Volgens mij is de clown van D66 daar aan het woord.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:22 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zou ik ook doen... Balkenende is gewoon slaapverwekkend.
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens mij is de clown van D66 daar aan het woord.
Ja maar hij is in debat met Balkenende.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens mij is de clown van D66 daar aan het woord.
als je kabelradio hebt in ieder geval welquote:Op donderdag 14 december 2006 14:25 schreef T1andonly het volgende:
Is het debat ergens te beluisteren?
dat shot jaquote:
Radio 1?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je kabelradio hebt in ieder geval wel
wat gebeurde er dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:23 schreef rubbereend het volgende:
Wilders schrikt ervan dat Halsema hem steunt
nee er is een speciaal kanaal waarop de 2e kamer wordt uitgezonden. Radio1 zal trouwens ook wel het een en ander uitzenden denk ikquote:
Dt Rutte niet sterk is is wel duidelijk maar dat maakt hem nog geen clown, Pechtold heeft die uitstraling, begrijpt niks van poltiek. Gisteren in de auto doodgelachen om die man bij stand.cafe, hij kreeg toch een lesje staatsrecht om zijn oren van Peper, Vonhoff en een 'staatsrechtkundige' en zijn verweer was dat hij voldoende telefoonnummers van andere staatsrechtkundigen (die zijn er nogal veel bij D66 volgens Pechtold), dus hij snapte het volgens hemzelf best wel. Met uitspraken zoals we hebben ruim 3 zetels kan je hem toch gewoon niet serieus nemen.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:25 schreef Monidique het volgende:
Er is in ieder geval één clown in deze: Mark Rutte, fractievoorzitter van de VVD.
is ook erg zwak.. maar goed, da's mijn meningquote:Op donderdag 14 december 2006 14:31 schreef venomsnake het volgende:
De VVD had er denk ik beter aan gedaan om haar Ministers uit het kabinet terug te trekken, ze draaien zich nu een slag in het rond om nog enigzins een begrijpelijk verhaal te vertellen..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |