abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44494256
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
Er speelt nog iets anders mee: de onomkeerbaarheid van mensen die nu uitgezet worden, terwijl je weet dat er een regeling zit aan te komen. Dat is heel anders dan bij de HRA of de zorgherziening die een grotere mate van gelijkheid kent en niet al bezig is en schade veroorzaakt.
Dat geef ik ook als argument in mijn reactie; het is 'belangrijk voor de personen die op de nominatie staan om op korte termijn te worden uitgezet'.
pi_44494550
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:39 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dat geef ik ook als argument in mijn reactie; het is 'belangrijk voor de personen die op de nominatie staan om op korte termijn te worden uitgezet'.
Weet ik, maar ik denk, ik verduidelijk dat nog even een beetje omdat er blijkbaar zoveel misverstanden rond deze hele kwestie zijn
pi_44501109
Beetje raar dat degenen die vinden dat het parlement z'n bek had moeten houden en het kabinet de poot stijf, en vice-versa, geheel samenvallen met wie tegen / voor generaal pardon is.

Ik heb over een eventueel generaal pardon helemaal niet zo'n uitgeproken mening, maar een kabinet dat meent dermate zware moties te moeten negeren, daar hou ik helemaal niet van.

Dan kan opschorting van uitzetting wel niet mijn nr1 probleem zijn wat moest worden aangepakt - het probleem van een kabinet dat denkt het parlement te kunnen schofferen is dat wél.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 18 december 2006 @ 19:58:45 #104
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_44548720
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:31 schreef Lestat het volgende:

[..]

Ik kan het mis hebben Melle, maar gaat het in de kwestie van het GP niet om de asielzoekers van VOOR de wet-Cohen? En terzijde, ik kan me herinneren dat veel PvdA'ers van de linkervleugel ook niet gelukkig waren met de wet van Cohen.
Hee Lestat, ik zou het op prijs stellen als je me bij mijn alias noemt hier op fok. Alvast bedankt. Overigens heb je gelijk: het gaat bij GP om de asielzoekers van voor de wet Cohen.

Dijsselbloem van de PvdA nam echter in de wereld draait door alweer een voorschotje op meer...
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_44563314
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:39 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Kijk, Kozzmic snapt het tenminste. De reden dat dit nú behandeld moest worden, is omdat er al 4 jaar gewacht wordt om Verdonk d'r uitzetpraktijken te stoppen. Voor de mensen die er zo uitgezet worden is het van de hoogste urgentie. Ik denk dat er zelfs erg weinig andere issues zijn die zo'n urgentie hebben voor de mensen die het betreft. Maar het feit dat de anti GP-fokkers niet op de laatste reacties hebben gereageerd, zegt genoeg over hun eigen argumentatie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')