De 'Tonnie-leent-geld-van-Faber-om-het-pakhuis-te-kopen-en-moet-in-ruil-daarvoor-minder-legale-klusjes-opknappen'-verhaallijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat was dat voor verhaallijn dan ?
Ze speelde Dionne, de vriendin van die homofiele kop Kasper, een paar maanden geleden in ONM zelf. Ze denken dat de kijker dom isquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:06 schreef BVO het volgende:
Heeft die Eva al eens wat gedaan eerder? Qua series of soaps? Ze komt me zo bekend voor.
Oh ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze speelde Dionne, de vriendin van die homofiele kop Kasper, een paar maanden geleden in ONM zelf. Ze denken dat de kijker dom is.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tonnie denkt dat ie weer bij Idols is....
Het klonk nog steeds niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tonnie denkt dat ie weer bij Idols is....
je zou toch denken dat hij een gat in de lucht zou springen dat hij eindelijk verlost was van meisje Kagchellandquote:
ha leuk een dode vader, iets voor een praatgroepje met Kyraquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Kan dat gezeik over de dood van Eva's vader niet eens ophouden? Elke keer als het over Joost en Eva gaat moet die vader erbij gehaald worden.
Jammer, ik ken slechtere rollen... Eva, Kira en Julia bijvoorbeeld.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:21 schreef Wup het volgende:
[..]
ha leuk een dode vader, iets voor een praatgroepje met Kyra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |