Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja helemaal nuchter was het ook niet, we waren al even bezig met de 'normale' ochtendsex
Altijd lekker om zo de dag te beginnen, heb je allebei de rest van de dag zin
blijkbaar neit.. ..quote:Op woensdag 20 december 2006 18:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
Maar jullie sexen toch ook wel es overdag, als het gewoon licht is
Jawel!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
Maar jullie sexen toch ook wel es overdag, als het gewoon licht is
quote:
Dat spontane kan ik mij helemaal in vinden.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik vind smiddags altijd wel iets hebben omdat het dan vaak spontaan gebeurt, even tussen de boodschappen en de afwas ofzoOf gewoon de hele middag (zondag
) Kan jammergenoeg alleen in het weekend (vriend werkt fulltime) maar gelukkig is het volgende week vakantie..
Idem!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:45 schreef Qwea het volgende:Tis stil hier.
Ik heb zin in stevige sex
Moet tot morgen wachten
Ik ben er na drie weken mee gekapt, omdat het geen flikker opbracht. Nu werk ik gelukkig full time.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hoest met de sms business? Ik sta nog op dezelfde plek op de wachtlijst als 3 maanden geleden![]()
Alsof ie hier meeleest, ik werd vanmiddag op msn aangesproken.. maar denk niet dat het nog wat wordt, ook niet zo erg dus zo te lezenquote:Op donderdag 21 december 2006 21:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben er na drie weken mee gekapt, omdat het geen flikker opbracht. Nu werk ik gelukkig full time.
Een van de weinige nadelen noem je al.
idd,nog 24 uurquote:Op donderdag 21 december 2006 16:14 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Idem!
Nog te doen dus.
So far...![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Allemaal duimen voor Avotar he
ja .. vanaf de eerste dag dat de menstruatie had moeten zijn... en dat was gisteren.... maar we doen er idd voor de 100% zekerheid zondag nog de tweede test..quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Eh ja maar zo'n test is pas betrouwbaar als je al overtijd bent he...
edit: lees net dat het vanaf de 1e dag van menstruatie kan, maar dat het betrouwbaarder is na 1 of 2 dagen.. maar daar was die 2e voor zeker
Belachelijk dat wijf, ze moest es weten
oh ja.. die voorbeelden ken ik ook..quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zeker.. m'n vriend is ook tegen de 30 en die moet er ook niet aan denken, die kent mensen van zijn leeftijd of jonger die al met 2 koters rondlopenHet hangt sowieso niet echt van leeftijd af denk ik, al moet je als vrouw er natuurlijk wel een beetje rekening mee houden, maar ben zelf pas 24 dus ik heb nog wel effe, gelukkig
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:42 schreef avotar het volgende:
[..]
oh ja.. die voorbeelden ken ik ook..
de mijne is ook nog maar 23.. hoewel ze stiekum ook wel een beetje teleurgesteld was... vrouwen..
Gefeliciteerd mijn jong!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:42 schreef avotar het volgende:
oh ja.. die voorbeelden ken ik ook..
de mijne is ook nog maar 23.. hoewel ze stiekum ook wel een beetje teleurgesteld was... vrouwen..
Ikke nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gaan er hier nog mensen klaarkomen om 16 u trouwens?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gaan er hier nog mensen klaarkomen om 16 u trouwens?
Knap!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:45 schreef Jodocus1 het volgende:
Sex met het licht uit is zo jaren 50.......
Come on babe!quote:
mjah das best triestquote:Op zondag 24 december 2006 13:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vannacht voor het eerst sinds we hier wonen (nu een jaar) de bovenburen horen sexenNouja... 3 minuten ritmisch gekraak, vervolgens getrippel naar de wc en daarna lagen ze weer te ouwehoeren.. dus wij maar even laten horen hoe het wel moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |