Ja, van OranjeOrangoetang.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:07 schreef Ventilator het volgende:
Kloon!
Daar zat ik ook naar te kijken ja.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:46 schreef Gripper het volgende:
Misschien kun je jezelf met een buttplug te lijf gaan? Wel goed schoonmaken van tevoren hè
Het was eenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:50 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Daar zat ik ook naar te kijken ja.
als je je ontspant en glijmiddel gebruikt doet het geen pijnquote:Op woensdag 20 december 2006 10:20 schreef Darkwolf het volgende:
Dildo moet ik niet aan denken, en een penis al helemaaaaaal niet.
Mijn pink is ruim voldoende, want de rest gaat al snel wat meer pijn doen.
Er door klaarkomen is mij nog nooit gelukt.
Wel bijna, met de nodige stimulatie d.m.v aftrekken.
Het is voor mij zowiezo een nieuwe persoonlijke grens die is overschreden.
Ik heb ook nog expres niet voor gelegd om mijn vriendin dit eens te laten doen tijdens het neuken.
Dat wil ik dan liever toch weer niet: iemand anders in mijn kont.
Moet ook echt geil zijn eer ik het ook bij mijzelf doe.
(Meestal dus als mijn vriendin een tijdje ongesteld is.)
idd gewoon rustig aan lekker ontspannen zijn en flink glijmiddel gebruiken!quote:Op woensdag 20 december 2006 12:12 schreef daanski82 het volgende:
[..]
als je je ontspant en glijmiddel gebruikt doet het geen pijn
als het pijn doet doeje wat verkeerd
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:20 schreef Darkwolf het volgende:
Het is voor mij zowiezo een nieuwe persoonlijke grens die is overschreden.
Ik heb ook nog expres niet voor gelegd om mijn vriendin dit eens te laten doen tijdens het neuken.
Dat wil ik dan liever toch weer niet: iemand anders in mijn kont.
quote:Houd van
- Liefde
- Openheid en eerlijkheid
Nog geen ervaring met een penis in m'n reet. Is dat een aanrader?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:46 schreef daanski82 het volgende:
een penis geeft mij toch een lekkerdere gevoel dan een vinger er in en een dildo voeld zo hard (NEE ik ben geen homo)
tevends de bekende zin geld ook hier voor "Oefening baart kunst"
jij hoeft hetemaal geen penis in je reet te hebben.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:55 schreef Nino het volgende:
[..]
Nog geen ervaring met een penis in m'n reet. Is dat een aanrader?
Neem me niet kwalijk..quote:Op woensdag 20 december 2006 14:02 schreef daanski82 het volgende:
[..]
jij hoeft hetemaal geen penis in je reet te hebben.
maar het is een personelijke mening.
ik vind dat het wel een aanrader is!quote:Op woensdag 20 december 2006 13:55 schreef Nino het volgende:
[..]
Nog geen ervaring met een penis in m'n reet. Is dat een aanrader?
Ow, vertel!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:09 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
ik vind dat het wel een aanrader is!
Ligt er maar net aan wat je eigen smaak is, voor mij persoonlijk liever dildo/buttplug, vingers voelen al snel ruw aan.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:45 schreef A_L_N_F het volgende:
whehehe, deze topics duiken om de zoveel tijd op he.
vraag me trouwens wel af wat fijner is, vingers of een dildo/vido/buttplug.
Daar kan ik mij in vinden Ero... een vinger is niet alles inderdaad als het gaat om zachtheid en alles.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:48 schreef erodome het volgende:
Ligt er maar net aan wat je eigen smaak is, voor mij persoonlijk liever dildo/buttplug, vingers voelen al snel ruw aan.
Dat kan ik aan zijn "actieve bijdrage" (or lack there of eigenlijk) van dit topic anders niet echt merken!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:02 schreef Aventura het volgende:
Je bent wel anaal gefixeerd he baviaan?
zeker weten!quote:Op donderdag 21 december 2006 12:20 schreef Black-jack het volgende:
maar een vinger in je kontje terwijl je ligt te trekken ( of laat trekken/pijpen) is wel super hoor...
Hoezo, laat je dan ook wat ontsnappen uit je kont, los van wat je pik op dat moment produceert?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:48 schreef Black-jack het volgende:
en vooral...als je komt...dan ineens de vinger eruit....lijkt wel een ontploffing
Aha!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef Black-jack het volgende:
nee....maar als ik kom met een vinger erin, dan spuit ik nie ver....maar met die vinger eruit...oei oei oei...
neen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:59 schreef BlauweBaviaan het volgende:
Hoi , zijn er jongens of meisjes die wel eens anaal masturberen.
Groetjes BB
Dit geld bij mij.....weet nie ofg dat bij iedereen is hoor.... hihiquote:Op donderdag 21 december 2006 14:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Aha!
Dat verklaart waarom het er niet uitspuit.
Weer wat geleerd!
Nu je zo zegt ja... weinig blauw hierquote:Op donderdag 21 december 2006 11:58 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat kan ik aan zijn "actieve bijdrage" (or lack there of eigenlijk) van dit topic anders niet echt merken!![]()
neuqen ?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:48 schreef picobyte het volgende:
Laat je gewoon eens neuken door een echte kerel, das veel beter dan rukken en kloten met dildo's.
Ja echt niet!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:48 schreef picobyte het volgende:
Laat je gewoon eens neuken door een echte kerel, das veel beter dan rukken en kloten met dildo's.
Ik ben vrijgezel, dus geen blok aan mijn been hequote:Op vrijdag 22 december 2006 08:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja echt niet!
Daar moet ik dus niet aan denken!
Ben net aan het idee gewent geraakt om te paren met mijn eigen ras, en daar trek ik toch echt de grens!
Ga niet nog eens met het hetzelfde geslacht daarvan tussen de lakens rollenbollen!
Ik heb zowiezo een vriendin, dus die gaat het zowiezo niet echt leuk vinden denk ik!
deed je t eerst met je cavia ofwat?quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ben net aan het idee gewent geraakt om te paren met mijn eigen ras, en daar trek ik toch echt de grens!
met zo'm reactie kun je ook niet lekker klaar komen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:28 schreef Ivo1987 het volgende:
Als ik er al aan denk moet ik kotsen! Laat staan ervan klaarkomen!
Ja, natuurlijk kan dat. Let wel op de hygiëne, ten slotte kan je chick er een blaasontsteking aan over houden. En ook op die manier kun je SOA's oplopen. Aangezien beflapjes zuigen, zou ik het alleen doen met iemand waarvan je zeker weet dat ze geen SOA heeft.quote:Op dinsdag 26 december 2006 05:22 schreef SlimShady het volgende:
vraagje he:
als je het gaatje van je partner wil likken he, kan dat wel?
ik bedoel ivm met SOAs, bacterien enzo.
kan het bv fout gaan als je de vaginale en anale vocht mixt?
Je bent toch gewoon wel een reetridder. Er staat dat jij liever een penis in je reet hebt. Ik ken geen heteroman die dat graag heeft hoor. En er is geen hetero man die dildo's en penissen in zijn kont stopt of laat stoppen. Je bent gewoon heel duidelijk een bruinwerker.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:46 schreef daanski82 het volgende:
een penis geeft mij toch een lekkerdere gevoel dan een vinger er in en een dildo voeld zo hard (NEE ik ben geen homo)
de rede dat een hetro man dat niet doet is om dat zij niet vergeleken willen worden met homo's.quote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon wel een reetridder. Er staat dat jij liever een penis in je reet hebt. Ik ken geen heteroman die dat graag heeft hoor. En er is geen hetero man die dildo's en penissen in zijn kont stopt of laat stoppen. Je bent gewoon heel duidelijk een bruinwerker.
als een lekkere jongen/meid met je kont gaat spelen roep je dan meteen 'HEE! DAAR POEP IK MEE!' ?quote:Op zondag 31 december 2006 12:50 schreef Viking84 het volgende:
je moet niets anders met je anus doen dan poepen.
Dat heeft niks met durven te maken maar met willen...quote:Op zondag 31 december 2006 12:49 schreef daanski82 het volgende:
[..]
van een vinger komt een dildo en als zij verder durfen te gaan een penis.
KAN maar als je open staat voor verandering wat jij blijkbaar NIET bent kan je een betere orgasme krijgenquote:Op zondag 31 december 2006 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet niets, mag dat gelukkig nog altijd zelf bepalen.quote:Op zondag 31 december 2006 12:50 schreef Viking84 het volgende:
nou, ik denk niet dat jij in staat bent te bepalen of je drol erin blijft of nietquote:Op zondag 31 december 2006 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet niets, mag dat gelukkig nog altijd zelf bepalen.
lekker boeiend. Een anus is daar niet voor bedoeldquote:Op zondag 31 december 2006 13:18 schreef daanski82 het volgende:
[..]
KAN maar als je open staat voor verandering wat jij blijkbaar NIET bent kan je een betere orgasme krijgen
meer info lees: http://www.kinkycouple.nl/info/man.html
de Anatomie van een man
nummer 12 moet gemasseerd worden
[[url=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e5/Maleana_int.png]afbeelding] [/url]
Dat penis stukje ben ik het niet mee eens, ik ken toch wel een aantal hetero mannen die niet vies zijn van wat anaal spel zo nu en dan, maar dan niet met een man, want ze zijn niet bi of homo, er is geen enkele seksuele aantrekkingskracht met mannen, dus waarom een penis doen dan, dat zou een afschuwelijke ervaring worden....quote:Op zondag 31 december 2006 12:49 schreef daanski82 het volgende:
[..]
de rede dat een hetro man dat niet doet is om dat zij niet vergeleken willen worden met homo's.
deze hetro mannen durfen of hebben GEEN lef om te expirimenteren met wat zijn lekker vinden.
zij zijn gestopt met "ondek je plekje" toen ze een KUTje zagen.
ik kan je verzekeren dat als hetro mannen hun prostaat weten te vinden dat zij tijdens het pijpen daar ook gevingerd wil worden.
van een vinger komt een dildo en als zij verder durfen te gaan een penis.
als je het vies vind het er blijft over zeuren wil ik je graag verzoeken om niet meer in deze topic te komen met je vervuiling.quote:Op zondag 31 december 2006 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lekker boeiend. Een anus is daar niet voor bedoeld. Viespeuken hier
, gadverdamme.
HAHAHAHAHAHA wat een klapper waar mee ze weg en het is JOU mening dat het vies is die ik absoluut NIET deelquote:Op zondag 31 december 2006 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat het de normaalste zaak van de wereld is, is jouw mening(die ik niet deel, dat moge duidelijk zijn: het is vies), maar goed, ik zal dan wegblijven. Peuteren jullie maar fijn poep uit elkaars anus!
. Doei!
en nu in normaal Nederlands?quote:Op zondag 31 december 2006 15:01 schreef daanski82 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA wat een klapper waar mee ze weg en het is JOU mening dat het vies is die ik absoluut NIET deel
ik kan homo zijn en zeggen dat een KUT vies is en vis stinkt.
quote:Op zondag 31 december 2006 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Boh, laat maar. Ik blijf wel weg. Peuteren jullie maar fijn poep uit elkaars anus! Doei!.
Nogmaalsquote:Op zondag 31 december 2006 15:04 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, waarom is iets wat je zelf doet nooit tegennatuurlijk? Ik kan prima iets doen wat niet hoort, maar dan toch nog vinden dat het niet hoort.
die snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 31 december 2006 12:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf, nu is een kerel die door een kerel genomen wordt gewoon hetero?
kan je hoeft helemaal geen homo te zijn om je door een man geneukt te laten worden.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:01 schreef daanski82 het volgende:
[..]
kan je hoeft helemaal geen homo te zijn om je door een man geneukt te laten worden.
Dat is waar, je kan ook gewoon biseksueel zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 20:01 schreef daanski82 het volgende:
[..]
kan je hoeft helemaal geen homo te zijn om je door een man geneukt te laten worden.
En wat ben je dan als je je niet door een man laat nemen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh je laat je nemen door een kerel. nou dan ben je vast hetero.
Ik weet het niet, laten we daanski om verheldering vragen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:05 schreef piere het volgende:
[..]
En wat ben je dan als je je niet door een man laat nemen?
gaat niet om het zeuren, maar face it je bent gewoon gay als je sex met mannen geil vind, daar lijkt me geen discussie over mogelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:25 schreef daanski82 het volgende:
@Queen_bee ik had al geandwoord ONTOPIC
en ik citeer"waarom blijven zeuren over hetro of bi of homo doe GVD gewoon wat je lekker en geil vind.
"
dus ik ga geen opheldering geven.
want het gaat natuurlijk alleen maar om seks bij homoseksuelenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:14 schreef ooge het volgende:
[..]
gaat niet om het zeuren, maar face it je bent gewoon gay als je sex met mannen geil vind, daar lijkt me geen discussie over mogelijk.
dat noemen ze bi-sexualiteit. en als je verliefd kan worden op beide geslachten ben je 'bi-fiel', maar meestal gebruiken ze de term bi-sexualiteit.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
want het gaat natuurlijk alleen maar om seks bij homoseksuelen. Wat een cliché. Als je als man van vrouwen houdt (liefde), maar je wilt af en toe een lul in je reet (lust), dan ben je echt geen homo hoor. Als je graag met een man zou willen samenleven daarentegen wél. Shit, ik zou wegblijven, maar ik moest hier toch echt even op reageren...
als je met een man wilt neuken én met een man wilt samenleven ben je homoseksueel hoor. Of heb ik iets verkeerd gezegd ofzo?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:24 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dat noemen ze bi-sexualiteit. en als je verliefd kan worden op beide geslachten ben je 'bi-fiel', maar meestal gebruiken ze de term bi-sexualiteit.
Als je een lul in je reet wil ben je ook gewoon homo, klaar. En anaal mastuberen is ook voor homo's.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je met een man wilt neuken én met een man wilt samenleven ben je homoseksueel hoor. Of heb ik iets verkeerd gezegd ofzo?
Daar zeurt niemand om. Gaat erom dat jij mannen die mannen neuken hetero noemtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef daanski82 het volgende:
HAHAHAHAHAHA heerlijk hokjes denkende uitspraak.
mods zet hier maar een slotje op of verkas deze topic naar de kelder waar wel redelijke mensen zitten.
die wel normaal kunnen praten en niet gaan zeuren of je BI of hetro bent.
opschoon ze, anaalridderquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:32 schreef Aventura het volgende:
Jawel hoor
Ik wil het nog een kans geven, wel ga ik even opschonen. Mensen die kinderachtig blijven doen (jullie weten zelf wel wie ik bedoel) mogen wegblijven. Bovendien, als je zo anaal doet over anale seks en homo- danwel heteroskesualiteit heb je in dit topic sowieso weinig te zoeken.
Jij moeteen kloon zijn, ik geloof echt niet dat er werkelijk mensen zoals jij bestaanquote:
en nog even op het verschil tussen van mannen houdende mannenneukers en van vrouwen houdende mannenneukers gewezen. Want dat belangrijke onderscheid maken jullie niet hier.quote:
Ik ben echt, wis en waarachtig!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij moeteen kloon zijn, ik geloof echt niet dat er werkelijk mensen zoals jij bestaan
Nou vooruit, ik nu wel zal persoonlijk worden, ik wil je niet meer in dit topic zien.
Jullie?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en nog even op het verschil tussen van mannen houdende mannenneukers en van vrouwen houdende mannenneukers gewezen. Want dat belangrijke onderscheid maken jullie niet hier.
Wat een nepmod. Je moet dit topic sluiten en opschonen, maar intussen lul je gewoon off-topic meequote:
het is verboden om een ban voor anderen aan te vragen, dus ik hoop dat Aventura hier zijn conclusies uit trekt. Bovendien heb ik niets verkeerds gedaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:40 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 mompeld tegen Aventura iets over een week ban
Ik doe over het algemeen niet aan bans aanvragen, ik ben drie jaar mod en heb het misschien 2 x hoeven doen. Ik ga het dan ook hiervoor niet aanvragen. Maar Viking84, ik vind dat je wel iets verkeerds hebt gedaan. Oke, we zien wat je punt is maar je blijft maar doorzuigen en mensen aanvallen. Zo is er toch geen discussie meer mogelijk? Vervolgens waarschuw ik je, en je gaat gewoon door. Dus nogmaals vriendelijk het verzoek om op te houden met dat gechargeer (dat is je niet vreemd gezien je postgeschiedenis).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is verboden om een ban voor anderen aan te vragen, dus ik hoop dat Aventura hier zijn conclusies uit trekt. Bovendien heb ik niets verkeerds gedaan.
Ik heb m'n zegje gedaan, heb het bovendien nog even voor wat mensen hier opgenomen en nu moet ik ineens een weekban krijgen? Doe normaal!
- waarom ik dit uberhaupt op dit topic klikte weet ik nietquote:Op woensdag 20 december 2006 13:46 schreef daanski82 het volgende:
Komt dit soms omdat je zelf een homo bent die nog in de kast zit. Oftwel een klein kamertje.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:58 schreef daanski82 het volgende:
waarom blijven zeuren over hetro of bi of homo doe GVD gewoon wat je lekker en geil vind.
ik krijg een hekel aan dat kamertjes denkerij ik![]()
en als ik je zeg dan ik ook dames lekker neuk en bef ? dan ben ik gewoon bi.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:57 schreef vamos1 het volgende:
[..]
- waarom ik dit uberhaupt op dit topic klikte weet ik niet
- waarom ik de comments ging lezen weet ik ook niet
- waarom ik nu reageer weet ik ook nog niet helemaal
maar..
je bent niet homo, maar hebt wel graag een lul in je aars geslammed ipv en vinger/dildo..
hoe meer homo dan dat kun je zijn![]()
misschien dat je jezelf niet wil bestempelen als bi/homo maar dan snap je volgens mij de definitie er gewoon niet van...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:01 schreef daanski82 het volgende:
ik kan nu nog een opmerking gaan geven maar dan kan ik ook een waarschuwing verwachten dus dat ga ik niet niet ik ga gewoon weer ontopic.
i rest my case
Ik heb gekliktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:21 schreef ooge het volgende:
ej daan is dit niks voor je
http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |