Ik mis Bettina die fel uithaalde naar die typmiepen in het ziekenhuis zoals Liset.quote:
Bettina wordt er dit seizoen uitgeschreven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
Ik mis Bettina die fel uithaalde naar die typmiepen in het ziekenhuis zoals Liset.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bettina wordt er dit seizoen uitgeschreven.
ik vind momenteel zo'n beetje de hele cast verschrikkelijk, dus 't maakt weinig uit met wie z'n een aflevering vullen, maar ik was toch wel blij dat die stomme gans van Daan er vandaag niet bijzat. Of is die weg?? [stille hoop]quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:57 schreef pberends het volgende:
Ik vond 'm wel grappig voor de verandering. Stuk boeiender dan gister.
Ik miste alleen Junior.
ik mag hopen op eigen verzoek van Pamela!?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lijkt me sterk...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Haar contract loopt in maart af.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:07 schreef babette21 het volgende:
ik mag hopen op eigen verzoek van Pamela!?
Ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken, maar ik heb Daan wel gezien.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ik was toch wel blij dat die stomme gans van Daan er vandaag niet bijzat.
lézen!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken, maar ik heb Daan wel gezien.![]()
Deze moeten ze eruit gooien: Elif, Ilyas, Niels, Malu, Annemarie, Eva en der moeder en Kira.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind momenteel zo'n beetje de hele cast verschrikkelijk, dus 't maakt weinig uit met wie z'n een aflevering vullen, maar ik was toch wel blij dat die stomme gans van Daan er vandaag niet bijzat. Of is die weg?? [stille hoop]
Kan toch verlengd worden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Haar contract loopt in maart af.
Eva moet blijven en er moet een nieuw "Cor de Zeeuw" type komen, een nieuwe "Henri van Cloppenburgh" etc. etc.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Deze moeten ze eruit gooien: Elif, Ilyas, Niels, Malu, Annemarie, Eva en der moeder en Kira.
Voegen allen niets toe.
En die gangster-smurf moet oprotten en Faber moet terug!
reitstraquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:02 schreef Ticootje het volgende:
Vroegah, toen was de soap nog wel leuk.... met de echte familie couwenberg en reitstra. Ja toen dok nog gewoon de engel heette...
De site is offlinequote:
Je had Marnix, toen ie nog een klootzak was en lekker vaak vreemdging. Maar die is nu ook getemd. Je had Faber, maar die is nu weg. Die baby-gangster heeft alleen maar een lijntje met Tonnie. Chris is van een klootzak de gevoelige jongen geworden door die klote-Leonore. Bettina is ook een watje geworden, ze kaft bijna niemand meer uit. Alle andere schatten als Hillard, Sid en Stefan Bouwer zijn eruit geschreven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eva moet blijven en er moet een nieuw "Cor de Zeeuw" type komen, een nieuwe "Henri van Cloppenburgh" etc. etc.
Een slechterik dus.
Jammer dat het zo'n doos is...quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:34 schreef BVO het volgende:
Ik vind die Elif best wel een lekker wijf overigens.
Multicul... een hoop spanningen, maar totaal niet spannendquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
reitstra![]()
jij hebt goed opgelet zeg...
Maar je hebt wel een punt. Dat hele multicultigedoe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |