Ja, van OranjeOrangoetang.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:07 schreef Ventilator het volgende:
Kloon!
Daar zat ik ook naar te kijken ja.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:46 schreef Gripper het volgende:
Misschien kun je jezelf met een buttplug te lijf gaan? Wel goed schoonmaken van tevoren hè
Het was eenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:50 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Daar zat ik ook naar te kijken ja.
als je je ontspant en glijmiddel gebruikt doet het geen pijnquote:Op woensdag 20 december 2006 10:20 schreef Darkwolf het volgende:
Dildo moet ik niet aan denken, en een penis al helemaaaaaal niet.
Mijn pink is ruim voldoende, want de rest gaat al snel wat meer pijn doen.
Er door klaarkomen is mij nog nooit gelukt.
Wel bijna, met de nodige stimulatie d.m.v aftrekken.
Het is voor mij zowiezo een nieuwe persoonlijke grens die is overschreden.
Ik heb ook nog expres niet voor gelegd om mijn vriendin dit eens te laten doen tijdens het neuken.
Dat wil ik dan liever toch weer niet: iemand anders in mijn kont.
Moet ook echt geil zijn eer ik het ook bij mijzelf doe.
(Meestal dus als mijn vriendin een tijdje ongesteld is.)
idd gewoon rustig aan lekker ontspannen zijn en flink glijmiddel gebruiken!quote:Op woensdag 20 december 2006 12:12 schreef daanski82 het volgende:
[..]
als je je ontspant en glijmiddel gebruikt doet het geen pijn
als het pijn doet doeje wat verkeerd
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:20 schreef Darkwolf het volgende:
Het is voor mij zowiezo een nieuwe persoonlijke grens die is overschreden.
Ik heb ook nog expres niet voor gelegd om mijn vriendin dit eens te laten doen tijdens het neuken.
Dat wil ik dan liever toch weer niet: iemand anders in mijn kont.
quote:Houd van
- Liefde
- Openheid en eerlijkheid
Nog geen ervaring met een penis in m'n reet. Is dat een aanrader?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:46 schreef daanski82 het volgende:
een penis geeft mij toch een lekkerdere gevoel dan een vinger er in en een dildo voeld zo hard (NEE ik ben geen homo)
tevends de bekende zin geld ook hier voor "Oefening baart kunst"
jij hoeft hetemaal geen penis in je reet te hebben.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:55 schreef Nino het volgende:
[..]
Nog geen ervaring met een penis in m'n reet. Is dat een aanrader?
Neem me niet kwalijk..quote:Op woensdag 20 december 2006 14:02 schreef daanski82 het volgende:
[..]
jij hoeft hetemaal geen penis in je reet te hebben.
maar het is een personelijke mening.
ik vind dat het wel een aanrader is!quote:Op woensdag 20 december 2006 13:55 schreef Nino het volgende:
[..]
Nog geen ervaring met een penis in m'n reet. Is dat een aanrader?
Ow, vertel!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:09 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
ik vind dat het wel een aanrader is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |