HAHAHAHAHAHA wat een klapper waar mee ze weg en het is JOU mening dat het vies is die ik absoluut NIET deelquote:Op zondag 31 december 2006 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat het de normaalste zaak van de wereld is, is jouw mening(die ik niet deel, dat moge duidelijk zijn: het is vies), maar goed, ik zal dan wegblijven. Peuteren jullie maar fijn poep uit elkaars anus!
. Doei!
en nu in normaal Nederlands?quote:Op zondag 31 december 2006 15:01 schreef daanski82 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA wat een klapper waar mee ze weg en het is JOU mening dat het vies is die ik absoluut NIET deel
ik kan homo zijn en zeggen dat een KUT vies is en vis stinkt.
quote:Op zondag 31 december 2006 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Boh, laat maar. Ik blijf wel weg. Peuteren jullie maar fijn poep uit elkaars anus! Doei!.
Nogmaalsquote:Op zondag 31 december 2006 15:04 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, waarom is iets wat je zelf doet nooit tegennatuurlijk? Ik kan prima iets doen wat niet hoort, maar dan toch nog vinden dat het niet hoort.
die snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 31 december 2006 12:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf, nu is een kerel die door een kerel genomen wordt gewoon hetero?
kan je hoeft helemaal geen homo te zijn om je door een man geneukt te laten worden.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:01 schreef daanski82 het volgende:
[..]
kan je hoeft helemaal geen homo te zijn om je door een man geneukt te laten worden.
Dat is waar, je kan ook gewoon biseksueel zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 20:01 schreef daanski82 het volgende:
[..]
kan je hoeft helemaal geen homo te zijn om je door een man geneukt te laten worden.
En wat ben je dan als je je niet door een man laat nemen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh je laat je nemen door een kerel. nou dan ben je vast hetero.
Ik weet het niet, laten we daanski om verheldering vragen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:05 schreef piere het volgende:
[..]
En wat ben je dan als je je niet door een man laat nemen?
gaat niet om het zeuren, maar face it je bent gewoon gay als je sex met mannen geil vind, daar lijkt me geen discussie over mogelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:25 schreef daanski82 het volgende:
@Queen_bee ik had al geandwoord ONTOPIC
en ik citeer"waarom blijven zeuren over hetro of bi of homo doe GVD gewoon wat je lekker en geil vind.
"
dus ik ga geen opheldering geven.
want het gaat natuurlijk alleen maar om seks bij homoseksuelenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:14 schreef ooge het volgende:
[..]
gaat niet om het zeuren, maar face it je bent gewoon gay als je sex met mannen geil vind, daar lijkt me geen discussie over mogelijk.
dat noemen ze bi-sexualiteit. en als je verliefd kan worden op beide geslachten ben je 'bi-fiel', maar meestal gebruiken ze de term bi-sexualiteit.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
want het gaat natuurlijk alleen maar om seks bij homoseksuelen. Wat een cliché. Als je als man van vrouwen houdt (liefde), maar je wilt af en toe een lul in je reet (lust), dan ben je echt geen homo hoor. Als je graag met een man zou willen samenleven daarentegen wél. Shit, ik zou wegblijven, maar ik moest hier toch echt even op reageren...
als je met een man wilt neuken én met een man wilt samenleven ben je homoseksueel hoor. Of heb ik iets verkeerd gezegd ofzo?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:24 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dat noemen ze bi-sexualiteit. en als je verliefd kan worden op beide geslachten ben je 'bi-fiel', maar meestal gebruiken ze de term bi-sexualiteit.
Als je een lul in je reet wil ben je ook gewoon homo, klaar. En anaal mastuberen is ook voor homo's.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je met een man wilt neuken én met een man wilt samenleven ben je homoseksueel hoor. Of heb ik iets verkeerd gezegd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |