closequote:Op woensdag 13 december 2006 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Marinus Cornelus
Officieel Maurits Cornelis, maar die ene letter vergeef ik je.quote:
goeie staat, verkeerde stadquote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Chicago?
weet ikquote:
waar ligt chicago???quote:Op woensdag 13 december 2006 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Ohio
jeuhquote:Op woensdag 13 december 2006 23:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Illinois.
quote:De![]()
is een machtige grote boom, 10-35 m hoog, met een kroondoorsnede van 10-15 m of nog meer. Draaiend groeiende stam; middelsterk groeiend. De stekelige vruchtdoppen met bruine eetbare
rijpen vanaf eind oktober.
Algemene parameters
Herkomst: Zuid-Europa, Nabije Oosten
Groei: Groeihoogte: 20 m tot 35 m, groeibreedte: 6 m tot 10 m, groeikracht: langzaam groeiend, groeivormen: dicht, recht, dichte kroon
Biotoop
Gemengd bos
Toepassing
Parkaanplant, Straatbeplanting, Bosaanplant
Neuh.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
Cider
met dat paardenverhaal zat je dichterbij dan je denkt.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
volgens mij weet ik wel welke boom je zoekt..maar ik kan niet op de naam komen.
Die kastanjes zijn trouwens giftig.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
paardenkastanje dan
Ah..die zocht ikquote:Op donderdag 14 december 2006 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Vele onderdelen liggen verder op![]()
Jeejquote:Op donderdag 14 december 2006 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Yurithemaster +1(al is het Ketchum)
quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 14 december 2006 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Ook niet
dat meen je niet, heb ik voor niks dat rotwerk gedaanquote:Op donderdag 14 december 2006 00:47 schreef erkel het volgende:
Dat punten tellen had je bespaard kunnen blijven, was al gebeurd![]()
Maar verder goed werk![]()
Ik dacht dat asmo het ook al gedaan hadquote:Op donderdag 14 december 2006 00:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat meen je niet, heb ik voor niks dat rotwerk gedaan
Mark_V ook al, die had het in SQL gedaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat asmo het ook al gedaan had
ow, het had dus makkelijker gekundquote:Op donderdag 14 december 2006 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mark_V ook al, die had het in SQL gedaan.
Hoe dan ook ben ik trots op je Sheep!
Hier stond hetquote:Op donderdag 14 december 2006 00:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat meen je niet, heb ik voor niks dat rotwerk gedaan
Maar ik ben iets vaster in de periode van gokkenquote:
Ha, ik dacht al hier klopt iets nietquote:Op donderdag 14 december 2006 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ik ben iets vaster in de periode van gokkenBij jou is het ergens tussen 1997 en 2006
Verdorie, je hebt gelijk! Ik deed de jaartallen voor een deel uit m'n hoofd, en had deze dus blijkbaar verkeerd onthouden.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Ha, ik dacht al hier klopt iets niet97 was niet van mij, was van Soempie!
Dus stond wel 4-4![]()
Yeah.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Insane Clown Posse?
Nee, hoor. The Hours is gewoon goed.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:41 schreef Pustasu het volgende:
boek heeft een andere titel en die weet ik ook niet meer
correctquote:Op donderdag 14 december 2006 01:54 schreef BrandX het volgende:
Donovan? goh dat is wel heeeel oud!
hoe weet je dat trouwens zonder te googlen?quote:Op donderdag 14 december 2006 01:54 schreef BrandX het volgende:
Donovan? goh dat is wel heeeel oud!
Oh, het is ook wel zo fijn voor BrandX als je het punt wilt uitdelen (en het rijtje met punten aanpast en meekopieert).quote:
Ja, maar alleen als je niet zo flauw doet als Pustasuquote:Op donderdag 14 december 2006 02:01 schreef meisje1981 het volgende:
mag ik ook meedoen?
quote:Op donderdag 14 december 2006 02:01 schreef Pustasu het volgende:
laat maar ik kap er mee, ik peins er niet over om iets bij te houden
Eerlijk gezegd weet ik dat niet door muziek (hoewel mijn muziekkennis vrij goed is) maar door mijn filosofiekennis. Plato heeft een boek over atlantis geschreven. Onze filosofie docent had dit nummer toen laten horen. Toendertijd had jason donovan eighties hit, vanwaar ik de naam heb onthouden (hoewel ik niet zeker meer was) Raar nummer trouwens. bijzondere opbouw.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:58 schreef Pustasu het volgende:
[..]
hoe weet je dat trouwens zonder te googlen?
Klopt! Wyccie +1quote:Op donderdag 14 december 2006 02:01 schreef wyccie het volgende:
Haha, dat is echt toevallig!
Cholera en TBC.
Gedaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 02:05 schreef erkel het volgende:
Geef jezelf dan ook gelijk ff een puntje![]()
Toevallig werd er in Raad je plaatje een plaatje van Koch gepost, en die wist ik omdat ik ooit een praatje over hem heb moeten houden! Vandaag is wel een dag van toevallighedenquote:Op donderdag 14 december 2006 02:05 schreef BrandX het volgende:
Klopt!
Hehe, echt maf hoe je iets kunt weten, met de verste omwegen denkbaar dus.quote:Op donderdag 14 december 2006 02:04 schreef BrandX het volgende:
Eerlijk gezegd weet ik dat niet door muziek (hoewel mijn muziekkennis vrij goed is) maar door mijn filosofiekennis. Plato heeft een boek over atlantis geschreven. Onze filosofie docent had dit nummer toen laten horen. Toendertijd had jason donovan eighties hit, vanwaar ik de naam heb onthouden (hoewel ik niet zeker meer was) Raar nummer trouwens. bijzondere opbouw.
lol, ja zeker! Zou toen in ieder geval nooit hebben kunnen raden dat dat lesuurtje me nog eens een punt zou opleveren zo'n 15-20 jaar later!quote:Op donderdag 14 december 2006 02:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, echt maf hoe je iets kunt weten, met de verste omwegen denkbaar dus.
Zaten ze in elkaar dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wanneer gingen de spice girls uit elkaar
Daffodil3LE +1quote:Op donderdag 14 december 2006 02:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zie dat de boom niet is beantwoord. Da's een doodordinaire tamme kastanje...
Zo, dat is mijn derde keer eerste puntje.
Trusten!
Dit reken ik maar goed. Ik bedoelde eigenlijk die voor de mensenquote:Op donderdag 14 december 2006 02:31 schreef BrandX het volgende:
oh, ik antwoord nog wel even, gamaschen zijn grotendeels leren beenbeschermers. Worden vooral bij dravers (drafpaarden voor de sulky) gebruikt. Die zijn groter als de gewone beenbeschermers die de rijpaarden hebben.
BrandX +1quote:Gamaschen
Een goed Nederlands woord is er niet voor, maar gamaschen zijn beschermhoezen voor de onderbenen en de schoenen. Ze zijn vaak gemaakt van stevig materiaal. Hierdoor beschermen ze niet alleen tegen regen, modder, nat gras etc., maar ook tegen scherpe takken en stenen.
Roofingburner +1quote:Op donderdag 14 december 2006 10:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Mount Rushmore
quote:Ill sing myself to sleep
A song from the darkest hour
Secrets I cant keep
Inside of the day
Swing from high to deep
Extremes of sweet and sour
Hope that God exists
I hope I pray
quote:completely revamped their lineup for Gold Mother, adding a violinist, a keyboardist, and a trumpeter to the band and attempting to write grand, ambitious arena-rock that recalled U2 and the Waterboys. Although a few of the tracks captured the sprawling, epic splendor that
wished to achieve, they have difficulty writing convincing material, and they aren't nearly as interesting as they were when they concentrated on jangling folk-pop. [Gold Mother was reissued in 1991 after a re-recorded version of ":)" became a hit. ":)" and "Lose Control" replaced "Crescendo" and "Hang On," but the baggy beats of the new songs sat uncomfortably with the sprawling, anthemic rock of Gold Mother.
quote:As one of the first groups to be dubbed "the next Smiths,"became an institution on the British alternative music scene of the '80s and '90s with their pleasant folk-pop. Early in their career,
were blessed by praise from their idol Morrissey, which turned out to be both a blessing and a curse. The group was pegged as second-rate Smiths, yet continued to tour and record, eventually gaining a sizable following. In the late '80s, the group, like many of their British peers, became involved in the acid house-inspired "baggy" scene and recorded the baggy-inspired ":)
," which became their breakthrough hit. Shortly after ":)
," James became more experimental, culminating in a collaboration with Brian Eno that resulted in their biggest American album, Laid, in 1993. James took four years to follow Laid, by which time their audience had returned to a cult following.
Ja, anders wordt het te moeilijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:07 schreef mp-menace het volgende:
LOL, het antwoord (artiest) staat in je laatste quote
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:33 schreef Berkery het volgende:
James - Sit down
SaskiaR +1quote:Op donderdag 14 december 2006 12:40 schreef SaskiaR het volgende:
Loire?
Heb je nog aan de Seine gezeten? Nee, maar hij wel aan de mijne.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:40 schreef mp-menace het volgende:
Seine?
= niet voor te lachequote:Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Heb je nog aan de Seine gezeten? Nee, maar hij wel aan de mijne.![]()
Ik moest glimlachenquote:
Ook een fan?quote:
Nee, da's groen.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:57 schreef SaskiaR het volgende:
Paksoi?
Nee, waar lijkt dit spul op?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:59 schreef Soempie het volgende:
bietjes?
dit komt in de richting.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:00 schreef mp-menace het volgende:
rode witlof
Nee, het wordt in Italië al eeuwen geteeld.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:01 schreef SaskiaR het volgende:
spaanse lof?
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:06 schreef LadyDana het volgende:
roodlof!!
Het is niet helemaal goed! maar je komt wel in de richtingquote:Op donderdag 14 december 2006 13:16 schreef SaskiaR het volgende:
Appel, want banaan bevat niet veel vitaminen maar vooral zetmeel.
Dat vraag ik me af eigenlijk...quote:Op donderdag 14 december 2006 13:23 schreef Supersheep het volgende:
Banaan is wel 'gezonder' dan een appel zonder schil
ik ook, maar moet toch iets antwoordenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:26 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af eigenlijk...
Dat ook natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:33 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, en van appelschillen kan je thee zetten
Daarmee probeerde ik uit te lokken dat je zou zeggen: "nee, wel in Nederland" ofso..quote:Op donderdag 14 december 2006 15:00 schreef SaskiaR het volgende:
Een heeeeel bekende zanger, deel van een groep....
Maar die zit niet in een groep...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Michael Jackson is namelijk ook heeeeeel bekend
Die zat in de Jackson 5quote:Op donderdag 14 december 2006 15:06 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Maar die zit niet in een groep...
Okee, de achternaam van de goeroe is dezelfde als de naam van een bekende IERSE zanger, met daarvoor een Nederlands lidwoord.
Ajacied hè. kun je het van verwachten natuurlijkquote:Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef SaskiaR het volgende:
Sativa +1
Ooit nog iets van ladyDana gehoord???
Daar moeten we naar radenquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:24 schreef WooZ het volgende:
20-4-1905 dus even voor de gemakkelijkheid
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:28 schreef erkel het volgende:
Ik dacht dat ie dicht tegen de 100 aanzat, maar hij kan ook wel eens de 100 gehaald hebben, dus
juni 1905?
Je zat wel in de buurt.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:29 schreef WooZ het volgende:
hmmmmm zit ik er wel enigzins in de buurt?
ff denken, ik was net naar milaan geweest, dat was in april en de kampioenswedstrijd was kort daarna. Misschien iets later dan? 3 mei?
Dus moet ik nu het antwoord geven?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:32 schreef WooZ het volgende:
naja dan wordt het verder één grote gokpartij vrees ik
of het punt aan diegene die het dichtst in de buurt zitquote:Op donderdag 14 december 2006 15:33 schreef sativa het volgende:
[..]
Dus moet ik nu het antwoord geven?
Dat ben jij dan Wooz + 1quote:Op donderdag 14 december 2006 15:35 schreef WooZ het volgende:
[..]
of het punt aan diegene die het dichtst in de buurt zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |