Wantrouwen willen ze niet meer met je samenwerken.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:39 schreef Carolina123 het volgende:
Wat is het verschil tussen een motie van afkeuring en een motie van wantrouwen?
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:34 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik zeg democratie heeft gefaald, ik ga maar een communistische dictatuur stichten naar chinees model je weet toch, de koninginVerdonk mag dan de dictator zijn
afkeuren van beleid of persoon.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:39 schreef Carolina123 het volgende:
Wat is het verschil tussen een motie van afkeuring en een motie van wantrouwen?
Uh, heb je meegekregen hoeveel tijd en moeite dat de Kamer heeft gekost? Balkenende laat tientallen Kamerleden op zich wachten en ze lijken het te slikken. Zo liggen de verhoudingen.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:38 schreef multatuli het volgende:
[..]
Uh, als de uitslag is zoals ik hier lees dan is het tegendeel waar. Dan is de motie de facto aangenomen en heeft de minister haar portefeuille verloren.
Andersom.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Motie van afkeuring is tegen een persoon, motie van wantrouwen is tegen t beleid dat die persoon voert.
We hebben het over ambtenaren en ministeries, ja dat is een tyfuspuinhoop en dat kan niemand oplossen.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou als het na meer dan 5 jaar is dan kan men vast in de administratie nog wel een kopietje vinden van het bijvoegsel bij de 1e aanvraag.
Bij de publieken kunnen ze ook nog wel even inbreken op 'n zendertje hoor...quote:Op woensdag 13 december 2006 23:41 schreef justhg het volgende:
JP wacht natuurlijk totdat RTL nieuws ( cda nieuws) begonnen is...
Net omgekeerd.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Motie van afkeuring is tegen een persoon, motie van wantrouwen is tegen t beleid dat die persoon voert.
Ga eens rap naast een microfoon staan..quote:Op woensdag 13 december 2006 23:41 schreef DJKoster het volgende:
Rouvoet, Bos..
Er gaat nog wel wat gebeuren..
flitsjournaal op nederland 1 ieder moment.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:42 schreef Radjesh het volgende:
wtf. Wanneer komt die toespraak nu?
Niet. Waarom denk je dat er zoveel verwarring was tussen die 2? Verdonk kan nu blijven zitten omdat het tegen haar persoon is, niet tegen haar beleid. Daarom kan de VVD ook een concessie doen; in de regering blijven zitten.quote:
Jaquote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef Genverbrander het volgende:
Wie is die vrouw naast de voorzitter? die zit m iedere keer te knijpen als zij een fout maakt
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef DJKoster het volgende:
Psst... staat die microfoon wel uit?![]()
*klik* stiltequote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef DJKoster het volgende:
hulpjequote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef Genverbrander het volgende:
Wie is die vrouw naast de voorzitter? die zit m iedere keer te knijpen als zij een fout maakt
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef DJKoster het volgende:
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:47 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja
"Dan sluit uh...schors ik hierbij de vergadering"
Andersom.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:47 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Ajax - Feyenoord, 7 - 2, toch?
Ja... blijf van die knopjes af..quote:Op woensdag 13 december 2006 23:49 schreef Radjesh het volgende:
Tering schrok me dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |