hey comedy afzeiken is mijn taak:)quote:Op woensdag 20 december 2006 19:09 schreef babette21 het volgende:
Jansen Jansen (ofzo), daar zat Margot #1 ook in
dat je van al haar rollen nou net aan deze moet denken... beroerde comedy...
hmz... ik ben geloof ik geen Liz S. fan, ik vond haar maar niks in MvdW [ vooral ook omdat ze Renee Soutendijk kwam wegpesten]quote:ik denk dan toch eerder aan haar (toch meer loederachtige) rollen in Vrouwenvleugel en MvdW
jaaaaaaaquote:Op woensdag 20 december 2006 21:01 schreef Wup het volgende:
jaaa komt Kim Pieters nog even terug om hem de serie uit te spelen?
hoe lief
Zou dit z'n laatste scène worden... of toch weer een dood vogeltje?quote:NIELS RICHTER: "Dan loop ik m'n ronde wel in m'n blote bast." (tegen Annemarie de Graaf)
mja ze heeft vorig jaar nogal om zich heen lopen slettenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:01 schreef Wup het volgende:
Shirina & een wild verleden?
Niels aan de pillen is tof, dat is wel aan Robert toevertrouwd...quote:jaaa komt Kim Pieters nog even terug om hem de serie uit te spelen?
hoe lief
in seizoen 2 vond ik haar ook niet erg tof, maar in seizoen 3 kon ik haar wel meer waarderen (leuke loederstreekjes enzo). Maar ze is natuurlijk niet te vergelijken met Soutendijk!quote:hmz... ik ben geloof ik geen Liz S. fan, ik vond haar maar niks in MvdW [ vooral ook omdat ze Renee Soutendijk kwam wegpesten]
quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 21 december 2006 19:17 schreef pberends het volgende:
Goedzo Joost, lekker alles in de Prullebak gooien en vervolgens niet legen. Jezus wat voorspelbaar.
En zomaar op iemand's privécomputer zitten, schandalig! Das net hetzelfde als het briefgeheim verneukenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:23 schreef warezguy05 het volgende:
bij die soapmeiden moet je altijd direct ducktape over hun bek plakken nadat je ze een 'geheimpje' hebt verteld, anders lullen ze alles meteen door
Viel mij ook op ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:17 schreef pberends het volgende:
Goedzo Joost, lekker alles in de Prullebak gooien en vervolgens niet legen. Jezus wat voorspelbaar.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:31 schreef djkoelkast het volgende:
vaag dat ie geen wachtwoord op zijn windows heeft...
Ja, toen was er iets wat nu verdwenen is: de verhaallijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:18 schreef babette21 het volgende:
zat net door wat topics van (bijna) 3 jaar terug te bladeren... wat waren we toch fanatiek![]()
maar wel jammer dat alle afbeeldingen inmiddels van de servers zijn
yepquote:Op donderdag 21 december 2006 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, toen was er iets wat nu verdwenen is: de verhaallijn.
Die laatste feiten zijn inherent aan het eerste.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
yep
én de geloofwaardige acteurs
en de geinige personages
het geheel is meer dan de som der delenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die laatste feiten zijn inherent aan het eerste.
volgens mij hebben ze gewoon een misrekening gemaakt binnen het uitzendschema en komen ze anders niet uit met oud/nieuw.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoe zit dat nou met die dubbele afleveringen? Is dat niet een heel slecht teken? (ze maken zo snel mogelijk het beeldmateriaal op om te stoppen ofzo?)
Opnames ONM lopen te ver voor, normaal zo'n 6 weken nu al ruim 11 weken. Hierdoor zullen er binnenkort meerdere keren dubbele afl. in een week te zien zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:20 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze gewoon een misrekening gemaakt binnen het uitzendschema en komen ze anders niet uit met oud/nieuw.![]()
dan zitten wij op 3 januari te kijken hoe zij hun vuurpijltjes gaan afsteken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |