hem gans de match uit te fluiten. Voor mijn part laat die zich naturaliseren want typekes zoals hem hebben we niet nodig in de nationale ploeg. Door voetballers zoals hem stellen de Duivels geen jota meer voor.
quote:
Niks aan te doen, kop omhoog, deze ploeg was geen spek voor onze bek.
Toch wel genoten van een Jaap Stam hoor, man man wat een blok GRANIET.
quote:
Je hebt gelijk dat het een saaie wedstrijd was. SVZW was waarschijnlijk niet in staat om meer te brengen dan gisteren. Ten Cate heeft goed zijn werk gedaan en de angel uit het spel van Zulte Waregem kunnen halen (de snelle omschakeling tussen verdediging en aanval). Mede door een outstanding Jaap Stam.
quote:
babel (wat een speler trouwens!)
quote:
Saaie match misschien, maar toch, klassespelers als Stam,Babbel,Perez,en andere zien wij niet zo vaak bezig,jammer genoeg.