quote:Op maandag 25 december 2006 10:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mjah das best triest![]()
voor degene die denken waarom post die debiel op 1e kerstdag, heeft hij geen leven ofzoTot hoelaat moet jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga overigens pas rond een uur of 15 weer richting ouders, een beetje leven heb ik dus wel![]()
mwoah.. dat viel reeeeuze mee..quote:Op woensdag 27 december 2006 11:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo leuke kerst gehad iedereen?
Was het gezellig bij de familie avotar?
Dat is heul wat minderquote:Op woensdag 27 december 2006 18:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nou mijn kerst werd een beetje verkloot door een blaasontsteking, kon natuurlijk vandaag pas naar de huisarts voor antibiotica![]()
Damn...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Klopt, en ik ben er supergevoelig voorLoop echt om de 3 minuten naar de wc en kan pas voor het slapen met m'n eerste pil beginnen
Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 december 2006 18:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nou sinds vanmiddag is het zowat over en net eindelijk weer even kunnen sexen
Je weet 't niet, ik ben bijvoorbeeld al een flinke tijd verkouden.. Denk je eindelijk van: 'yes, 't is voorbij', krijg je weer een snotterneus. Da's ook niet fijnquote:Op donderdag 28 december 2006 19:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja pff wel een opluchting.. had er pasgeleden ook al een, hoop dat dit voorlopig de laatste was
Heb er wel van gehoord, maar geloof zelf niet dat 't bij me helpt; wat er zo ook komt, dient er ook zelf weer weg te gaanquote:Op donderdag 28 december 2006 19:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oh das ook irritant ja, moet je echinavorce (of hoe schrijf je dat) nemen, werkt bij mij altijd goed waarschijnlijk omdat ik erin geloof![]()
En dan nog serieus proberen te neuken, beffen etcquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ah joh prop je toch gewoon 2 tampons in je neus
Sex en antibiotica en de pil. Een reuzecombinatiequote:Op donderdag 28 december 2006 18:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nou sinds vanmiddag is het zowat over en net eindelijk weer even kunnen sexen
je hebt een puntquote:Op zondag 31 december 2006 11:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Sex en antibiotica en de pil. Een reuzecombinatie
Wanneer eens niet zal een betere vraag voor je zijn . . .quote:Op zondag 31 december 2006 16:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik waarschijnlijk, voor de 3e keer![]()
Mmmmmm!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ah joh prop je toch gewoon 2 tampons in je neus
je avatar wat een droppiequote:Op maandag 1 januari 2007 14:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Haha leuk he onverwacht bezoek![]()
Van dat voornemen om het nieuwe jaar weer in te neuken is ook niet veel gekomen, we waren allebei nogal gaar om 12 uurDan maar om 12 uur Engelse tijd, ook leuk
Nieuwjaarsdagneuk zit er ook al op
Lief hequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je avatar wat een droppie... nieuwe bewoner/bewoonster ???
Ik zie het!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
Schoot me ook even een toepasselijke ondertitel te binnen
Awww sjips!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik zie even het verband nietMaar geen zwarte doos achter mijn rits hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |