wat moest je met burnoutquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:16 schreef Luco het volgende:
Bij Burnout zat ook geen VIPkaartje...
die hadden Tetris nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
kijk ook eens op www.cdwow.nl goedkoop en geen verzendkosten
*gaat toch maar eens geld eisen van cdwow voor al die reclame*
dat ben ik wel gewend met play, die zijn ook niet alitjd snelquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:09 schreef Icefire1971 het volgende:
wel goed niet per se snel (komt uit engeland: 5 tot 10 dagen)
Jup, hij is leuk, hoewel ik zelf Canvas Curse leuker vond, mede door de besturing. Dit is meer een 'klassieke' Kirby.quote:
Goed, maar niet snel.. en hoezo geen Tetris? Hij is daar bijna 10 euro goedkoperquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:03 schreef LWaS het volgende:
[..]
die hadden Tetris niet
Braintraining is daar overigens een paar euro gopedkoper, maar vind het wel zo handig om alles bij een zaak te bestellen.
Maar de leveringen van cdwow gaan altijd wel goed?en snel?
Had m daar inderdaad ook besteld voor 29, terwijl ze bij FRS nog steeds schaamteloos 45 vragen. Duurde wel drie weken voordat ik hem binnen had, maar wellicht hebben ze door mijn bestelling weer een voorraadje aangelegdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Goed, maar niet snel.. en hoezo geen Tetris? Hij is daar bijna 10 euro goedkoper![]()
5,50quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Goed, maar niet snel.. en hoezo geen Tetris? Hij is daar bijna 10 euro goedkoper![]()
Ik zei bijna héquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:13 schreef LWaS het volgende:
[..]
5,50
Maar ik keek er blijkbaar overheen
pokemon mystery dungeon, als je van dungeon crawling en pokemon houdt. Zo ja is het een geniaal spel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:24 schreef nlboy het volgende:
Mijn DS Lite is stof aan het eten.Weet iemand nog een nieuw vet spel?
Oh, gaaf. Scheelt weer hoop wachten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:47 schreef Thomper het volgende:
Zonder import kun je ook EBA kopen, bij www.cd-wow.nl
Doen, topspel.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:16 schreef RaymanNL het volgende:
Zo sinds gisteren heb ik dus ook een DS lite, ik was die oude grijze bak zatIk heb er toen direct maar Yoshi Island 2 bij gekocht, maar ik zit even vast
In wereld 1-7 heb je een stukje "onder de grond" Daar moet je met een TIjdknop een aantal ! blokken actieveren, en dan moet je zo snel mogelijk rennen daar over heen, om vervolgens de overkant te bereiken. Maar ik heb echt alles geprobeerd, maar het lukt gewoon niet
Die laatste blokken gaan net te vroeg weg
Doe ik iets verkeerd?Mijn yoshi heeft een mario op de rug
![]()
Dus je hebt tot daar helemaal niet gerendquote:
sinds waneer is het verboden om te praten over hardware waar je homebrew software enzo op kunt draaien?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:31 schreef P-Style het volgende:
Even wat policy overschrijdende info verwijderd.
gedaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:57 schreef Maraca het volgende:
Pssst Uzumaki
[DS] Homebrew #1 - Let's try it again (Lees de OP!!)
Maar wel de OP lezen
Als je een lang ren gedeelte hebt moet je ook een paar keer springen.. krijg je een hele leuke sprong op het eindquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergat in NSMB ook steeds dat ik kon rennen.
volgens mij was allleen de uk bevestigdquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:51 schreef Roi het volgende:
Tingle DS komt waarschijnlijk ook naar Europa!
En aangezien de UK onderdeel is van Europa, en ook van Nintendo of Europe, en het nog nooit is voorgekomen dat een spel van Nintendo wel in de UK en niet in Europa verscheen kun je er vanuit gaan dat het om heel Europa gaat.quote:Op zondag 7 januari 2007 10:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
volgens mij was allleen de uk bevestigd
ziet er wel leuk uit maar wat is het precies? (had even ge-googledquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:51 schreef Roi het volgende:
Tingle DS komt waarschijnlijk ook naar Europa!
Mwa, ik was niet van plan om hem te verkopen, ik bewaar zo'n ding liever voor multiplayer sessies met me pa, of anderen die geen DS hebben en bij mij op bezoek zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 15:19 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik vroeg me af, Rayman, heb je je oude DS verkocht of dacht je, ik koop hem gewoon nu, laat ik de oude DS wel ergens liggen als aandenken?
37,99 bij Cd-wowquote:Op zondag 7 januari 2007 18:10 schreef R_B het volgende:
Pes voor de ds, als je nu besteld dan wordt hij de 12e naar je verzonden.
Zie: http://www4.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=383748&subcat=nds
Kloppen deze gegevens een beetje bij cd-wow?
Bij play, staat 26 januari.
Als Pro 6 ook eruit ziet als Winning Eleven, dan koop ik deze liever niet. (heb 'm al voor de PS2)quote:Op maandag 8 januari 2007 08:08 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
37,99 bij Cd-wow![]()
Ben ik niet gewend van ze...![]()
Grote kans dat dat wel zo is. Lijkt me niet dat ze voor Europa ineens op de proppen komen met een heel nieuwe versie.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Als Pro 6 ook eruit ziet als Winning Eleven, dan koop ik deze liever niet. (heb 'm al voor de PS2)
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Als Pro 6 ook eruit ziet als Winning Eleven, dan koop ik deze liever niet. (heb 'm al voor de PS2)
Pro evo ===== winning eleven. Dus ik neem aan dat het opelkaar lijkt.quote:Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007
Also known as: Winning Eleven DS, Winning 11: Pro Evolution Soccer 2007, World Soccer Winning Eleven 10, Pro Evolution Soccer 6 (UK)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |