Nee, dat niet alleen. Ook het gedraai, dat gelul over Job Cohen, zijn niets-zeggen. Hij is de clown van de Tweede Kamer op het moment.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dt Rutte niet sterk is is wel duidelijk maar dat maakt hem nog geen clown,
Hij kijkt nogal sloom, ja, en Wouter Bos heeft een lekker kontje.quote:Pechtold heeft die uitstraling,
Dat heb ik niet gehoord en daar kan ik niets over zeggen.quote:begrijpt niks van poltiek. Gisteren in de auto doodgelachen om die man bij stand.cafe, hij kreeg toch een lesje staatsrecht om zijn oren van Peper, Vonhoff en een 'staatsrechtkundige' en zijn verweer was dat hij voldoende telefoonnummers van andere staatsrechtkundigen (die zijn er nogal veel bij D66 volgens Pechtold), dus hij snapte het volgens hemzelf best wel.
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Met uitspraken zoals we hebben ruim 3 zetels kan je hem toch gewoon niet serieus nemen.
dit is nog echt politiek "oude stijl"quote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef Ludacriss het volgende:
Damn wat een saai verhaal van Ballin.... zit nu al niet meer te luisteren.
van de camp zit idd lekker te lezenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:39 schreef Ludacriss het volgende:
Zit die gast van de CDA gewoon een magazine door te lezen?
misshcien is hij Contouren aan het lezenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:39 schreef Ludacriss het volgende:
Zit die gast van de CDA gewoon een magazine door te lezen?
Momenteel is dat een kwaliteit. Op deze manier zal hij niet snel de volgende minister zijn die de halve kamer over zich heen krijgt.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef Ludacriss het volgende:
Damn wat een saai verhaal van Ballin.... zit nu al niet meer te luisteren.
Nou, boeiend is 't iig niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:36 schreef axis303 het volgende:
Kom op Ernst, dit is toch niet de 1e keer dat je spreekt..
Precies! Ik kan het wel waarderen!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:39 schreef gbm het volgende:
[..]
dit is nog echt politiek "oude stijl"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |