Te koop? Nee hoor, je betaalt er zelfs voorquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:49 schreef firestorm_99 het volgende:
ik zou het ook niet opwindend vinden als ik daar zo te koop lag
spreek voor jezelfquote:Op zondag 3 december 2006 20:32 schreef cad het volgende:
En dat keer twee, omdat er ook nog een tweede bijgehaald moest worden!Gestoorde wereld leven we eigenlijk in... Op universiteit moet je betalen om te werken, en als gynaecoloog word je betaald om de favoriete mannen hobby (op gamen na dan, blijkbaar) uit te oefenen. Misschien leuk topic, leukste beroepen... Zo ook cameraman (kijk naar alle mooie dames die zich uitkleden voor de camera, maar waar je net niets ziet), condoomtester (spreekt voor zich) en stripclubmanager. En waar gaat het dan heen met oude beroepen als de timmerman? I love being a man...
![]()
Die tester kan geen condooms meer zien aan het einde van de dagquote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
spreek voor jezelfcondooms zijn het noodzakelijke kwaad
![]()
Mijn roe is dood, nou ja dood, hij valt uit als ermee geslagen wordt en overal stukjes bast en twijg is niet bevordelijkquote:Op woensdag 6 december 2006 08:09 schreef avotar het volgende:
Nog iemand de roe gehad....
Dus als je toch niet met haar zou kunnen sexen mis je haar toch niet?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:33 schreef Darkwolf het volgende:
Nee!
Want mevrouw is sinds vandaag drie dagen naar Duitsland.
Perfect!
Waarom?
Omdat ze ongesteld is.
Dat noem ik nog eens perfecte timing (management)!![]()
geen nieuwe gehad van de sint ?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn roe is dood, nou ja dood, hij valt uit als ermee geslagen wordt en overal stukjes bast en twijg is niet bevordelijk![]()
+2 scherpquote:Op woensdag 6 december 2006 17:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dus als je toch niet met haar zou kunnen sexen mis je haar toch niet?
wat heb je gekregen?quote:Gister mini-Sinterklaas gevierd met z'n 2en, as. zaterdag met de familie erbij, altijd lachen
Nee, laten we zeggen dat de sint niet echt veel weet heeft van die voorkeurenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
geen nieuwe gehad van de sint ?![]()
cd's van oa the Killersquote:Op woensdag 6 december 2006 20:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
+2 scherp
[..]
wat heb je gekregen?
mij is altijd geleerd dat de sint alles weet, staat in zijn grote boek!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, laten we zeggen dat de sint niet echt veel weet heeft van die voorkeuren
Dus dat de sint me gewoon brave kadootjes heeft gegeven, waar ik overigens erg blij mee ben.
Ik vier alleen kidssinterklaas, ben meer van de kerst
neh echt gehadquote:Op donderdag 7 december 2006 17:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb je dat echt gehad of mis je het alleen? In het eerste geval.. hoe dat zo?
niet nieuwsgierig is hoor![]()
![]()
Jawel, maar met haar zijn is nog veel erger wetende dat je niet kan!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dus als je toch niet met haar zou kunnen sexen mis je haar toch niet?
Het is niet zo dat ze een reden heeft om je te haten en laatst een nieuwe SOA in d'r collectie op had genomen?quote:Op maandag 11 december 2006 01:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
heb wel keelpijn van der overgenomen btw :S
Geen last van gehad!quote:Op maandag 11 december 2006 13:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Sex met je ex lijkt me trouwens enorm deprimerend.. dan wordt er nog eens goed ingewreven wat je moet missenTenzij je er helemaal overheen bent natuurlijk..
Ach... het was zo leuk als het duurde.quote:Op maandag 11 december 2006 14:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb t sowieso nog nooit gedaan
Daar heb ik nou nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 13 december 2006 08:59 schreef Darkwolf het volgende:
Vond de vorige oplossing die dus niet werkte al wat apart: een maandje 2 strippen tegelijk slikken. Dus 2 pillen per dag.
Linke loetje, je bent je ervan bewust dat de pil vergeten in week 1 het grootste risiko met zich meebrengt?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:08 schreef avotar het volgende:
ow.. bah..
hmmmm bij mijn vriendin is ook steeds pas na een dag of 4.. en wij zitten ook te knijpen nu.. ze heeft gewoon in haar eerste week tot 3 keer toe haar pil vergeten in te nemen..
en ze is ook ineens vaak misselijk en zo....
typisch gevalletje van foutje bedankt?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:08 schreef avotar het volgende:
ow.. bah..
hmmmm bij mijn vriendin is ook steeds pas na een dag of 4.. en wij zitten ook te knijpen nu.. ze heeft gewoon in haar eerste week tot 3 keer toe haar pil vergeten in te nemen..
en ze is ook ineens vaak misselijk en zo....
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:00 schreef Averon het volgende:
Ach, sommige dames vinden dat juist bloedgeil. Ik ken er die zich laten 'betrappen' in douche als ze zelf bezig zijn.
Oh, je bent er zo eentje?quote:
Ja, hallo. Je bent zelf zo stom geweest. Had je eerder moeten bedenken voordat je je lul erin propte . . .quote:Op woensdag 13 december 2006 17:14 schreef avotar het volgende:
ja... daar ben ik me heel erg bewust van... je wil niet weten hoe zeer ik zit te wachten op haar volgende stopweek..
haha bij ons is er gelukkig geen haten bij...quote:Op maandag 11 december 2006 02:22 schreef Enil het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze een reden heeft om je te haten en laatst een nieuwe SOA in d'r collectie op had genomen?
ik ben er wel overheen.. en heb nu ook wel andere meisjes gehad voor een avondje..quote:Op maandag 11 december 2006 13:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Sex met je ex lijkt me trouwens enorm deprimerend.. dan wordt er nog eens goed ingewreven wat je moet missenTenzij je er helemaal overheen bent natuurlijk..
Dat is een gevalletje dat ik een dag erna hoor van.... ik moet je nog iets vertellen.. schaam schaam traan traan..quote:Op woensdag 13 december 2006 17:51 schreef erodome het volgende:
Vooral hoe krijg je het voor elkaar om het te vergeten en daarna nog onveilig seks te gaan hebben?
Dat is de goden verzoeken....
ja hallo... als ik het van te voren geweten had, had het ook anders geweest.. dusseh... ff chill hoor...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja, hallo. Je bent zelf zo stom geweest. Had je eerder moeten bedenken voordat je je lul erin propte . . .![]()
![]()
Ze is naar de dokter geweest en die gaf haar dat advies mee.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
Daar heb ik nou nog nooit van gehoordWeet je zeker dat het niet de bedoeling was 2 strippen achter elkaar te slikken?
Hoe vaak?quote:Ik werd ook altijd pas na een dag of 4 ongesteld na m'n laatste pil, komt wel vaker voor hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |