Dan heb je wel de juiste indruk, denk ik zoquote:Op zondag 17 december 2006 22:58 schreef superhero87 het volgende:
-2 Mijn indruk van Zhenar is tot nu toe niet zo positief geweest, vandaar de minpunten![]()
ALSJEBLIEFT IK DOE ALLES MAAR STEM ME ER NIET UIT!!!!quote:
morgen krijg je 2 puntjes van mequote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ALSJEBLIEFT IK DOE ALLES MAAR STEM ME ER NIET UIT!!!!!!!1!!1!
Het Usergame is alles dat me nog op de been houdt!Verder ben ik een contactgestoorde, ledemaatloze klootzak die vanuit zijn rolstoel alleen maar het UserGame van XFA heeft dat hem nog een beetje vreugde geeft. HAAL DAT NIET VAN ME WEG!
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het Usergame is alles dat me nog op de been houdt!Verder ben ik een contactgestoorde, ledemaatloze klootzak die vanuit zijn rolstoel alleen maar het UserGame van XFA heeft dat hem nog een beetje vreugde geeft. HAAL DAT NIET VAN ME WEG!
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ondanks dat Peri al haar beltegoed gebruikte om jou erin te houden, heb ik nu eindelijk besloten je eruit te kicken. Het heeft eigenlijk te lang geduurd, want volgens vele kenners had jij al veel eerder het spel moeten verlaten.
Toch ben je negende geworden in dit spel, logisch want je stem is niet om aan te horen. Je bent er zolang ingebleven, omdat je soms best grappig uit de hoek kan komen. Ik denk toch dat je 1 van de meest gewaardeerde users ben en ook ik waardeer je soms(ondanks de onvewachte minpunten
).[/b]
Schiet op danquote:
Je raakte me, je noodkreet trof me aan het hart. Lieve lieve Zhenar, je hebt hulp nodig. Ik stem je uit USG omdat je dan misschien zal toegeven dat het USG meer kapot maakt dan je lief is. Misschien kan Babette je helpen om je terug te brengen naar de realiteit. Het spijt me, maar het is het beste voor jequote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Neequote:Op maandag 18 december 2006 15:12 schreef PeRi het volgende:
2x punten mag toch ook ipv persé 3?
quote:Op maandag 18 december 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
en als ze het toch moet hoop ik dat het in je gezicht is!
Oh.. eeh... da's mijn eerbetoon.quote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef Svensational het volgende:
Tof trouwens dat Zhenar postuum in de lijst blijft staan!
Iddquote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef Svensational het volgende:
Tof trouwens dat Zhenar postuum in de lijst blijft staan!
quote:Op maandag 18 december 2006 17:08 schreef Fir3fly het volgende:
+2 PeRi: Volgens mij de enige die Christian ook wel goed vindt.
quote:Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat deze nog voor veel verrassingen gaat zorgen![]()
Het gaat om de gedachtequote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef --Globe-- het volgende:
Zhenar, ik wou je nog wel 2 punten geven
Sorryquote:
Maar welquote:Op maandag 18 december 2006 17:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry. Jammer dat ik je geen pluspunten meer kan geven
.
*hint* ik ben ook positief over Christianquote:Op maandag 18 december 2006 17:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry. Jammer dat ik je geen pluspunten meer kan geven
.
hoe kom ik nou in dit verhaal terecht??!quote:Op maandag 18 december 2006 15:11 schreef PeRi het volgende:
Je raakte me, je noodkreet trof me aan het hart. Lieve lieve Zhenar, je hebt hulp nodig. Ik stem je uit USG omdat je dan misschien zal toegeven dat het USG meer kapot maakt dan je lief is. Misschien kan Babette je helpen om je terug te brengen naar de realiteit. Het spijt me, maar het is het beste voor je!
Ik voel me eigenlijk wel in mijn rug gestoken door allemaal SHO-maatjesquote:Op maandag 18 december 2006 19:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kom ik nou in dit verhaal terecht??!
[of heeft dat te maken met mijn "really?!!??!?!??!?" tegen overspannen Serge-fans?!]
Je werk! Ik moest toch wat verzinnen?quote:Op maandag 18 december 2006 19:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kom ik nou in dit verhaal terecht??!
[of heeft dat te maken met mijn "really?!!??!?!??!?" tegen overspannen Serge-fans?!]
Verzin dan iets spectaculairsquote:Op maandag 18 december 2006 19:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je werk! Ik moest toch wat verzinnen?.
scherpe messen maken schonen wondenquote:Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik voel me eigenlijk wel in mijn rug gestoken door allemaal SHO-maatjes![]()
Et tu Brute?!(
)
oh ja....quote:
Mag je opeens op vier mensen stemmen?quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Lynx666 het volgende:
-- PeRi, KEIlief, KEIschattig, maar je loopt teveel uit
-- Fir3, #XFA: "(Fir3fly): Mensen en Lynx,"
++ s_s, een overall leuke user, al verschillen de smaken af en toe
-- charmed_angel, dan stem ik je gewoon verder de min in
quote:Op maandag 18 december 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mag je opeens op vier mensen stemmen?
c_a ligt er al uitquote:Op maandag 18 december 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mag je opeens op vier mensen stemmen?
Ja, ik zag hetquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Lynx666 het volgende:
-- charmed_angel, dan stem ik je gewoon verder de min in
charmed_angel - minus 3
Nounou niet zo kinderachtig editten C_A, je kan toch wel tegen een grapje of neem je dit spel zo serieus?quote:Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe oud was je ook al weer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |