En toch vind ik hem cutequote:Op donderdag 14 december 2006 11:18 schreef X. het volgende:
Maar de echte nominatie was er gisteren van Marianne Thieme. "Maar ook van een Kamer die met hagelslag schiet op de minister". In plaats van 'met een schot hagel'.
Niet erg, maar de eerste nominatie voor de Gonny-award
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:22 schreef X. het volgende:
Ow ja, geheel in de traditie een tendentieus plaatje:
[afbeelding]
Ik weet van niks. Het lijkt mij vooral een aardige dame, ze heeft een bovengemiddeld uiterlijk, maar opgewonden kan ik er niet van raken...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:34 schreef X. het volgende:
30'ers schijnen echt veel te fappen op haar ja
Ik fap niet op M.T., ik vind haar verspreking cutequote:Op donderdag 14 december 2006 11:34 schreef X. het volgende:
[..]
30'ers schijnen echt veel te fappen op haar ja
Ik zou er ook niet voor uitkomenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik fap niet op M.T., ik vind haar verspreking cute
V.
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:38 schreef X. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=y2bHb6hHHBE
Haha, toen ik dat hoorde dacht ik: 'goh, wist niet dat hagelslag ook een andere betekenis heeft.'quote:Op donderdag 14 december 2006 11:18 schreef X. het volgende:
Maar de echte nominatie was er gisteren van Marianne Thieme. "Maar ook van een Kamer die met hagelslag schiet op de minister". In plaats van 'met een schot hagel'.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 december 2006 13:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, toen ik dat hoorde dacht ik: 'goh, wist niet dat hagelslag ook een andere betekenis heeft.'
Ach, het is nog een beetje wennen denk ik. Net ook weer in het debat een zenuwachtig praatje, kop omlaag, volledig afgelezen van een frommelig blaadje. Nou niet bepaald een gepassioneerde volksvertegenwoordiger iig. Komt nog wel, hopelijk.
Ach, geen van beiden hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 13:13 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nou een hekel aan 'r of ben je verliefd op r?![]()
Zat gisteren in De Wereld Draait Door.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:14 schreef Genverbrander het volgende:
Heeft iemand ook een filmpje van die Hagelslag-uitglijer?
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:22 schreef X. het volgende:
Ow ja, geheel in de traditie een tendentieus plaatje:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |