abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 december 2006 @ 09:30:31 #1
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44417329
Game on..

laatste 3 posts...:
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:51 schreef avotar het volgende:

[..]

Dat is een gevalletje dat ik een dag erna hoor van.... ik moet je nog iets vertellen.. schaam schaam traan traan..
zucht....
en ja.. komende anderhalve maand komen de rubbers weer tevoorschijn... kutdingen..

En nee... ik ben 29.. maar ik heb nog ff geen zin in een kleine... woon net samen... ik wil eerst een keer fatsoenlijk op vakantie..
[..]

ja hallo... als ik het van te voren geweten had, had het ook anders geweest.. dusseh... ff chill hoor...
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:22 schreef Darkwolf het volgende:
De sex was gisteren trouwens om te janken.
En dat terwijl het een week geleden is sinds de laatste keer door haar maandelijkse toestand.
Wel langer.
Ik had haar flink verwent en haar 3x laten komen.
Toen mocht ik eindelijk en kwam ik binnen 2 tellen klaar.
Nou wat een feest.
Dacht ik wel een tweede keer te kunnen, ging dat dus mooi niet door.
Al te lang hield ze het ook niet op z'n doggy.
Nou ja... laat dan maar weer (ijn paardelijke fantasieen prikkelde ook al niet genoeg om richting een climax te komen.)
Gelijk een kut ochtend met de trein erachter aan en mijn dag is weer helemaal getekend betreft mijn humeur.

"Morgen gaan we het over doen hoor lieverd!"
Zucht...
Whatever...
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:26 schreef avotar het volgende:
och... jij kan toch ook wel een keer je dag niet hebben...
overkomt iedereen wel eens hoor..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_44418325
@ Darkwolff

das dan idd een kut dag!
die heeft iedereen wel eens toch?
ik helaas ook wel eens
maar goed volgende keer btr!
  donderdag 14 december 2006 @ 11:03:48 #3
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44419161
Ja inderdaad!
Shit happens en kom er ook wel weer overheen natuurlijk.
(Vanavond letterlijk er overheen maar dan met mijn vriendin! )

Maar moest het toch even kwijt!
pi_44419267
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:03 schreef Darkwolf het volgende:
Ja inderdaad!
Shit happens en kom er ook wel weer overheen natuurlijk.
(Vanavond letterlijk er overheen maar dan met mijn vriendin! )

Maar moest het toch even kwijt!
Jeetje wat een ramp zeg... ik leef echt met je mee hoor... al je problemen enzo... ik snap dat je daarmee zou zitten...

Maar eh, zijn genoeg mensen die helemaal geen sex hebben dus zeur niet zo !
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  donderdag 14 december 2006 @ 11:16:16 #5
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44419453
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:08 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Jeetje wat een ramp zeg... ik leef echt met je mee hoor... al je problemen enzo... ik snap dat je daarmee zou zitten...

het is meer een luxe probleem bedoel je?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_44419903
hahaha idd, niet zeiken kerel
  donderdag 14 december 2006 @ 11:39:58 #7
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44420114
Maar Erodome en Magica... even om op de vorige terug te komen.. ik hoorde het pas na de 2e keer.. en ja.. die was op dag 8... had ik het geweten, dan had ik het niet gedaan... nou ja.. wel gedaan.. maar niet zonder iets..
pi_44420643
Ik zei ook 'hoe krijgt zij het voor elkaar' Als ze jou niks heeft verteld valt jou niks te verwijten, al zou je eigenlijk allebei de verantwoordelijkheid moeten nemen, ookal is zij degene die de pil gebruikt (haar iedere avond even vragen of ze haar pil heeft genomen). Nog steeds vind ik het echt heel raar dat ze niet meteen na die 1e pil actie heeft ondernomen, of het iig aan jou te vertellen.. of kwam ze er pas na 3 dagen achter ofzo?

En je weet dat menstruatie op zich kan laten wachten als je in de zenuwen zit he.. die misselijkheid hoeft op zich ook nog niks te betekenen, dat kan ook van de zenuwen zijn en ze beeldt zich nu van alles in waarsch, ik dacht dat echte zwangerschapsmisselijkheid pas in een later 'stadium' komt (maar daar weet ik verder niks van )
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:06 schreef Darkwolf het volgende:
Hoe vaak?
Het is de laatste maanden alleen maar.
Kan het zijn omdat haar lichaam nu sex heeft dat er van alles kan veranderen ofzo?
Daar ik haar eerste vriendje ben enzo.
Want voor mij was ze dus altijd keurig optijd en echt zelden tot niet "te laat".
Nu dus continu.
Ze gaat binnenkort weer de dokter bellen.
Want zowiezo als ze ongesteld word gaat het gepaard met bijna ondraagzame buikkrampen.
Het is alsof iemand met een paar messen in haar doos zitten te prikken.
Zo ongeveer schijnt het te voelen, zegt ze...
Nou hoe vaak precies weet ik niet, dan zou ik een onderzoek moeten houden Maar bij mij was het elke maand zo. Laatste pil op vrijdag, dinsdag ongesteld (expres zo gepland voor het weekend ), dat was echt op de dag nauwkeurig. Zolang ze daadwerkelijk ongesteld wordt is er niks aan de hand toch? Die 'messteken' herken ik Misschien kan ze een andere pil proberen?
pi_44421016
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:16 schreef avotar het volgende:

[..]

het is meer een luxe probleem bedoel je?
Precies !
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  donderdag 14 december 2006 @ 12:57:01 #10
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44422399
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik zei ook 'hoe krijgt zij het voor elkaar' Als ze jou niks heeft verteld valt jou niks te verwijten, al zou je eigenlijk allebei de verantwoordelijkheid moeten nemen, ookal is zij degene die de pil gebruikt (haar iedere avond even vragen of ze haar pil heeft genomen). Nog steeds vind ik het echt heel raar dat ze niet meteen na die 1e pil actie heeft ondernomen, of het iig aan jou te vertellen.. of kwam ze er pas na 3 dagen achter ofzo?

En je weet dat menstruatie op zich kan laten wachten als je in de zenuwen zit he.. die misselijkheid hoeft op zich ook nog niks te betekenen, dat kan ook van de zenuwen zijn en ze beeldt zich nu van alles in waarsch, ik dacht dat echte zwangerschapsmisselijkheid pas in een later 'stadium' komt (maar daar weet ik verder niks van )
[..]
nee dat dat op zich laat wachten weet ik wel... het is niet het eerste paniekje dat we gehad hebben... maar dat had nooit deze oorzaak zullen we maar zeggen.

Ik weet het ook niet.. ze vergeet er vaker wel eens eentje.. maar ze had gewoon niet beseft dat ze alweer begonnen was zeg maar.. buiten dat ze heel veel aan haar hoofd heeft... maar goed.. het is inderdaad wel zo dat ik nu elke avond vraag... "schatje, heb jij je pil al ingenomen." .. geen risico verder..

en inderdaad.. ik blijf een nerd.. inmiddels weet ik alles van vruchtbaarheidsperiode en misselijkheidjes en zo.. het kan ook bijna niet zo zijn.. dat misselijk zijn is pas op z'n vroegst na een week.. maar toch he..
pi_44422483
Hm meteen de 1e pillen na haar menstruatie dus vergeten? Das gevaarlijk Nouja afwachten dan maar.. op welke dag moet ze ongesteld worden?
  donderdag 14 december 2006 @ 13:00:52 #12
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44422509
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:08 schreef yoghurtje het volgende:

Dude het is alles bij elkaar dus niet alleen de sex.
En luxe probleem?
Tja... sommige kunnen geen sex hebben, dat vind ik minder erg wetende dat je iemand hebt die sex kan hebben maar even niet kan.
(Door elkaar niet te kunnen zien, ongesteldheid, en weet ik wat.)
Dat maakt het nog een tikkie zwaarder.
Ik had niks te klagen hoor, toen ik een jaartje single was.
Nu ik sex heb nog steeds niet.
Het was alleen een beetje een ongelukkige serie of events als het ware.
Vandaar!
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nou hoe vaak precies weet ik niet, dan zou ik een onderzoek moeten houden Maar bij mij was het elke maand zo. Laatste pil op vrijdag, dinsdag ongesteld (expres zo gepland voor het weekend ), dat was echt op de dag nauwkeurig. Zolang ze daadwerkelijk ongesteld wordt is er niks aan de hand toch? Die 'messteken' herken ik Misschien kan ze een andere pil proberen?
Ongesteld word ze wel inderdaad en daar gaat het om.
Maar daar ik al een keertje bijna pa ben geweest blijf je huiverig omtrent dit soort dingen.
Het vreemde is inderdaad wel dat mevrouw exact 4 a 5 dagen elke keer weer er tussen laat zitten met stoppen met slikken en ongesteld worden.
Heel typisch.
Wellicht is een andere pil inderdaad de oplossing.
Ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen / doen / ect....
  donderdag 14 december 2006 @ 13:10:07 #13
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44422816
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hm meteen de 1e pillen na haar menstruatie dus vergeten? Das gevaarlijk Nouja afwachten dan maar.. op welke dag moet ze ongesteld worden?
normaal gezien op 22 december...
nog iets meer als een week..
pi_44423378
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:10 schreef avotar het volgende:

[..]

normaal gezien op 22 december...
nog iets meer als een week..
Dat wordt dus hopelijk een rode kerst
pi_44425474
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:27 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Dat wordt dus hopelijk een rode kerst
dat is ook somber
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_44425765
Rode kerst beter dan een baby roze of blauwe tog>>/??
pi_44425852
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:42 schreef mmetje het volgende:
Rode kerst beter dan een baby roze of blauwe tog>>/??
true, maar toch kerst hoort wit
  donderdag 14 december 2006 @ 14:56:31 #18
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44426137
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:46 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

true, maar toch kerst hoort wit
ik teken en hoop voor een rode kerst.. :-)

als het zo is.. en nog steeds hoop ik daarop.. vieren we kerst gewoon een paar dagen later.. :-)
pi_44428242
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:56 schreef avotar het volgende:

[..]

ik teken en hoop voor een rode roze kerst.. :-)
Of zeg ik nou iets heel ranzigs
pi_44428676
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:00 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Dude het is alles bij elkaar dus niet alleen de sex.
En luxe probleem?
Tja... sommige kunnen geen sex hebben, dat vind ik minder erg wetende dat je iemand hebt die sex kan hebben maar even niet kan.
(Door elkaar niet te kunnen zien, ongesteldheid, en weet ik wat.)
Dat maakt het nog een tikkie zwaarder.
Ik had niks te klagen hoor, toen ik een jaartje single was.
Nu ik sex heb nog steeds niet.
Het was alleen een beetje een ongelukkige serie of events als het ware.
Vandaar!
[..]

Ongesteld word ze wel inderdaad en daar gaat het om.
Maar daar ik al een keertje bijna pa ben geweest blijf je huiverig omtrent dit soort dingen.
Het vreemde is inderdaad wel dat mevrouw exact 4 a 5 dagen elke keer weer er tussen laat zitten met stoppen met slikken en ongesteld worden.
Heel typisch.
Wellicht is een andere pil inderdaad de oplossing.
Ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen / doen / ect....
Toen ik nog de pil gebruikte was het standaart 4 dagen later pas de menstruatie, dan een krappe 3 dagen zooi en klaar was klara weer, maar ik heb nooit hele erge last van pijnen gehad, beetje ongemak, maar niets om je druk over te maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_44443116
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:03 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Of zeg ik nou iets heel ranzigs
een roze?

ik snap em niet.. ik ga er over denken
  vrijdag 15 december 2006 @ 09:05:40 #22
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44447843
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:16 schreef erodome het volgende:
Toen ik nog de pil gebruikte was het standaart 4 dagen later pas de menstruatie, dan een krappe 3 dagen zooi en klaar was klara weer, maar ik heb nooit hele erge last van pijnen gehad, beetje ongemak, maar niets om je druk over te maken.
Het voelt ook echt alsof ze van binnen uitgehold word zei ze gisteren nog toen ik het erover had met haar.
Enge gedachte. Yikes!
Ik had haar verteld iemand op FOK! mij aanraadde om van pil te verwisselen eventueel.
Ze kreeg dat toevallig vandaag van haar vriendin ook te horen.
Wellicht is het een mogelijkheid om dat eens te proberen.
  vrijdag 15 december 2006 @ 09:18:04 #23
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44448039
quote:
Op donderdag 14 december 2006 23:29 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

een roze?

ik snap em niet.. ik ga er over denken
ben jij er al uit.. snap hem ook niet..
pi_44448639
rood+wit is roze....

een echte schipper vaart ook door de rode zee
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:47:58 #25
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44450082
aaaaaaaaaaaaaah

* avotar no good schipper
pi_44450495

DW, welke pil gebruikt ze nu? M'n allereerste pil was microgynon 30, en had af en toe ook last van steken. Nou heb ik die maar een maand gebruikt dus ik weet niet of het echt door die pil kwam of omdat m'n lichaam aan extra hormonen moest wennen, maar met de pil die ik later jarenlang heb gebruikt heb ik nooit ergens last van gehad (Meliane)
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:46:57 #27
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44451791
Volgens mij gebruikt ze die inderdaad ZM.
Al sinds haar 14de non-stop als ik het niet verkeerd begrepen heb.
Van de zomer kon ze het nog verklaren, al die pijn en uit ritme te zijn geraakt.
Het was warm, ze had het druk, ze had heel wat stress ect.
Maar het is vanaf juli dus zo gebleven als het is met die paar dagen te laat en gigantische pijnen elke keer als ze dan daadwerkelijk ongesteld word.
pi_44454076
middag
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_44455615
maar naar de dokter lijkt me beste oplossing, ze heeft denk ik verkeerde pil...of ze gebruikt deze te lang dat kan ook...
Hoeft echt niet op deze manier, moet een oplossing zijn...
pi_44459842
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:02 schreef GewoneMan het volgende:
middag
Hee GM
  vrijdag 15 december 2006 @ 22:41:28 #31
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_44470999
Oh nee, geen sex met je ex ... Heule slechte ervaringen mee
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_44560966
[onaansluitend, doch voor med-eusers begrijpelijk]

Dag persoon die weet wie ik ben. Nee, jij niet, jij daargelaten, jij kon er niets aan doen Jou treft geen blaam, alleen maar waardering voor je nieuwsgierigheid, trust me. Ik weet dat je er zelf weinig aan hebt, en er weinig mee zal doen. Waardering...

Maar ik was bij: dag persoon die weet wie ik ben, persoon die dit zo nodig kennelijk aan anderen kwijt moest, persoon die vertrouwen won, mij verloor, maar vertrouwen bleef houden: je bent m'n vertrouwen kwijt

En nee, ik neem nou geen andere nick, ja, ik blijf lekker doorposten, en nee, mij hoor je niet slecht spreken Maar ooit, ooit kom je jezelf tegen, door een van je eigensoortige acties. Succes!

Tot die tijd: veel plezier met het meelezen over mijn prive-leven, opdat je er ooit maar een roman van kan schrijven die veel geld oplevert, en nee, je hoeft niet te delen in de winst

[/onaansluitend, doch voor mede-users begrijpelijk]

[ Bericht 1% gewijzigd door Enil op 19-12-2006 09:15:52 ]
pi_44566336
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:09 schreef Enil het volgende:
[onaansluitend, doch voor med-eusers begrijpelijk]

.......

[/onaansluitend, doch voor mede-users begrijpelijk]
je account gehacked?
of wat?
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:04:33 #34
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44566414
Waarom moeten mensen zo naar doen altijd?
Zeker rond dit tijd van het jaar.
Jammer weer.
Goed dat je jezelf er zo boven zet Enil, ook al weet ik niet 100 procent waar het over gaat!
Respect!
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:42:34 #35
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44567710
Vaag ja.. hoe is het met de sex alleen...?

Vrijdag is het de grote dag.. hoop ik..

kan me niet herinneren dat ik ooit zo naar een ongesteldheid heb uitgekeken..
pi_44568214
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:42 schreef avotar het volgende:
Vaag ja.. hoe is het met de sex alleen...?

Vrijdag is het de grote dag.. hoop ik..

kan me niet herinneren dat ik ooit zo naar een ongesteldheid heb uitgekeken..
veel succes!!!
pi_44569386
Het is wel omgekeerde wereld.. nou lijk ik opeens ongesteld te zijn, voor 't eerst sinds ik dat spiraaltje heb (een half jaar), maar alleen tijdens de sex
Sterkte met aftellen avotar

Lekker weekend gehad zeg anale sex is goed

Ik geloof dat ik je bericht wel een beetje snap Enil, iemand die je kent is achter je username gekomen en die heeft het ook aan anderen verteld zodat je posts niet bepaald anoniem meer zijn? Zoiets?
pi_44572000
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:02 schreef firestorm_99 het volgende:

[..]

je account gehacked?
of wat?
Nee, niet gehackt, maar blootgelegd. Hij is dus niet zo anoniem meer zeg maar... (Maar dus nog wel in mijn handen.) Er zijn kennelijk mensen die het nodig vinden om dat soort dingen aan anderen bloot te geven voor wat vermaak. Naja, ze vermaken zich maar
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:04 schreef Darkwolf het volgende:
Waarom moeten mensen zo naar doen altijd?
Zeker rond dit tijd van het jaar.
Jammer weer.
Goed dat je jezelf er zo boven zet Enil, ook al weet ik niet 100 procent waar het over gaat!
Respect!
Gheh, thnx. Naja, met bovenstaand antwoord weet je denk ik wel meer waar het over gaat
Beetje jammerlijk kinderachtig dus
pi_44588330
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef Enil het volgende:

[..]

Nee, niet gehackt, maar blootgelegd. Hij is dus niet zo anoniem meer zeg maar... (Maar dus nog wel in mijn handen.) Er zijn kennelijk mensen die het nodig vinden om dat soort dingen aan anderen bloot te geven voor wat vermaak. Naja, ze vermaken zich maar
[..]

Gheh, thnx. Naja, met bovenstaand antwoord weet je denk ik wel meer waar het over gaat
Beetje jammerlijk kinderachtig dus
tof dat je erboven staat! respect
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 20 december 2006 @ 09:36:39 #40
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44590450
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Lekker weekend gehad zeg anale sex is goed
Ik ben echt zo dubbel met anale sex.
Aan de ene kant lijkt het mij heel lekker, maar aan de andere kant ook weer bah.
Een keertje gedaan met mijn ex in mijn "sex met ex" periode.
Dat was best geil maar moest niet teveel gaan nadenken want voelde de geilheid zo wegzakken.
Desondanks de strakheid duurde het dus ook gewoon serieus een tijdje voordat ik kwam.

Bij mijn huidige vriendin hoef ik er zowiezo niet mee aan te komen.
Ach ja... niet iedere dame is er van gediend I guess.

Ik heb de laatste paar keren heel intens sex gehad.
Op de een of andere manier was het gewoon 3x lekkerder.
Echter is het pas a.s vrijdag pas weer raak.

Ach ja... dan maar wat geilen op de 3D versie van de Amerikaanse top model Adrianne Curry op 30+ frames per seconde!
pi_44594219
Dat dubbele heb ik ook, niet omdat het bah is maar omdat het soms heel moeilijk is om te ontspannen, en als dat niet lukt is het ook niet lekker.. maar heb nu wel DE manier gevonden waarop het nu steeds goed lijkt te lukken Vriend is er helemaal aan verslaafd sinds we het voor het eerst deden dus dat idee maakt het ook wel extra lekker
Wil je vriendin helemaal niks in die ehm hoek? Ook niet met vingers/tong?

Oeh nog een maandje en we kunnen op zoek naar een nieuw neukhok/pornopaleis/sexstal, helemaal voor onszelf
pi_44595419
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat dubbele heb ik ook, niet omdat het bah is maar omdat het soms heel moeilijk is om te ontspannen, en als dat niet lukt is het ook niet lekker.. maar heb nu wel DE manier gevonden waarop het nu steeds goed lijkt te lukken Vriend is er helemaal aan verslaafd sinds we het voor het eerst deden dus dat idee maakt het ook wel extra lekker

Oeh nog een maandje en we kunnen op zoek naar een nieuw neukhok/pornopaleis/sexstal, helemaal voor onszelf
jah je moet er niet teveel bij nadenken!
gewoon lekker ontspannen, genieten en gaan met die banaan!
  woensdag 20 december 2006 @ 13:52:55 #43
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44597322
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tong!?
Nou dat is dus echt out of the question ook al zou ze dit willen.
Ik ben geen hond hoor. Ieuw!
Het idee dat ik al wat bacterie meeneem tijdens het beffen is voor mij al meer dan de limit eigenlijk!
Vinger wellicht... dat zou nog kunnen.
Maar nee... denk ook dat ze dit niet zou willen.
Misschien over een tijdje wel... vergeet niet dat ze pas sinds eind februari aan haar sex conquest is begonnen!
Ze is al redelijk "gevorderd" en los gekomen wat dat betreft, dus komt vanzelf wel (misschien).
Heb alle geduld en geef haar de ruimte!
quote:
Bef... euhhh bofkont!

[ Bericht 5% gewijzigd door Darkwolf op 20-12-2006 15:22:16 ]
pi_44597582
Hehe ik spreek je over een paar jaar nog wel over die tong

Inmiddels al wat leuke nieuwe dingen erbij geprobeerd? Over haar heen gespoten ofzo?
  woensdag 20 december 2006 @ 15:26:54 #45
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44599961
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hehe ik spreek je over een paar jaar nog wel over die tong
Ja dat zeggen ze ook over mij als ik zeg dat ik geen kinderen wil!
Dan ken je mij nog niet!
(Ik ben ondertussen 7 jaar sexueel actief dus zie dat echt niet meer gebeuren... no way!)

[quote
Inmiddels al wat leuke nieuwe dingen erbij geprobeerd? Over haar heen gespoten ofzo?
[/quote]
Nee niet echt.
In poesje blijft toch lekkerder en heb het haar nog nooit voor gesteld eigenlijk.
Denk wel dat ze even staat te kijken (en misschien te proeven als ik dat plots klaps zou doen hahaha!
We sexen ook altijd met licht uit dus er valt zo weinig ervan te zien, en als man ben ik toch wel heel visueel ingesteld.
Hmmm... misschien een keertje in de ochtend dan maar.
Nog 2 dagen werken en dan 10 dagen vakantie dus die oppertunity komt er vast wel!

Voor de rest niet echt veel spannends gedaan.
Blijkbaar hebben wij aan sex meer dan genoeg door de intensheid en het speelse soms ruige voorspel dat vooraf gaat.
Alleen dat al neemt 60 procent van onze totale energie (en tijd) in haha!
pi_44600537
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:26 schreef Darkwolf het volgende:
en als man ben ik toch wel heel visueel ingesteld.
Hmmm... misschien een keertje in de ochtend dan maar.
Ik heb dus precies hetzelfde, en vraag me af of niet elke man dat heeft
Helemaal in het donker is wel spannend voor zo nu en dan, maar ik wil normaal toch echt alles zien wat er voor me ligt, boven me hangt, of wat er allemaal gebeurd
pi_44601132
Sex alleen met het licht uit?? Waarom?

Ik wil ook wel alles kunnen zien (voor zover dat kan uit mijn perspectief..), hem aan kunnen kijken wanneer ik wil etc.. af en toe in het donker is ook superlekker, maar altijd lijkt me wel saai...
pi_44601325
Met het licht uit vanwaar dat dan?
Ik (en me meis ook gelukkig) willen het graag zien, helft van de geilheid

Moet zeggen dat ik meestal ook mijn goedje IN haar achter wil laten, hoor. Soms vraagt ze wel eens waar ik het wil spritzen

Anale sex is ook wel handig met licht aan, ook geil om te zien trouwens Ik kom dan juiste sneller, althans moet meer m'n best doen om me in te houden. Moet ook zeggen dat anale sex vaker gebeurd met een klein bakkie op dan zo ff op een nuchter zondagochtend zeg maar.... moet je wel voor in de stemming zijn zeg maar.
pi_44602348
Nuchter op de zaterdagochtend ging anders best goed
pi_44602551
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nuchter op de zaterdagochtend ging anders best goed
Haha
Dat geld zowel voor mij als m'n meissie; lekker ochtendsex maar meestal niet zo in voor geile "spelletjes", meer knuffelsex zeg maar. De rest van de dag is gereserveerd voor porno
Ik vind anale sex supergeil, in pirncipe "lust" ik dat elke dag wel maar zoals ik al zei moet ik, en meis zeker!, er wel voor in de stemming zijn (dat klinkt tegenstrijdig ik weet...).
pi_44602786
Mja helemaal nuchter was het ook niet, we waren al even bezig met de 'normale' ochtendsex
Altijd lekker om zo de dag te beginnen, heb je allebei de rest van de dag zin
  woensdag 20 december 2006 @ 17:48:29 #52
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44604076
Ja geen idee!
Ik doe het altijd met het licht uit.
Ben niet anders gewend eigenlijk.
En mevrouw heeft het snel koud tegenwoordig rond deze tijd dus veel ga ik toch echt niet zien als ze steeds onder de dekens wil blijven!

Hmmm.. behalve met doggy dan... dan gaat dat lastig! IDEE!!!
En ik heb opzich wel een romantische lamp met romantische verlichting.
Geen schakelaar, maar gewoon met je hand erover heen en dan gaat deze of aan of uit.
Met je hand hoger of lager boven de lamp is de licht sterkte af te stellen.

Maar... geen idee hoe lang ik dat vol ga houden.
Echter heb ik het nog nooit geprobeerd met mijn Mathmos Airswitch lamp.
Vooruit.. ik ga het eens proberen.

Dit is trouwens waarom ik ochtend sex niks vind.
Behalve alle factoren dat alles vies smaakt en die ochtendsmaak en adem en een half uitgeslapen kop met allemaal slaapjes in de ogen is het gewoon niks met volledig licht voor mij.
Kweenie.
pi_44604881
Maar jullie sexen toch ook wel es overdag, als het gewoon licht is
pi_44616887
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja helemaal nuchter was het ook niet, we waren al even bezig met de 'normale' ochtendsex
Altijd lekker om zo de dag te beginnen, heb je allebei de rest van de dag zin
Ik mag jou wel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44617208
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
blijkbaar neit.. ..

omg het gevalletje sex met je ex...
ik hoorde vanavond dat een kerel hier uit het dorp.. zijn ex-schoonmoeder heeft gedaan...
  donderdag 21 december 2006 @ 08:47:33 #56
128287 quickie1985
Always & Forever..
pi_44619546
en zwanger gemaakt..
O+ <<! Keep it coming - Did u know the time is now !>><<! Keep it coming - Never ever take me down !>><<! Keep it coming - Take this like its understood !>><<! Keep it coming - Bad boys in the neighborhood !>> Jump-Hard Style 4 Life! O+
  donderdag 21 december 2006 @ 09:31:36 #57
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44620219
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jawel!
En soms als ze ongesteld is dus onder de douche.
Dan is het ook ligt!
Maar nooit in de middag of iets.
Altijd of als we gaan slapen, of bij het wakker worden in de ochtend als we nog in bed liggen.
Uiteraard gaat het er wel een keertje van komen.

Wij wilde deze zomer nog een leuk hengst merrie rollenspelletje in het bos gaan doen. Lekker in de natuur!
(Nou ja, dat rollenspel had ik dan in gedachten zo even... geen idee wat zij daarvan gaat vinden eigenlijk! )
Nu word het dus even wachten tot de volgende zomer.

Dus... nee... overdag zal ik niet snel sexen (voorlopig) haha!
Maar wel degelijk soms in de ochtend en soms onder de douche dus!
pi_44621568
Ik vind smiddags altijd wel iets hebben omdat het dan vaak spontaan gebeurt, even tussen de boodschappen en de afwas ofzo Of gewoon de hele middag (zondag ) Kan jammergenoeg alleen in het weekend (vriend werkt fulltime) maar gelukkig is het volgende week vakantie..

Whaha je ex schoonmoeder doen.. das wel heel erg
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik mag jou wel.

Hoest met de sms business? Ik sta nog op dezelfde plek op de wachtlijst als 3 maanden geleden
  donderdag 21 december 2006 @ 11:56:35 #59
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44623572
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik vind smiddags altijd wel iets hebben omdat het dan vaak spontaan gebeurt, even tussen de boodschappen en de afwas ofzo Of gewoon de hele middag (zondag ) Kan jammergenoeg alleen in het weekend (vriend werkt fulltime) maar gelukkig is het volgende week vakantie..
Dat spontane kan ik mij helemaal in vinden.
Maar ik heb hetzelfde "probleem" als jij: ik werk 40 uur in de week en mijn girl heeft wisselende diensten.
Zaterdag is al no go want dan zit ik de hele dag op de manege, dat is gewoon mijn dag en die valt dus al af.
Dan heb je zondag nog, en dan is het zowiezo tegen de middag daar wij dan eindelijk eens uit kunnen slapen.
Ik heb volgende week dus ook de hele week vakantie.
Lekker 10 daagjes vrij dus! Heerlijk!
Wellicht gaat het er dan wel van komen want dan zijn er opeens kansen genoeg!
Een kerst neuk fest... hmmm... dat lijkt mij wel wat!
  donderdag 21 december 2006 @ 11:56:57 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44623582
mogguh
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_44625599
middag
Nu met PM :P
pi_44625694
middag
Ik ben zo gek als een deur
  donderdag 21 december 2006 @ 14:38:42 #63
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44628237
Echo... echo.... echo...
  donderdag 21 december 2006 @ 14:45:49 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44628427
Tis stil hier.

Ik heb zin in stevige sex

Moet tot morgen wachten
pi_44629968
Ik heb ook zin
Alleen geen idee tot wanneer ik moet 'wachten'
  donderdag 21 december 2006 @ 16:14:18 #66
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44630959
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:45 schreef Qwea het volgende:
Tis stil hier.

Ik heb zin in stevige sex

Moet tot morgen wachten
Idem!
Nog te doen dus.
So far...
pi_44640392
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef ZwarteMagika het volgende:

Hoest met de sms business? Ik sta nog op dezelfde plek op de wachtlijst als 3 maanden geleden
Ik ben er na drie weken mee gekapt, omdat het geen flikker opbracht. Nu werk ik gelukkig full time.

Een van de weinige nadelen noem je al.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 21 december 2006 @ 21:43:24 #68
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_44641577
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ben er na drie weken mee gekapt, omdat het geen flikker opbracht. Nu werk ik gelukkig full time.

Een van de weinige nadelen noem je al.
Alsof ie hier meeleest, ik werd vanmiddag op msn aangesproken.. maar denk niet dat het nog wat wordt, ook niet zo erg dus zo te lezen
pi_44641601
Allemaal duimen voor Avotar he
  donderdag 21 december 2006 @ 22:14:44 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44641842
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:14 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Idem!
Nog te doen dus.
So far...
idd,nog 24 uur
  donderdag 21 december 2006 @ 22:18:48 #72
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_44641985
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

idd,nog 24 uur
23 uur inmiddels.
  vrijdag 22 december 2006 @ 01:10:29 #73
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_44647101
quote:
Op donderdag 21 december 2006 08:47 schreef quickie1985 het volgende:
en zwanger gemaakt..
juist , smerig he
  vrijdag 22 december 2006 @ 07:52:52 #74
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44649657
Verrassing!
Ik hoefde helemaal niet 24 uur te wachten.
Gisteren was het Orange kerstfeest echt mega zuig, dus ik was met een ex-collega meteen weer pleite.
Dus hij zei van "he! ik kan je ook bij je girl droppen als je dat wilt!"
En zodoende!
Uiteraard is er gisteren avond het nodige gebeurt.
Heerlijke compensatie voor die kut avond!
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:46:04 #75
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44652283
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Allemaal duimen voor Avotar he

helaas helaas... vanochtend nog steeds niet.
Dus heb ik het in eigen handen genomen.

in het tegenoverstaan van vele huisvrouwen vanochtend 2 stuks predictor-sticks gekocht (wie kent ze niet ) in de Albert Heijn ..... echt zo'n dom wijf voor me.... "nou ik hoop dat je een leuk kerstkado hebt.. zwanger zijn is zo leuk.. ik ben het vier keer geweest.. "

maar goed... lang verhaal kort... ongesteld is ze nog niet.. maar het ding bleef wit..

en that's a good thing...

pi_44652684
Eh ja maar zo'n test is pas betrouwbaar als je al overtijd bent he...
edit: lees net dat het vanaf de 1e dag van menstruatie kan, maar dat het betrouwbaarder is na 1 of 2 dagen.. maar daar was die 2e voor zeker

Belachelijk dat wijf, ze moest es weten

[ Bericht 43% gewijzigd door ZwarteMagika op 22-12-2006 11:22:59 ]
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:25:36 #77
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44654785
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Eh ja maar zo'n test is pas betrouwbaar als je al overtijd bent he...
edit: lees net dat het vanaf de 1e dag van menstruatie kan, maar dat het betrouwbaarder is na 1 of 2 dagen.. maar daar was die 2e voor zeker

Belachelijk dat wijf, ze moest es weten
ja .. vanaf de eerste dag dat de menstruatie had moeten zijn... en dat was gisteren.... maar we doen er idd voor de 100% zekerheid zondag nog de tweede test..
en woensdag sowieso langs de huisarts.. want tja.. als je daar eenmaal geweest bent, moet je ook weer terug he..

maar goed.. ik ben al lang opgelucht.. en dan wel bijna 30.. vind het nog te vroeg om pappa te worden .. maar goed.. ik denk niet dat er veel mannen van zichzelf kunnen zeggen dat ze daar klaar voor izjn.
pi_44656073
Zeker.. m'n vriend is ook tegen de 30 en die moet er ook niet aan denken, die kent mensen van zijn leeftijd of jonger die al met 2 koters rondlopen Het hangt sowieso niet echt van leeftijd af denk ik, al moet je als vrouw er natuurlijk wel een beetje rekening mee houden, maar ben zelf pas 24 dus ik heb nog wel effe, gelukkig
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:42:49 #79
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44656810
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zeker.. m'n vriend is ook tegen de 30 en die moet er ook niet aan denken, die kent mensen van zijn leeftijd of jonger die al met 2 koters rondlopen Het hangt sowieso niet echt van leeftijd af denk ik, al moet je als vrouw er natuurlijk wel een beetje rekening mee houden, maar ben zelf pas 24 dus ik heb nog wel effe, gelukkig
oh ja.. die voorbeelden ken ik ook..
de mijne is ook nog maar 23.. hoewel ze stiekum ook wel een beetje teleurgesteld was... vrouwen..
pi_44657306
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:42 schreef avotar het volgende:

[..]

de mijne is ook nog maar 23.. hoewel ze stiekum ook wel een beetje teleurgesteld was... vrouwen..
gefeliciteerd!
fijne kerst!

en vrouwen.....
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:14:25 #81
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44657715
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:42 schreef avotar het volgende:
Gefeliciteerd mijn jong!
Nu kun je weer ademhalen.

En geloof me... dat had zo'n huis tuin en keuken wijf echt tegen mij moeten zeggen over zwanger en kids.
Oehoehoehoeeee! Die had het geweten!
Geen idee wat ik in de situatie op dat moment zal zeggen maar die zal na die situatie met mij het voortaan niet nog eens snel overdoen (bij iemand anders)!

Ik ben 24 en super zeker dat ik geen kids wil.
Nooit niet.
(Zoals velen van mij wellicht ondertussen wel weten.)
Gelukkig weet mijn vriendin dat ook, en dan wel voordat we een relatie kregen uiteraard!
Moet er niet aan denken, en wel om heel veel redenen niet haha!
pi_44659889
Haha teleurgesteld, kijk maar uit, straks zet het haar serieus aan het denken avotar..

't klinkt misschien nogal aso maar alleen al vanwege m'n sexleven wil ik er nog niet aan beginnen Das een van de vele redenen..
pi_44659958
Gaan er hier nog mensen klaarkomen om 16 u trouwens?
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:37:51 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44660021
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ikke niet

nog 6.5 uur
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:41:56 #85
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_44660122
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:35 schreef ZwarteMagika het volgende:

ben gewoon aan het werk, dus onmogelijk.
Daarna uitje met het werk
pi_44660169
Ik zit alleen thuis maar vind het te sneu om speciaal te gaan solosexen
pi_44660196
Sex met het licht uit is zo jaren 50.......
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_44660227
ben helaas pas afgewerkt om 16:30
pi_44660649
jaaa..jaa...JAAAAAAAA
pi_44660652
kut, 3 minuten te laat
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:20:17 #91
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_44661044
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
kut, 3 minuten te laat
  vrijdag 22 december 2006 @ 17:27:05 #92
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44662485
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:45 schreef Jodocus1 het volgende:
Sex met het licht uit is zo jaren 50.......
Knap!
Ik ben gebouwd in het jaar 1982!
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
kut, 3 minuten te laat
Come on babe!
Sex doesn't give a single SHIT about (your) time.
Moet je toch wel weten zo ondertussen?
pi_44662884
Ik zat ook echt niet vingerend te Fokken hoor
pi_44675572
Darkwolf, ik word onderhand jaloers van je verhalen hier, ghehe
Zelf met frustratie rondwandelen, en hier de zoetsappige verhalen lezen, maar keep on going!

Wel een idee: de Serious request van 3fm!
Als we nou eens samen aan het goede doel doneren: ik doe een bod, en dan jouw vriendi... euhm, naja, laat maar hangen
Veel plezier nog
pi_44675588
tvp
pi_44675990

Jeuh. Enil heeft een logo'tje geprutst
(Pssst! Paint power!)

[ Bericht 15% gewijzigd door Enil op 23-12-2006 08:22:34 ]
pi_44680107
Hij is cool (als ik m'n zonnebril opzet dan )
  zaterdag 23 december 2006 @ 15:56:17 #98
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_44705327
Vannacht voor het eerst sinds we hier wonen (nu een jaar) de bovenburen horen sexen Nouja... 3 minuten ritmisch gekraak, vervolgens getrippel naar de wc en daarna lagen ze weer te ouwehoeren.. dus wij maar even laten horen hoe het wel moet
pi_44726634
quote:
Op zondag 24 december 2006 13:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vannacht voor het eerst sinds we hier wonen (nu een jaar) de bovenburen horen sexen Nouja... 3 minuten ritmisch gekraak, vervolgens getrippel naar de wc en daarna lagen ze weer te ouwehoeren.. dus wij maar even laten horen hoe het wel moet
mjah das best triest

voor degene die denken waarom post die debiel op 1e kerstdag, heeft hij geen leven ofzo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')