quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 14 december 2006 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Ook niet
dat meen je niet, heb ik voor niks dat rotwerk gedaanquote:Op donderdag 14 december 2006 00:47 schreef erkel het volgende:
Dat punten tellen had je bespaard kunnen blijven, was al gebeurd![]()
Maar verder goed werk![]()
Ik dacht dat asmo het ook al gedaan hadquote:Op donderdag 14 december 2006 00:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat meen je niet, heb ik voor niks dat rotwerk gedaan
Mark_V ook al, die had het in SQL gedaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat asmo het ook al gedaan had
ow, het had dus makkelijker gekundquote:Op donderdag 14 december 2006 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mark_V ook al, die had het in SQL gedaan.
Hoe dan ook ben ik trots op je Sheep!
Hier stond hetquote:Op donderdag 14 december 2006 00:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat meen je niet, heb ik voor niks dat rotwerk gedaan
Maar ik ben iets vaster in de periode van gokkenquote:
Ha, ik dacht al hier klopt iets nietquote:Op donderdag 14 december 2006 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ik ben iets vaster in de periode van gokkenBij jou is het ergens tussen 1997 en 2006
Verdorie, je hebt gelijk! Ik deed de jaartallen voor een deel uit m'n hoofd, en had deze dus blijkbaar verkeerd onthouden.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Ha, ik dacht al hier klopt iets niet97 was niet van mij, was van Soempie!
Dus stond wel 4-4![]()
Yeah.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Insane Clown Posse?
Nee, hoor. The Hours is gewoon goed.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:41 schreef Pustasu het volgende:
boek heeft een andere titel en die weet ik ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |