s goed meisquote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef sararaats het volgende:
my game want ik was de laatste
ik gooide em dicht
Dat is ook een interessant iets !quote:Op woensdag 13 december 2006 22:46 schreef sararaats het volgende:
blub blub
weet je wat me echt bezighoudt? het ontleden van m'n dromen
hee lekkere zuurpruim !!quote:
bedankt voor de uitleg.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat je verstoppertje speelt onder de tafel
mogen lolbroeken wel blijven?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef sararaats het volgende:
dit is bedoeld als serieus topic
alle grapjassen:
oprotten
Maar sara, er zijn toch van allerlei manieren/therapieen om daar van af te komen?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:49 schreef sararaats het volgende:
[afbeelding]
dit wilde ik graag zijn, alleen jammer dat ik zo'n podiumvrees heb
even een kort berichtje:
ik doe erg m'n best om dit topic in leven te houden
weet ik welquote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Maar sara, er zijn toch van allerlei manieren/therapieen om daar van af te komen?
Misschien is dat een teken dat je niet verder moet gaan met pianospelen voor publiek...quote:Op donderdag 14 december 2006 14:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
het komt eigenlijk heel onnozel, ik ben openbaar vernederd tijdens een optreden
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:30 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Opgeschoond.
Zoals TS al aangaf wordt dit gewoon een serieus topic.
het was niet tijdens het pianospelen maar met een playbackshowquote:Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Misschien is dat een teken dat je niet verder moet gaan met pianospelen voor publiek...
ik heb nu nog geen plek voor een piano, daar is m'n studiootje net te klein voorquote:Op donderdag 14 december 2006 14:48 schreef Mirage het volgende:
sara, wie weet is je pianispelen hervatten helemaal zo slecht niet.
Heb jij plek op jouw kamer voor een piano eigenlijk ?
Je hebt iets om handen wat je heerlijk vindt, het is rustgevend, het kan je helpen gedachten te ordenen en je kan er veel in kwijt van de dingen die je op andere manieren niet goed kan uiten ?
En hoe werd je voor lul gezet dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
het was niet tijdens het pianospelen maar met een playbackshow
ze hadden m'n liedje te vlug afgekaptquote:Op donderdag 14 december 2006 17:52 schreef SuperUli het volgende:
[..]
En hoe werd je voor lul gezet dan?
Vind je de gedachte zo vervelend dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
zeg puber, ga eens op een ander etteren
Wáár vergelijk ik je, en met wie?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik word niet graag vergeleken met een ander
en daarmee basta
Het is wel een mooie droom, Sara! Verder zou ik zeker die pianolessen weer oppikken.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:13 schreef sararaats het volgende:
ik neem nu even de droom die ik de nacht van dinsdag op woensdag had
ik ben op m'n oude school waar ik het lager onderwijs gevolgd heb en M-P is daar ook (heel stom want ze is niet van dezelfde gemeente als ik)
ze heeft een jeansbroek en een groen vestje aan maar ze wappert even met de hand en haar outfit wordt een stoere catsuit.
dan nodigt ze me uit voor een dans (salsa, de parendans)
met de nodige flair slaag ik erin haar te versieren en te zoenen
ineens zit ik in een grote zaal en M-P speelt piano (nog steeds in die stoere catsuit) en daarna is het mijn beurt
ik speel een zelf gecomponeerd stuk en daarna samen met het schatje
dat gaat nog even door tot ze me weer zoent
dan word ik wakker met een smile op m'n gezicht
Je onderbewustzijn probeert je te vertellen dat je vooral door moet gaan met je pianolessen, en dat er diep van binnen een angst zit om op een podium te staan. Je durft het niet, maar je kunt het best. Waarom je het niet durft weet je zelf waarschijnlijk ook niet maar misschien kom je daar vanacht achter. Ga dus maar op tijd naar bed, en houd ons op de hoogte!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:25 schreef sararaats het volgende:
ik droom meestal goed
als ik een nachtmerrie gehad heb, ben ik de hele dag niet te genieten
ik ga erover nadenken om de pianolessen terug op te pikken maar dan wel in een andere muziekschool
het is gek maar in m'n droom lijkt het dat ik geen last heb van de podiumvrees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |