s goed meisquote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef sararaats het volgende:
my game want ik was de laatste
ik gooide em dicht
Dat is ook een interessant iets !quote:Op woensdag 13 december 2006 22:46 schreef sararaats het volgende:
blub blub
weet je wat me echt bezighoudt? het ontleden van m'n dromen
hee lekkere zuurpruim !!quote:
bedankt voor de uitleg.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat je verstoppertje speelt onder de tafel
mogen lolbroeken wel blijven?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef sararaats het volgende:
dit is bedoeld als serieus topic
alle grapjassen:
oprotten
Maar sara, er zijn toch van allerlei manieren/therapieen om daar van af te komen?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:49 schreef sararaats het volgende:
[afbeelding]
dit wilde ik graag zijn, alleen jammer dat ik zo'n podiumvrees heb
even een kort berichtje:
ik doe erg m'n best om dit topic in leven te houden
weet ik welquote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maar sara, er zijn toch van allerlei manieren/therapieen om daar van af te komen?
Misschien is dat een teken dat je niet verder moet gaan met pianospelen voor publiek...quote:Op donderdag 14 december 2006 14:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
het komt eigenlijk heel onnozel, ik ben openbaar vernederd tijdens een optreden
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:30 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Opgeschoond.
Zoals TS al aangaf wordt dit gewoon een serieus topic.
het was niet tijdens het pianospelen maar met een playbackshowquote:Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Misschien is dat een teken dat je niet verder moet gaan met pianospelen voor publiek...
ik heb nu nog geen plek voor een piano, daar is m'n studiootje net te klein voorquote:Op donderdag 14 december 2006 14:48 schreef Mirage het volgende:
sara, wie weet is je pianispelen hervatten helemaal zo slecht niet.
Heb jij plek op jouw kamer voor een piano eigenlijk ?
Je hebt iets om handen wat je heerlijk vindt, het is rustgevend, het kan je helpen gedachten te ordenen en je kan er veel in kwijt van de dingen die je op andere manieren niet goed kan uiten ?
En hoe werd je voor lul gezet dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
het was niet tijdens het pianospelen maar met een playbackshow
ze hadden m'n liedje te vlug afgekaptquote:Op donderdag 14 december 2006 17:52 schreef SuperUli het volgende:
[..]
En hoe werd je voor lul gezet dan?
Vind je de gedachte zo vervelend dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
zeg puber, ga eens op een ander etteren
Wáár vergelijk ik je, en met wie?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik word niet graag vergeleken met een ander
en daarmee basta
Het is wel een mooie droom, Sara! Verder zou ik zeker die pianolessen weer oppikken.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:13 schreef sararaats het volgende:
ik neem nu even de droom die ik de nacht van dinsdag op woensdag had
ik ben op m'n oude school waar ik het lager onderwijs gevolgd heb en M-P is daar ook (heel stom want ze is niet van dezelfde gemeente als ik)
ze heeft een jeansbroek en een groen vestje aan maar ze wappert even met de hand en haar outfit wordt een stoere catsuit.
dan nodigt ze me uit voor een dans (salsa, de parendans)
met de nodige flair slaag ik erin haar te versieren en te zoenen
ineens zit ik in een grote zaal en M-P speelt piano (nog steeds in die stoere catsuit) en daarna is het mijn beurt
ik speel een zelf gecomponeerd stuk en daarna samen met het schatje
dat gaat nog even door tot ze me weer zoent
dan word ik wakker met een smile op m'n gezicht
Je onderbewustzijn probeert je te vertellen dat je vooral door moet gaan met je pianolessen, en dat er diep van binnen een angst zit om op een podium te staan. Je durft het niet, maar je kunt het best. Waarom je het niet durft weet je zelf waarschijnlijk ook niet maar misschien kom je daar vanacht achter. Ga dus maar op tijd naar bed, en houd ons op de hoogte!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:25 schreef sararaats het volgende:
ik droom meestal goed
als ik een nachtmerrie gehad heb, ben ik de hele dag niet te genieten
ik ga erover nadenken om de pianolessen terug op te pikken maar dan wel in een andere muziekschool
het is gek maar in m'n droom lijkt het dat ik geen last heb van de podiumvrees
ik zal het niet vergeten hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 20:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een goede nachtrust is nooit weg
Vergeet je droom niet op te schrijven he!
Sara Raats Droomtopicquote:Op donderdag 14 december 2006 20:03 schreef Piovan het volgende:
Wat is dit nu weer voor een topic.
neequote:Op donderdag 14 december 2006 20:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
Slaap je al?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef sararaats het volgende:
ben een echte stresskip als het daar op neerkomt
maar voor de rest ben ik wel kalm
ik ga om 22u30 slapen maar voor ik ga slapen schrijf ik op wat ik vandaag gedaan heb
alles kanquote:Op donderdag 14 december 2006 21:44 schreef cerror het volgende:
Sorry hoor muts. Kan je niet gewoon een blog of een livejournal beginnen ipv. hier je lesbischepiano gebrabbel te plempen?
zo had ik er nog niet over gedacht. het is het proberen waard.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
alles kan![]()
@ sara: als je daadwerkelijk af en toe je dromen kan sturen is het mischien handig dit verder onder de knie te krijgen ?
Dan kan je inderdaad in je dromen werken aan jezelf.
niet alleen het verleden verwerken, maar ook angsten of verwarringen in het hier en nu wegnemen ?
Ik denk aan het volgende:
De eerste keer is een horrorfilm eng.
de 2e keer weet je wat er gaat gebeuren, zet je je schrap op de juiste momenten en is het nog steeds eng...
de 3e keer wordt het al minder en kijk je door je vingers heen de hele film incl de " hoogtepunten".
de keren daarop wordt het steeds minder eng...
je kent de riedel nu wel.
dat wat je tig keer voorbij ziet komen raak je in zekere zin aan gewent.
Als je nou herhaaldelijk droomt over positieve piano-optredens,
zal misschien een deel van je faal of podiumangst verdwijnen of in ieder geval handelbaar worden ?
![]()
terpstraquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:00 schreef sararaats het volgende:
mijn dromen bestaan uit een begin een midden en een einde
meestal is het einde 't moment dat de meest spectaculaire dingen gebeuren zoals een zoentje
vannacht had ik een rolletje in Full House, deed ik tumbling en deed ik het met Erica
Sorry mên. De mods zijn werkelijk door stupide Aliëns overgenomen.quote:Op zondag 17 december 2006 03:41 schreef Mr. Orange het volgende:
Ach man, sluit dit topic ipv mijn reacties te verwijderen...![]()
Iedereen kan zo'n droom topic openen....
Geen commentaar hoe fok modjes aanneemt..quote:Op zondag 17 december 2006 03:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry mên. De mods zijn werkelijk door stupide Aliëns overgenomen.
Livejournal of blogger kennen ze nog niet.
Tja, ik vind het ook nergens op slaan.quote:Op zondag 17 december 2006 03:41 schreef Mr. Orange het volgende:
Ach man, sluit dit topic ipv mijn reacties te verwijderen...![]()
Iedereen kan zo'n droom topic openen....
Verhalen niet eens....quote:Op zondag 17 december 2006 03:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, ik vind het ook nergens op slaan.
denk ik een interessant dromentopic te openen, staan er alleen maar verhaen over piano's en lesbies![]()
Anders doen we gezellig mee!quote:Op zondag 17 december 2006 03:51 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Verhalen niet eens....
Elke post heeft maar 2-3 regels.....
Dat je met haar wil .....quote:Op zondag 17 december 2006 03:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Anders doen we gezellig mee!
Ik droomde gister over een stoeptegel en een crouton.
Ik wilde Bianca meevragen naar het bal, maar ze zei nee.
Wat zegt deze droom?
Zie je? Hoe makkelijk is dit.quote:
Juh, als een droom echt zo belangrijk is, dan is het wel even meer dan een paar regels. Lijkt mijquote:Op zondag 17 december 2006 03:51 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Verhalen niet eens....
Elke post heeft maar 2-3 regels.....
Zo makkelijk dat het best in onzin kan!!quote:
Bingo.quote:Op zondag 17 december 2006 04:00 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Zo makkelijk dat het best in onzin kan!!
Och, het is niet alleen dit topic...quote:Op zondag 17 december 2006 04:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Bingo.
Mods mogen mij echt gewoon even mailen met de reden waarom dit nog open is.
Normaal doe ik niet mee met dat hele fok serieus nemen maar dit topic spant echt de kroon.
Niet alleen deze user ben ik bang... :Squote:Op zondag 17 december 2006 04:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee, het is de user
Komopquote:Op zondag 17 december 2006 04:02 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Och, het is niet alleen dit topic...
Och, dat is blijkbaar het niveau van fok!quote:Op zondag 17 december 2006 04:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop
Wilhelmina wortel komt met een topic in TRU over haar PotBach droompjes en het wordt serieus genomen.![]()
![]()
Zoals ik al zei:quote:
heb m'n droom uitgebreid opgeschreven hoorquote:Op zondag 17 december 2006 10:56 schreef Metro2005 het volgende:
je kunt je toch ook gewoon beperken met het lezen van de topics die je wel interesseren?
Moet je eens kijken wat een zooi er in ONZ staat bijvoorbeeld.
Misschien kan sararaats de dromen wat meer gedetailleerd omschrijven en haar slowchat wat meer in truth ouweheer neerzetten maar ik zie niet in waarom dit topic niet zou mogen bestaan.
stelletje zeikwijven hier ook af en toe. eerst dromenvanger tot op het bot afzeiken en nu dit weer.
blijf dan verdorie uit TRUTH als je er niet tegen kunt.
En sararaats, interessant om jouw dromen te lezenhoop dat je ze wat uitgebreider neerzet volgende keer
Misschien kan jij beter oprotten ipv hier baggerenquote:Op zondag 17 december 2006 11:06 schreef Piovan het volgende:
Misschien kan je beter een dagboek kopen, en daar vanalles inschrijven, ipv dit topic.
Meneer weet duidelijk niet wat bagger inhoudt. Zeer onacceptabel, naar mijn inzien ben je nu bevonden tot een total n00b.quote:Op zondag 17 december 2006 11:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien kan jij beter oprotten ipv hier baggeren
Ik geloof dat je posts hier al een flink aantal keer weg zijn gehaald door mods, dat is niet voor niks.quote:Op zondag 17 december 2006 11:13 schreef Piovan het volgende:
[..]
Meneer weet duidelijk niet wat bagger inhoudt. Zeer onacceptabel, naar mijn inzien ben je nu bevonden tot een total n00b.
Geachte,quote:Op zondag 17 december 2006 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je posts hier al een flink aantal keer weg zijn gehaald door mods, dat is niet voor niks.
Een topic van een ander vernaggelen is baggeren. Een topic wat jouw standaarden niet haalt is niet per definitie bagger.
Zoals ik al eerder zei, je hoeft dit topic niet te lezen als het je niet interesseert of tegenstaat.
Volgens mij ben je in de hogere sferen vandaag, ik ben nog nergens offtopic gegaan. Hoever dat ook mogelijk is met dit topic.quote:Op zondag 17 december 2006 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
Als mensen iemand een topic wil openen met daarin hun gedachten en spuisels moet dat kunnen vind ik, zeker in een subforum als truth.
Als andere mensen daar problemen mee hebben kunnen ze toch gewoon het topic niet lezen ipv het vol te baggeren zodat het topic uiteindelijk dicht gaat wegens te veel offtopic?
Het is allemaal zo simpel, bevalt een topic je niet:
[afbeelding]
Het leven kan soms zo simpel zijn.
Ik kan me alleen kapot ergeren aan mensen die zich druk maken om dit soort dingen. Hebben die dan echt niks beters te doen???
leven en laten leven..
was ook niet persoonlijk bedoeld tegen jou, sorry, was meer in het algemeen bedoeld.quote:Op zondag 17 december 2006 11:27 schreef Piovan het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de hogere sferen vandaag, ik ben nog nergens offtopic gegaan. Hoever dat ook mogelijk is met dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |