Dat geef ik ook als argument in mijn reactie; het is 'belangrijk voor de personen die op de nominatie staan om op korte termijn te worden uitgezet'.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
Er speelt nog iets anders mee: de onomkeerbaarheid van mensen die nu uitgezet worden, terwijl je weet dat er een regeling zit aan te komen. Dat is heel anders dan bij de HRA of de zorgherziening die een grotere mate van gelijkheid kent en niet al bezig is en schade veroorzaakt.
Weet ik, maar ik denk, ik verduidelijk dat nog even een beetje omdat er blijkbaar zoveel misverstanden rond deze hele kwestie zijnquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:39 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat geef ik ook als argument in mijn reactie; het is 'belangrijk voor de personen die op de nominatie staan om op korte termijn te worden uitgezet'.
Hee Lestat, ik zou het op prijs stellen als je me bij mijn alias noemt hier op fok. Alvast bedankt. Overigens heb je gelijk: het gaat bij GP om de asielzoekers van voor de wet Cohen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:31 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben Melle, maar gaat het in de kwestie van het GP niet om de asielzoekers van VOOR de wet-Cohen? En terzijde, ik kan me herinneren dat veel PvdA'ers van de linkervleugel ook niet gelukkig waren met de wet van Cohen.
Kijk, Kozzmic snapt het tenminste. De reden dat dit nú behandeld moest worden, is omdat er al 4 jaar gewacht wordt om Verdonk d'r uitzetpraktijken te stoppen. Voor de mensen die er zo uitgezet worden is het van de hoogste urgentie. Ik denk dat er zelfs erg weinig andere issues zijn die zo'n urgentie hebben voor de mensen die het betreft. Maar het feit dat de anti GP-fokkers niet op de laatste reacties hebben gereageerd, zegt genoeg over hun eigen argumentatie...quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:39 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat geef ik ook als argument in mijn reactie; het is 'belangrijk voor de personen die op de nominatie staan om op korte termijn te worden uitgezet'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |