Hij had idd. iets te veel woorden nodig om de groep asielzoekers aan te duiden.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:11 schreef Genverbrander het volgende:
Ho ho ho wat gaat ie precies stoppen
nou nou, het kabinet kiest voor het landsbelang en Verdonk blijft zitten.quote:
Jawel, handjesschudden met imams.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:Verdonk blijft intergratie houden? daar heeft ze 4 jaar niks aan gedaan
Alle jeugd wordt vanaf morgen uitgezet.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Ojee, Verdonk krijgt jeugdbescherming.
Arme jeugd.
Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Arme jeugd.
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jawel, handjesschudden met imams.
O wacht...![]()
Dat stond vandeweek al in de volkskrant. Ze neemt die portefeuille er bij, de hoofdportefeuille is cultuur dacht ikquote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Arme jeugd.
Ik vind haar juist heel sterk in haar eerste week en ik vermoed de kamerleden ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef Originele_Naam het volgende:
Verbeet is wel zwakke kamer voorzitter
Komt dus een vervolg.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Ludacriss het volgende:
Onzin... er word selectieve opschorting gebruikt. Een vrijgezelle vrouw van 24 zou er dus zo uitgegooid kunnen worden.
Morgen alsnog een motie van wantrouwen dan maar...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Ludacriss het volgende:
Onzin... er word selectieve opschorting gebruikt. Een vrijgezelle vrouw van 24 zou er dus zo uitgegooid kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |